dzwiek z skrzyni

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

gringers
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: śr sie 15, 2012 11:48

dzwiek z skrzyni

Post autor: gringers » wt wrz 04, 2012 18:32

No i olej zmieniony nie znalazłem przy korku ani jak olej sie ustał zadnych opilków ani nitów. Olej już niewątpliwie przeszedł swoje o czym świadczy jego bardzo ciemny kolor.Spostrzeżenia po wymianie napewno cichsza praca z czego jestem bardzo zadowolony no i biegi wchodzą z dużo wiekszą łatwością niż przed wymianą. :okej:



Awatar użytkownika
MaciekV5
...
...
Posty: 1152
Rejestracja: czw sie 30, 2012 08:20
Lokalizacja: GB
Auto: bmw
Silnik: CUNA
Kontakt:

dzwiek z skrzyni

Post autor: MaciekV5 » wt wrz 04, 2012 20:53

gringers, No widzisz... zawsze warto wymienić olej (nawet ten w skrzyni) jeśli dopiero kupiło się samochód :) A mechanik Ci powiedział, że olej dobry...



gringers
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: śr sie 15, 2012 11:48

dzwiek z skrzyni

Post autor: gringers » wt wrz 04, 2012 21:41

no tak dokładnie powiedział, ja nie widziałem w jakim jest stanie poprostu zaufałem. Napewno na tamtym oleju by chodził ale na nowym jest dużo lepiej. dzięki za pomoc wszystkim :pub:



dnaiel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: czw maja 19, 2011 17:43
Lokalizacja: dolny śląsk
Kontakt:

dzwiek z skrzyni

Post autor: dnaiel » wt wrz 04, 2012 23:47

Ja by jeździł. Mi skrzynia w 1,6 FSi chodziła tak głośno że myślałem że ją dojeżdżę i kupie zregenerowaną. Pod koniec chodziła tak głośno że nie wiedziałem czy dojadę do domu za każdym razem. Ojciec powiedział że pupa ze mnie nie mechanik i najpierw mam skrzynie rozebrać i zobaczyć co jest potem mam nowej szukać. Rozebrałem wymieniłem okulary za 220zł uszczelniacze i skrzynia jak nowa :). Oleju bym ni wymieniał w Twoim aucie przyjacielu. Nie wierze że ma to coś wspólnego z objawem. Nity się zdarzają urwane to wtedy na 100% jak najszybciej na warsztat i różnicowy do wymiany. Lepiej tak niż nowa skrzynia bo kto wie co jest w takiej zregenerowanej? Zwróć uwagę jak olej będziesz wymieniać czy nie ma opiłków metalu większych, chociaż większość na magnes idzie ale jak się coś zaczyna urywać to można to znaleźć w oleju... Napisz jak poszło.

edit.
nie przerzuciłem stron a tu sprawa już rozwiązana :], Olej zawsze będzie ciemny nawet trochę po zalaniu, nie mówiąc już o oleju silnikowym na przykład diesla. Najlepiej sprawdzić właściwości na refraktometrze jak się nie ma pewności. No a ja idę swój post pisać...


http://www.boxgang.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk4 (1997 - 2005)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości