rysiektr pisze: ↑śr sty 31, 2018 00:13
Dało się ustawić?
dało
Dzień dobry:) prośba o pomoc, szczególnie do rysiektr, bo już parokrotnie wspierałem się poradami kolegi
Mam na tapecie ADY (sharan, ale to chyba raczej nie istotne:)
Objawy
1) silnik na zimno odpala od strzała i sobie pracuje, ale jeśli go zgaszę zanim się nagrzeje to bardzo ciężko pali - trzeba kręcić ze 20-30 sek i powoli się rozkręca aż w końcu załapuje (400-500 obr. i powoli się rozkręca do 1000-900). Czasem podczas długiego kręcenia pokazuje g28.
2) auto chyba nie ma mocy (mam passata ady i zbiera się sporo lepiej, sharan chyba nie jest aż tycle cięższy żeby auto jechało jak autobus;)
Sprawdzone:
przepływka stan jak nowa, nie widziałem jeszcze tak czystej - pokazuje 1.3v na wolnych i rośnie z obrotami, podmiana z innego auta i te same wartości.
czujnik temperatury - niby był ok, ale był z niebieską obwódką, a zdaje się że powinien być z żółtą więc wymieniłem.
przewody beru komplet 5szt, palec+kopułka beru z usuniętą osłoną, swiece denso tt. Widzę też że była wymieniana cewka na chine, ale podmieniałem na swoją BERU i bez różnicy, także ok.
Synchronizacja w grupie 007 59/6 więc książkowo (no ale błąd g28 sporadyczny, więc zamawiam czujnik)
Ciśnienie mierzyłem i regulator raczej działa, co prawda odczyty trochę zaniżone (zwalam to na karb słabego czujnika pomiarowego), ale ciśnienie rośnie wraz ze spadkiem podciśnienia, więc zgodnie z ideą - raczej ok.
Sonda oscyluje ok, na vagu (auto ma LPG BRC i tam też wykres wygląda ok)
Odłączyłem podciśnienie od serwa żeby wykluczyć nieszczelnośc i też bez zmian.
przekaźnik 30 podmieniony - bez zmian
drugi przekaźnik przelutowany i też wyda się być ok.
Wydaje mi się że silnik jest troszkę zalewany, ale ciężko mi to jednoznacznie stwierdzić.
Cały dolot opryskałem samostartem żeby wykluczyć nieszczelności ale raczej jest ok, bo obroty niedrgneły.
Dodatkowo jest jeszcze jakiś zawór i rurki EGR - ale lewego powietrza nie ciągnie (jw).
Proszę o sugestie, bo ręce już mi opadają