Po wymianie rozrządu nie pali na dwa Cylindry

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

gawronek103
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: wt mar 18, 2014 21:17

Po wymianie rozrządu nie pali na dwa Cylindry

Post autor: gawronek103 » wt mar 18, 2014 21:26

Witam Wszystkich problem dotyczy tego że wczoraj założyłem głowicę bo była w regeneracji po skręceniu i ustawieniu rozrządu auto pali tylko na drugi i czwarty cylinder i to jeszcze z ledwością na te dwa, z zapłonem jest wszystko ok. Mam to auto od trzech tygodni i jeszcze go nie poznałem dlatego proszę was o pomoc może ktoś się już kiedyś z czymś takim spotkał. Kod Silnika to AEX



roman58
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 907
Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Po wymianie rozrządu nie pali na dwa Cylindry

Post autor: roman58 » wt mar 18, 2014 23:07

Rozrząd dobrze ustawiony?może hydraulika się jeszcze dobrze nie odpowietrzyła i zawory podparte niech chwilę pochodzi tylko nie gazuj go.



gawronek103
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: wt mar 18, 2014 21:17

Po wymianie rozrządu nie pali na dwa Cylindry

Post autor: gawronek103 » śr mar 19, 2014 20:02

Rozrząd dobrze ustawiony, wczoraj palił na dwa gary i chodził na nich przez około 20 minut i nic <- "więc raczej to nie hydraulika", dzisiaj rano chce go odpalić i już nawet dwa gary nie łapały tylko jeden, kable WN, świece i kopułka wymienione i nic, jak wyjmuje świece to są mokre od paliwa tylko na drugim cylindrze jest "okopcona". Możektoś się już z czymś takim spotkał więc proszę o pomoc. Dziękuje wszystkim



roman58
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 907
Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Po wymianie rozrządu nie pali na dwa Cylindry

Post autor: roman58 » śr mar 19, 2014 20:57

Wykręć świece załóż na przewody i sprawdź czy jest iskra,może coś z wtryskami? pompka chodzi w zbiorniku?



gawronek103
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: wt mar 18, 2014 21:17

Po wymianie rozrządu nie pali na dwa Cylindry

Post autor: gawronek103 » śr mar 19, 2014 23:35

Iskra jako taka, jest wtryski raczej tez dobre bo paliwo dostaje gdyz pod maska smierdzi paliwem i swiece sa zalane, pompka dziala



bykuu93
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: pn mar 10, 2014 19:51

Po wymianie rozrządu nie pali na dwa Cylindry

Post autor: bykuu93 » czw mar 20, 2014 00:04

Kompresje sprawdzałeś? Nie ucieka gdzieś pod uszczelką?
Sprawdź kompresję na poszczególnym garze, przyrząd do tego znajdziesz bez problemu, albo najwyżej pożyczysz, lub ktoś Ci to sprawdzi.

Jak będziesz robił to zrób jeszcze próbę olejową, wlej przez otwór świecy tak 2-3cm3 oleju silnikowego czystego. Jeśli kompresja na próbie olejowej jest lepsza niż na zwykłej to padły pierścienie, gładź cylindra, tłok.

Ty na pewno ustawiłeś dobrze zapłon?



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Po wymianie rozrządu nie pali na dwa Cylindry

Post autor: bugalon » czw mar 20, 2014 08:55

Po 1 - Rozrząd do sprawdzenia (a szczególnie wskazanie palca aparatu zaplonowego na wlasciwy cylinder przy GMP 1 tłoka)
Po 2 - Do sprawdzenia kolejność założenia przewodów wysokiego napięcia. Ludzie często myślą że silnik się kręci w drugą stronę i często zamieniają przewody zapłonowe 2 i 3 cylindra na kopułce
Po 3 - Tak jak koledzy wyżej pisali, sprawdzić ciśnienie sprężania. Jeśli go brakuje na 2 cylindrach, to zdjąć wałek, popychacze, wypompować je z oleju i jeszcze raz wszystko złozyć od nowa na pustej hydraulice (sprawdzając czy szlifierz przy docieraniu nie podebrał za bardzo gniazd zaworowych przez co popychacze zupelnie bez oleju pozostawiają zawory uchylone - miałem tak 2 razy)


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

gawronek103
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: wt mar 18, 2014 21:17

Po wymianie rozrządu nie pali na dwa Cylindry

Post autor: gawronek103 » czw mar 20, 2014 20:59

Problem rozwiązany ;) brak ciśnienia na 1,3,4 cylindrze. Gościuł który skręcał auto wykrzywił zawory podczas zakładania wałka rozrządu, chciałem tanim kosztem to teraz mam. Ale głowica już pojechała na wymiane zaworów oczywiście na koszt "Speca". Także nie żałujcie paru groszy więcej a odstawić do dobrego mechanika.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk3 (1991- 1997)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości