Po wymianie rozrządu nie pali na dwa Cylindry
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: wt mar 18, 2014 21:17
Po wymianie rozrządu nie pali na dwa Cylindry
Witam Wszystkich problem dotyczy tego że wczoraj założyłem głowicę bo była w regeneracji po skręceniu i ustawieniu rozrządu auto pali tylko na drugi i czwarty cylinder i to jeszcze z ledwością na te dwa, z zapłonem jest wszystko ok. Mam to auto od trzech tygodni i jeszcze go nie poznałem dlatego proszę was o pomoc może ktoś się już kiedyś z czymś takim spotkał. Kod Silnika to AEX
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 907
- Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Kontakt:
Po wymianie rozrządu nie pali na dwa Cylindry
Rozrząd dobrze ustawiony?może hydraulika się jeszcze dobrze nie odpowietrzyła i zawory podparte niech chwilę pochodzi tylko nie gazuj go.
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: wt mar 18, 2014 21:17
Po wymianie rozrządu nie pali na dwa Cylindry
Rozrząd dobrze ustawiony, wczoraj palił na dwa gary i chodził na nich przez około 20 minut i nic <- "więc raczej to nie hydraulika", dzisiaj rano chce go odpalić i już nawet dwa gary nie łapały tylko jeden, kable WN, świece i kopułka wymienione i nic, jak wyjmuje świece to są mokre od paliwa tylko na drugim cylindrze jest "okopcona". Możektoś się już z czymś takim spotkał więc proszę o pomoc. Dziękuje wszystkim
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 907
- Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Kontakt:
Po wymianie rozrządu nie pali na dwa Cylindry
Wykręć świece załóż na przewody i sprawdź czy jest iskra,może coś z wtryskami? pompka chodzi w zbiorniku?
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: wt mar 18, 2014 21:17
Po wymianie rozrządu nie pali na dwa Cylindry
Iskra jako taka, jest wtryski raczej tez dobre bo paliwo dostaje gdyz pod maska smierdzi paliwem i swiece sa zalane, pompka dziala
Po wymianie rozrządu nie pali na dwa Cylindry
Kompresje sprawdzałeś? Nie ucieka gdzieś pod uszczelką?
Sprawdź kompresję na poszczególnym garze, przyrząd do tego znajdziesz bez problemu, albo najwyżej pożyczysz, lub ktoś Ci to sprawdzi.
Jak będziesz robił to zrób jeszcze próbę olejową, wlej przez otwór świecy tak 2-3cm3 oleju silnikowego czystego. Jeśli kompresja na próbie olejowej jest lepsza niż na zwykłej to padły pierścienie, gładź cylindra, tłok.
Ty na pewno ustawiłeś dobrze zapłon?
Sprawdź kompresję na poszczególnym garze, przyrząd do tego znajdziesz bez problemu, albo najwyżej pożyczysz, lub ktoś Ci to sprawdzi.
Jak będziesz robił to zrób jeszcze próbę olejową, wlej przez otwór świecy tak 2-3cm3 oleju silnikowego czystego. Jeśli kompresja na próbie olejowej jest lepsza niż na zwykłej to padły pierścienie, gładź cylindra, tłok.
Ty na pewno ustawiłeś dobrze zapłon?
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Po wymianie rozrządu nie pali na dwa Cylindry
Po 1 - Rozrząd do sprawdzenia (a szczególnie wskazanie palca aparatu zaplonowego na wlasciwy cylinder przy GMP 1 tłoka)
Po 2 - Do sprawdzenia kolejność założenia przewodów wysokiego napięcia. Ludzie często myślą że silnik się kręci w drugą stronę i często zamieniają przewody zapłonowe 2 i 3 cylindra na kopułce
Po 3 - Tak jak koledzy wyżej pisali, sprawdzić ciśnienie sprężania. Jeśli go brakuje na 2 cylindrach, to zdjąć wałek, popychacze, wypompować je z oleju i jeszcze raz wszystko złozyć od nowa na pustej hydraulice (sprawdzając czy szlifierz przy docieraniu nie podebrał za bardzo gniazd zaworowych przez co popychacze zupelnie bez oleju pozostawiają zawory uchylone - miałem tak 2 razy)
Po 2 - Do sprawdzenia kolejność założenia przewodów wysokiego napięcia. Ludzie często myślą że silnik się kręci w drugą stronę i często zamieniają przewody zapłonowe 2 i 3 cylindra na kopułce
Po 3 - Tak jak koledzy wyżej pisali, sprawdzić ciśnienie sprężania. Jeśli go brakuje na 2 cylindrach, to zdjąć wałek, popychacze, wypompować je z oleju i jeszcze raz wszystko złozyć od nowa na pustej hydraulice (sprawdzając czy szlifierz przy docieraniu nie podebrał za bardzo gniazd zaworowych przez co popychacze zupelnie bez oleju pozostawiają zawory uchylone - miałem tak 2 razy)
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: wt mar 18, 2014 21:17
Po wymianie rozrządu nie pali na dwa Cylindry
Problem rozwiązany
brak ciśnienia na 1,3,4 cylindrze. Gościuł który skręcał auto wykrzywił zawory podczas zakładania wałka rozrządu, chciałem tanim kosztem to teraz mam. Ale głowica już pojechała na wymiane zaworów oczywiście na koszt "Speca". Także nie żałujcie paru groszy więcej a odstawić do dobrego mechanika.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości