Co jeszcze można zrobić...problem z odpalaniem i zamulaniem

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
pironet
Forum Master
Forum Master
Posty: 1182
Rejestracja: pt wrz 16, 2011 06:54

Co jeszcze można zrobić...problem z odpalaniem i zamulaniem

Post autor: pironet » ndz maja 06, 2012 13:43

Witam wszystkich serdecznie.Mam problem ze swoim golfikiem mk4 99rok 1.6 sr kod silnika akl.Problem polega na odpalaniu na zimnym,trzeba pokręcić trochę aby zaskoczył.Jak już zaskoczy to słabo reaguje na gaz i jak by się dławił.Po chwili wszystko sie normuje ale podczas jazdy bywa różnie ,czasem silnik pracuje żwawo a czasem jest jakby przytkany i zamula.Zauważyłem że przy gwałtownych przegazówkach albo przy gwałtownym dodaniu gazu coś szczela jakby z rury dolotowej powietrza.Problem to także duże spalanie ok 12l/100.Problem mam od ok roku jak zakupiłem auto,szukałem swojego czasu na forum,przestudiowałem cały temat bolączek i nic.Wymienione zostały:
-czujnik temperatury
-rura dolotowa powietrza
-świece
-przewody
-uszczelnione pod kolektorem ssącym
-wyczyszczona przepustnica
Po czyszczeniu przepustnicy chciałem wykonać adaptacje ale nie potrafię wejść do kompa...pokazuje błąd komunikacji lub brak urządzenia a mimo to widzi komputer.Błędów nie wykazuje żadnych
Już nie mam sił... :banghead: nie wiem co jeszcze można zrobić :banghead: ,czy ktoś ma jakiś SUGESTIE??


Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr

mirek87
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: śr kwie 14, 2010 10:27
Lokalizacja: PL

Co jeszcze można zrobić...problem z odpalaniem i zamulaniem

Post autor: mirek87 » ndz maja 06, 2012 14:47

zerknij jeszcze do cewki, najlepiej podmienic



Awatar użytkownika
sopelo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: czw lip 24, 2008 14:00
Lokalizacja: Śląsk

Co jeszcze można zrobić...problem z odpalaniem i zamulaniem

Post autor: sopelo » ndz maja 06, 2012 16:13

Mnie jak się dławił (trząsł się nie raz) i z rury były lekkie wystrzały to okazała się cewka. Gubił zapłon i nie dopalał paliwa dopiero w wydechu i wtedy strzelało. Podmieniłem cewkę od kumpla i całkiem inaczej chodził więc kupiłem i zmieniłem na nową. Komputer tego (cewki) jako błąd nie pokaże.


MK4 1.4 16V 75KM (AKQ)
MK5 1.9 TDI 105KM (BKC)
MK7.5 1.4 TSI 150KM (CZDA)

Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8848
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

Co jeszcze można zrobić...problem z odpalaniem i zamulaniem

Post autor: marcin7x5 » wt maja 08, 2012 14:59

Sprawdź jeszcze przepływomierz. Odepnij od niego wtyczkę przed rozruchem na zimno i zobacz czy bedzie lepiej lub gorzej.



Awatar użytkownika
pironet
Forum Master
Forum Master
Posty: 1182
Rejestracja: pt wrz 16, 2011 06:54

Co jeszcze można zrobić...problem z odpalaniem i zamulaniem

Post autor: pironet » wt maja 22, 2012 07:01

Niestety nic nie pomaga,podmieniłem jeszcze przepływkę i dalej to samo,czy ktos wie jakie powinno być cisnienie na pompie paliwowej?Sprawdzałem na "butelkę" i leciało tak słabawo,dało sie normalnie zatkac palcem.Auto stało na warsztacie u elektryka ale nic nie znalazł,jedynie stwierdzilismy problem na kolektorze z podcisnieniem.Mamy jekieś sugestie?


Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr

Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8848
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

Co jeszcze można zrobić...problem z odpalaniem i zamulaniem

Post autor: marcin7x5 » wt maja 22, 2012 10:34

Około 3 bar daje pompa. Na listwie wtryskowej powinno być 2,5 bar.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk4 (1997 - 2005)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości