Golf 3 GTI nierówna praca po nagrzaniu

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
KEFRZYSKI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 484
Rejestracja: ndz lut 01, 2009 23:47
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Re: Golf 3 GTI nierówna praca po nagrzaniu

Post autor: KEFRZYSKI » pt gru 12, 2014 22:46

Jedz zobacz co komputer pokazuje. Swiece i kable ogarnij to podstawa ! Przeplywke jak uszkodziłeś no to będzie blad :/ hmm przepustnice ja czyszczę szmateczka pędzelkiem i benzyną. Daj znac co komputer pokaże. Ile będę mógł to podpowiem i pomogę. Bardziej sie obawiam ze przeplywke załatwiłeś na amen.


Mój MK3 VR6 USA
viewtopic.php?f=88&t=561736&p=6644026#p6644026" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
VW_seller
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2625
Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
Lokalizacja: okolice kutna

Golf 3 GTI nierówna praca po nagrzaniu

Post autor: VW_seller » sob gru 13, 2014 08:14

diode wepnij w kabel przepływki i mozna bez niej jezdzić


naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv

damian54321
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: sob sty 25, 2014 21:18
Lokalizacja: Kielce-Chmielnik

Re: Golf 3 GTI nierówna praca po nagrzaniu

Post autor: damian54321 » sob gru 13, 2014 14:16

Sprawdzilem silnik pod komputerem i wywalilo ze jest walniety czujnik połozenia przepustnicy G69.Takze wymienic mam cała przepustnicę czy tylko ten czujnik????



Awatar użytkownika
VW_seller
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2625
Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
Lokalizacja: okolice kutna

Golf 3 GTI nierówna praca po nagrzaniu

Post autor: VW_seller » sob gru 13, 2014 15:55

czujnik ,w przepustnicy ogólnie to nie ma sie co zepsuć ,chyba ze jeszcze spręzyna


naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv

Awatar użytkownika
KEFRZYSKI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 484
Rejestracja: ndz lut 01, 2009 23:47
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Re: Golf 3 GTI nierówna praca po nagrzaniu

Post autor: KEFRZYSKI » wt gru 23, 2014 08:24

Hmm nie wiem kto ma jaka teorie ale ja mialem przy 1.6aft i przy 2.8aaa walnięte przepustnice a dokladnie czujniki jej położenia w aaa taki plus ze mozna wymienić sam czujnik koszt 80.zl. Przy aft cala przepustnica koszt 1300.zl. Hehe nie wiem jak dokladnie u Ciebie to wygląda.


Mój MK3 VR6 USA
viewtopic.php?f=88&t=561736&p=6644026#p6644026" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
VW_seller
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2625
Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
Lokalizacja: okolice kutna

Golf 3 GTI nierówna praca po nagrzaniu

Post autor: VW_seller » wt gru 23, 2014 12:45

gdzie 1300zł przepustnica , za 100zł na szrocie można znależć i czsami oni nie wiedza że to tyle wart i do czego to jest. zeszta można inna założyć z innego silnika lub przerobić na 1 punkt to juz wogole nie ma sie co zepsuć


naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv

Awatar użytkownika
KEFRZYSKI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 484
Rejestracja: ndz lut 01, 2009 23:47
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Re: Golf 3 GTI nierówna praca po nagrzaniu

Post autor: KEFRZYSKI » wt gru 23, 2014 14:48

Kolego napisałem ceny nowych części, taką cenę zaśpiewali mi w sklepie a swojego czasu do aft byl problem bo malo spotykany silnik. Teraz mam aaa i czujnik jest wymienny koszt 80.zl. Wszystko ma swoja cenę. Dążę do tego ze warto złapać za Tel. przedzwonić w kilka miejsc, popytać o ceny. Czasami oplaca sie kupic cos nowego niż 20 letniego. Ja wolalem sprzedaż aft i dolozyc do aaa ;)


Mój MK3 VR6 USA
viewtopic.php?f=88&t=561736&p=6644026#p6644026" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
VW_seller
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2625
Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
Lokalizacja: okolice kutna

Golf 3 GTI nierówna praca po nagrzaniu

Post autor: VW_seller » wt gru 23, 2014 15:46

nowych czesci do takiego trupa bym nie wsadził ,całego swapa taniej by kupił np abf-a sprawnego lub dołożył i wziął vr6


naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv

Awatar użytkownika
KEFRZYSKI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 484
Rejestracja: ndz lut 01, 2009 23:47
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Re: Golf 3 GTI nierówna praca po nagrzaniu

Post autor: KEFRZYSKI » wt gru 23, 2014 21:27

Dokladnie, ale jak pisałem Tel kosztuje grosze wiec warto zadzwonic w kilka miejsc i wypytać o ceny lub tez allegro :)


Mój MK3 VR6 USA
viewtopic.php?f=88&t=561736&p=6644026#p6644026" onclick="window.open(this.href);return false;

damian54321
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: sob sty 25, 2014 21:18
Lokalizacja: Kielce-Chmielnik

Re: Golf 3 GTI nierówna praca po nagrzaniu

Post autor: damian54321 » sob sty 10, 2015 17:58

Witam wiec tak zmienialem pompe wody bo nie mialem ogrzewania a jak sie okazało to z klapek poparciała gąbka wiec zakleilem to po swojemu, i ustaweialem z mechanikiem rozrzad.Ustawilismy według kresek czyli na fabryke i teraz wóz jez zamól totalny na vag comie wywalilo mi czujnikm połozenia przepustnicy.Kuzwa juz mnie dobija ten samochód!!!!!!!!!!!!



Awatar użytkownika
pironet
Forum Master
Forum Master
Posty: 1182
Rejestracja: pt wrz 16, 2011 06:54

Golf 3 GTI nierówna praca po nagrzaniu

Post autor: pironet » sob sty 10, 2015 19:32

kolego zdejmij rozrząd i ustaw nie na kreski tylko na gmp.Wykręć świecę,ustaw tłok w górny martwy punkt,zdejmij dekiel zaworów ustaw mijanie na wałku i tyle.Sprawdz czy pasek masz taki jak powinien i czy czasem nie jest o ząb czy dwa za długi.Nie wiem jaki masz silnik czy na aparacie zapłonowym ?Jeśli tak to potem zapłon ustaw i tyle.Jeśli nie pomoże to podjedz na szrot i kup przepustnice ale poproś że jak nie pomoże to przywieziesz z powrotem,może się zgodzą.


Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr

damian54321
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: sob sty 25, 2014 21:18
Lokalizacja: Kielce-Chmielnik

Re: Golf 3 GTI nierówna praca po nagrzaniu

Post autor: damian54321 » pt sty 23, 2015 11:46

Panowie co do przepływki to mam drugą z poprzedniego GTI.Chodzi mi o to ze ta z tamtego golfa to ma klapke tak luzno chodzaca nawet jak trzese ta przepływką to klapka stuka tak lata swobodnie a ta od golfa co teraz mam ta jak nia trzese to klapka nie lata tak jak w tamtej dopiero pakcem musze ją ruszac ale nie czuje zadnych oporów.Popsikalem wd40 w te łozyska i zostawilem na noc i jest tak samo.Węze od dolotu powymienialem bo były sparciałe i dalej faluje obrotami.Musze jeszcze zapłon ustawic bo jest zapieczony na amen.Ogólnie autko odpala bez problemu nawet w mróz tylko wolno spada z obrotów,spada na 1200 po chwili na 1000 a pozniej 900/850 i lekko podskakuje.Sprawdze jeszcze listwe wtryskowa bo mozliwe ze gumki daja lewe powietrze i wezyk od regulatora.Miał ktos podobny przypadek bo w dzisiejszych czasch jest ciezko i mało kasy a niechce wymieniac wszystkiego po kolei i szukac przyczyny.



damian54321
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: sob sty 25, 2014 21:18
Lokalizacja: Kielce-Chmielnik

Re: Golf 3 GTI nierówna praca po nagrzaniu

Post autor: damian54321 » pt sty 23, 2015 11:47

Fotki z vag coma moge przesłac na maila bo tutaj jest cos nia halo



damian54321
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: sob sty 25, 2014 21:18
Lokalizacja: Kielce-Chmielnik

Re: Golf 3 GTI nierówna praca po nagrzaniu

Post autor: damian54321 » śr lut 18, 2015 11:26

Panowie w koncu rozkminilem temat z wolnymi obrotami,wiec przestawiłem lekko zapłon w lewą strone i teraz nie ma zamulen ,podszarpywania chodzi równo.Ale i tak nie ma przyspieszenia takiego jak wczesniej tak więc musiałem uwalic sobie przepływke.Pozostaje mi poszukac czegos na podmianke.
Temat wydaje mi się rozwiązany w tej kwestii.
Mozna temat zamknąc



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk3 (1991- 1997)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości