Problem z silnikiem 2.0 ADY

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

drut4
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: czw mar 18, 2010 22:21
Lokalizacja: bialystok

Problem z silnikiem 2.0 ADY

Post autor: drut4 » pt sty 26, 2018 16:46

po ustawieniu rozrzadu i aparatu mam tak-mechanik mowi żeby nie krecic aparatu ,bo każdy milimetr i nie można odpalić silnika,bede szukał aparatu bo to chyba jego winaObrazek



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Problem z silnikiem 2.0 ADY

Post autor: rysiektr » pt sty 26, 2018 16:54

drut4 pisze:bo każdy milimetr i nie można odpalić silnika
zmień mechanika... generalnie jest już blisko


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

drut4
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: czw mar 18, 2010 22:21
Lokalizacja: bialystok

Problem z silnikiem 2.0 ADY

Post autor: drut4 » pt sty 26, 2018 17:01

dzisiaj odpiołem wtyczke od czujnika walu i popsikalem kontaktem,jest lepiej ale blad pozostal,wkrecam do 5000 i jest ok
Ostatnio zmieniony pn sty 29, 2018 17:30 przez drut4, łącznie zmieniany 1 raz.



drut4
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: czw mar 18, 2010 22:21
Lokalizacja: bialystok

Problem z silnikiem 2.0 ADY

Post autor: drut4 » pt sty 26, 2018 17:02

czy przy takim ustawieniu jak mam teraz ,bedzie wywalac blad halla?



drut4
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: czw mar 18, 2010 22:21
Lokalizacja: bialystok

Problem z silnikiem 2.0 ADY

Post autor: drut4 » wt sty 30, 2018 16:08

sprawa zalatwiona,ustawienie aparatu i niema bledu



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Problem z silnikiem 2.0 ADY

Post autor: rysiektr » śr sty 31, 2018 00:13

Dało się ustawić? :-) dało :grin:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

malolat
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 600
Rejestracja: pn lut 07, 2005 17:41
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Re: Problem z silnikiem 2.0 ADY

Post autor: malolat » śr sty 02, 2019 09:50

rysiektr pisze:
śr sty 31, 2018 00:13
Dało się ustawić? :-) dało :grin:
Dzień dobry:) prośba o pomoc, szczególnie do rysiektr, bo już parokrotnie wspierałem się poradami kolegi :)

Mam na tapecie ADY (sharan, ale to chyba raczej nie istotne:)
Objawy :)
1) silnik na zimno odpala od strzała i sobie pracuje, ale jeśli go zgaszę zanim się nagrzeje to bardzo ciężko pali - trzeba kręcić ze 20-30 sek i powoli się rozkręca aż w końcu załapuje (400-500 obr. i powoli się rozkręca do 1000-900). Czasem podczas długiego kręcenia pokazuje g28.
2) auto chyba nie ma mocy (mam passata ady i zbiera się sporo lepiej, sharan chyba nie jest aż tycle cięższy żeby auto jechało jak autobus;)

Sprawdzone:
przepływka stan jak nowa, nie widziałem jeszcze tak czystej - pokazuje 1.3v na wolnych i rośnie z obrotami, podmiana z innego auta i te same wartości.
czujnik temperatury - niby był ok, ale był z niebieską obwódką, a zdaje się że powinien być z żółtą więc wymieniłem.
przewody beru komplet 5szt, palec+kopułka beru z usuniętą osłoną, swiece denso tt. Widzę też że była wymieniana cewka na chine, ale podmieniałem na swoją BERU i bez różnicy, także ok.
Synchronizacja w grupie 007 59/6 więc książkowo (no ale błąd g28 sporadyczny, więc zamawiam czujnik)
Ciśnienie mierzyłem i regulator raczej działa, co prawda odczyty trochę zaniżone (zwalam to na karb słabego czujnika pomiarowego), ale ciśnienie rośnie wraz ze spadkiem podciśnienia, więc zgodnie z ideą - raczej ok.
Sonda oscyluje ok, na vagu (auto ma LPG BRC i tam też wykres wygląda ok)
Odłączyłem podciśnienie od serwa żeby wykluczyć nieszczelnośc i też bez zmian.
przekaźnik 30 podmieniony - bez zmian
drugi przekaźnik przelutowany i też wyda się być ok.

Wydaje mi się że silnik jest troszkę zalewany, ale ciężko mi to jednoznacznie stwierdzić.
Cały dolot opryskałem samostartem żeby wykluczyć nieszczelności ale raczej jest ok, bo obroty niedrgneły.
Dodatkowo jest jeszcze jakiś zawór i rurki EGR - ale lewego powietrza nie ciągnie (jw).

Proszę o sugestie, bo ręce już mi opadają :)



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Re: Problem z silnikiem 2.0 ADY

Post autor: rysiektr » śr sty 02, 2019 10:28

A rozrząd jest ok ustawiony?


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

malolat
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 600
Rejestracja: pn lut 07, 2005 17:41
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Re: Problem z silnikiem 2.0 ADY

Post autor: malolat » śr sty 02, 2019 12:18

niestety wszystko ok :/ (na kole wału, na wałku, i palec na znaku 1 cyl)



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Re: Problem z silnikiem 2.0 ADY

Post autor: rysiektr » śr sty 02, 2019 14:49

a pamietasz jakie ciśnienie paliwa było?
gólnie dziwny temat... a próbowałeś zakręcić butle lpg? Moze to przez to coś świruje?


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

malolat
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 600
Rejestracja: pn lut 07, 2005 17:41
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Re: Problem z silnikiem 2.0 ADY

Post autor: malolat » śr sty 02, 2019 19:17

Na początku nie miałem w ogóle gazu, I było tak samo :/
Ciśnienie zmierzylem jeszcze raz, jest ok, 3b bez wężyka, 2.6-2.8 z przypietym na wolnych, przy rozpędzaniu silnika rośnie.
Przy rozpedzonym silniku, w momencie puszczeniu przepustnicy 2.2, czyli ok.



malolat
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 600
Rejestracja: pn lut 07, 2005 17:41
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Re: Problem z silnikiem 2.0 ADY

Post autor: malolat » pt sty 04, 2019 23:00

Ok, temat ogarnąłem.

Wymieniłem czujnik wału, ale bez rezultatów. Zrzucilem kolektor, wymieniłem uszczelniacze na wtryskach, uszczelki Egr I takie tam. Wykrecilem świece, zalane. Tknelo mnie żeby sprawdzić kompresję - 8,5 barw na wszystkich - więc coś jest nie tak. Patrzę na rozrząd i jest ok, ale coś mnie sprawdzić koło - może od innego auta - kto wie. I tu niespodzianka, ktoś założył koleczko na odwrót :0. Trochę obcieralo to podszlifowal dekiel i ramiona w kółku :omg:

Po ustawieniu rozrządu na poprawnie ustawionym kole pali od strzała i ciśnienie ok 12, więc podejrzewam że będzie ok.



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Re: Problem z silnikiem 2.0 ADY

Post autor: rysiektr » pn sty 07, 2019 10:47

Fajnie, że się udało :pub:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk3 (1991- 1997)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości