Remont MK4 1,4 16V

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8847
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

Remont MK4 1,4 16V

Post autor: marcin7x5 » czw lis 08, 2012 14:27

Rafels pisze:Valvoline niby nie spełnia normy VW ale jest naprawdę bardzo dobrym olejem.
spełnia, spełnia a moim zdaniem duzo lepszy od castrola.



Awatar użytkownika
Rafels
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: sob wrz 24, 2011 12:19

Remont MK4 1,4 16V

Post autor: Rafels » czw lis 08, 2012 15:08

Zamówiłem Motul 8100 X-Cess 5w40. W poniedziałek wymiana a pózniej zobaczymy jak z pracą silnika i wogóle.



Awatar użytkownika
Rafels
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: sob wrz 24, 2011 12:19

Remont MK4 1,4 16V

Post autor: Rafels » śr gru 05, 2012 22:30

1500 km po wymianie, zero ubytku. ;)



Siwy033
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: pn paź 19, 2009 15:36
Lokalizacja: Szczecin

Odp: Remont MK4 1,4 16V

Post autor: Siwy033 » czw gru 06, 2012 01:28

A jak sprawa wygląda z castrolem 10W40?
Mam wlepy w drzwiach właśnie z nim i taki stosuje.
Czytając temat nie spotkałem się takowym oznaczeniem, czy coś z nim nie tak?



Awatar użytkownika
Tomaszek21
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: pn paź 08, 2012 18:14
Lokalizacja: Łódź

Remont MK4 1,4 16V

Post autor: Tomaszek21 » wt gru 11, 2012 23:10

Podłącze się i zapytam o Mobil1 5W-50? ja takiego używam i mi go pobiera sporo


A gdyby on jeździł na powietrze. . .

Awatar użytkownika
Fafik258
Forum Master
Forum Master
Posty: 1096
Rejestracja: wt mar 16, 2010 23:47
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

Re: Remont MK4 1,4 16V

Post autor: Fafik258 » śr gru 12, 2012 19:06

Tomaszek21 pisze:Podłącze się i zapytam o Mobil1 5W-50? ja takiego używam i mi go pobiera sporo
Używaj dalej. Dobry olej. Vw 501 producent dopuszcza



Awatar użytkownika
Fafik258
Forum Master
Forum Master
Posty: 1096
Rejestracja: wt mar 16, 2010 23:47
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

Re: Odp: Remont MK4 1,4 16V

Post autor: Fafik258 » śr gru 12, 2012 19:06

Siwy033 pisze:A jak sprawa wygląda z castrolem 10W40?
Mam wlepy w drzwiach właśnie z nim i taki stosuje.
Czytając temat nie spotkałem się takowym oznaczeniem, czy coś z nim nie tak?
Vw501 producent dopuszcza więc można jeździć



Awatar użytkownika
Rafels
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: sob wrz 24, 2011 12:19

Remont MK4 1,4 16V

Post autor: Rafels » pn gru 24, 2012 17:40

3500 km na Motulu i stan się nie zmienia ;)



Awatar użytkownika
dr.house
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 377
Rejestracja: pn lut 06, 2012 11:05
Lokalizacja: Warszawa-Bródno

Remont MK4 1,4 16V

Post autor: dr.house » wt gru 25, 2012 00:21

Czy u Ciebie byl lub jest efekt wpadania w rezonans silnika i strasznie drzy przy obrotach w okolicach 2,8 czy moze przeslo to po remoncie?


Było:
Golf MK4 1.4 16V AKQ ->SWAP-> 1.8 20V AGN
Jest:
Audi A6 2.4 V6 Quattro ARJ

Awatar użytkownika
Fafik258
Forum Master
Forum Master
Posty: 1096
Rejestracja: wt mar 16, 2010 23:47
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

Re: Remont MK4 1,4 16V

Post autor: Fafik258 » wt gru 25, 2012 13:47

dr.house pisze:Czy u Ciebie byl lub jest efekt wpadania w rezonans silnika i strasznie drzy przy obrotach w okolicach 2,8 czy moze przeslo to po remoncie?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=139&t=477808 problem ma związek z silnikiem ale nie bezpośrednio. W powyższym temacie próbowałem rozwiązać ten problem. Przekopalem dawno temu niemieckie fora ten rezonans to wydech. Rozwiązaniem podobno jest montaż na rurę wydechowa pomiędzy katalizatorem a kolektorem wydechowym tlumika drgań. Numer części masz w powyższym temacie.. Im niższe temperatury na dworzu tym bardziej rezonuje. Ale zacznij od sprawdzenia czy silnik leży prawidłowo w poduszkach. Następnie sprawdź czy rura wydechowa leży prawidłowo w tym pierwszym mocowaniu za maglownica. Niezbędne dane do sprawdzenia prawidłowego położenia silnika i rury wydechowej masz w serwisowce. Nie zaszkodzi też odprezyc wydech.



Awatar użytkownika
dr.house
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 377
Rejestracja: pn lut 06, 2012 11:05
Lokalizacja: Warszawa-Bródno

Remont MK4 1,4 16V

Post autor: dr.house » wt gru 25, 2012 21:45

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=257621" onclick="window.open(this.href);return false;
w tym temacie tez chyba o to chodzilo, ale do konca nie jestem pewny... czy to moze byc mniej wiecej taka czesc?

http://sklep.intercars.com.pl/#/dynamic ... eaf=200226" onclick="window.open(this.href);return false;


Było:
Golf MK4 1.4 16V AKQ ->SWAP-> 1.8 20V AGN
Jest:
Audi A6 2.4 V6 Quattro ARJ

Awatar użytkownika
Fafik258
Forum Master
Forum Master
Posty: 1096
Rejestracja: wt mar 16, 2010 23:47
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

Remont MK4 1,4 16V

Post autor: Fafik258 » śr gru 26, 2012 11:30

Nie wiem czy o to chodzi. Wygląda jak złącze elastyczne. W każdym razie oryginalnie w naszych wydechach chyba nie ma czegoś takiego. W każdym razie u siebie nie widziałem. Ale może to jest jakieś rozwiazanie... Wspawac i obserwować efekty



Awatar użytkownika
dr.house
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 377
Rejestracja: pn lut 06, 2012 11:05
Lokalizacja: Warszawa-Bródno

Remont MK4 1,4 16V

Post autor: dr.house » śr gru 26, 2012 12:29

tez chyba zaryzykuje z tym tylko podpatrze w ktorym miejscu dokladnie najlepiej to wspawac


Było:
Golf MK4 1.4 16V AKQ ->SWAP-> 1.8 20V AGN
Jest:
Audi A6 2.4 V6 Quattro ARJ

Awatar użytkownika
Fafik258
Forum Master
Forum Master
Posty: 1096
Rejestracja: wt mar 16, 2010 23:47
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

Remont MK4 1,4 16V

Post autor: Fafik258 » śr gru 26, 2012 13:54

Dokładnie, daj znać jak coś zdzialasz



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk4 (1997 - 2005)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 19 gości