1.6 AKL brak mocy

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
czarekcw
kierownik kibla
kierownik kibla
Posty: 2111
Rejestracja: ndz lip 17, 2011 21:28
Lokalizacja: Mrągowo / Emsburen DE

1.6 AKL brak mocy

Post autor: czarekcw » śr sie 01, 2012 12:43

juroglo, nie pisz posta pod postem.

Sprawdzałeś też auto, czy nie wywala jakiś błędów na kompie?


Mój MK4 AKL "BASIS" http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=413429" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

juroglo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: wt lip 31, 2012 11:33
Auto: VW Golf IV, 1.6 SR lpg, 1998r.
Renault Laguna 2, 2.0T lpg, 2005r.
Silnik: AKL

1.6 AKL brak mocy

Post autor: juroglo » śr sie 01, 2012 23:09

Ok sorry

na kompie nie ma błdów odnośnie silnika



juroglo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: wt lip 31, 2012 11:33
Auto: VW Golf IV, 1.6 SR lpg, 1998r.
Renault Laguna 2, 2.0T lpg, 2005r.
Silnik: AKL

1.6 AKL brak mocy

Post autor: juroglo » śr sie 01, 2012 23:19

Tak woglóle to dla mnie jest dziwne, bo jak miałem escorta albo vectrę B to jak spadł mi jakikolwiek wężyk o podciśnienia to silnik kulał, a tutaj to to pracuje w miarę normalnie tylko że jest straszny muł. Trochę bierze olej ale znowu nie aż tak bardzo aby spadek ciśnienia wpływał na moc... chyba?

pozdro



Awatar użytkownika
czarekcw
kierownik kibla
kierownik kibla
Posty: 2111
Rejestracja: ndz lip 17, 2011 21:28
Lokalizacja: Mrągowo / Emsburen DE

1.6 AKL brak mocy

Post autor: czarekcw » śr sie 01, 2012 23:32

No i znowu PPP :panna:

AKL to po prostu loteria, jest jeden fajny temat i tam możesz szukać przyczyny złej dynamiki ale tak jak koledzy pisali- podepnij ten wężyk gdzie być powinien.


Mój MK4 AKL "BASIS" http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=413429" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

juroglo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: wt lip 31, 2012 11:33
Auto: VW Golf IV, 1.6 SR lpg, 1998r.
Renault Laguna 2, 2.0T lpg, 2005r.
Silnik: AKL

1.6 AKL brak mocy

Post autor: juroglo » czw sie 02, 2012 20:24

Będę próbował
Pytanko, chcąc zdjąć te górne doloty powietrza aby móc podłączyć ten nieszczęsny wężyk to trzeba odkręcić wszystko jak do wymiany świeć, czy jest jakiś dostęp z góry?
Chodzi mi o to aby mieć jak najmniej pracy aby móc odwrócić to i sobie dokleić, no i o te oringi na zawory które jak już się ruszy to mogą nie trzymać jak powinny.

pozdro

no i znów sorry za PPP, będę uważać :)



Awatar użytkownika
xavier7
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pn lip 30, 2012 13:18
Lokalizacja: Rybnik

1.6 AKL brak mocy

Post autor: xavier7 » sob sie 04, 2012 14:16

Nie wiem jak tam u was, ale ja przeczyscilem ten przepływomierz i bez różnicy jak mocy nie bylo tak nie ma.



juroglo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: wt lip 31, 2012 11:33
Auto: VW Golf IV, 1.6 SR lpg, 1998r.
Renault Laguna 2, 2.0T lpg, 2005r.
Silnik: AKL

1.6 AKL brak mocy

Post autor: juroglo » sob sie 04, 2012 23:06

U mnie jest lepie, oto co zrobiłem:
nowe świece
nowe przewody
nowa sonda
nowe oringi na dolotach
uszczelniony układ dolotowy
wyczyszczona przepustnica

i to prawie nie dało różnicy, dopiero jak wyczyściłem przepływomierz to dopiero można było czuć że ten samochód ma jeszcze w sobie odrobinę mocy

Spróbuj może sprawdzić to wszystko, bo np świece były u mnie w strasznym stanie....

pozdro



Awatar użytkownika
Tomek gd
Forum Master
Forum Master
Posty: 1625
Rejestracja: pn mar 02, 2009 00:07
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: passat b6
Kontakt:

1.6 AKL brak mocy

Post autor: Tomek gd » sob sie 04, 2012 23:25

też mam ten problem, ale jeszcze utrudniony, bo po zdjęciu osłon, oczom ukazał się następujący widok :shock: :dol:

Obrazek

najdziwniejsze jest to że NIGDZIE nie widać instalacji z kostką służącą do podpięcia :grrr: i tu moja prośba aby ktoś w miarę możliwości sprawdził u siebie gdzie idzie ta wiązka i gdzie jej szukać ? :pub:

tu widać na tym wężu są 2 czujniki

Obrazek

oba są od temp. płynu chłodniczego?

błędy na VAG :

00537 - ragulacja z sondą lambda, kontrola czujnika tlenu - powraca cały czas

00513 - czujnik predkosci silnika G28 - jałowy RMP za wysoki, czujnik predkosci silnika G28 - sygnał usterki (czujnik walu korbowego) -bład po skasowaniu i przejechaniu około 20km nie powrócił

00520 - przepływomierz powietrza G70/G19 czujnik przeplywu poziomu masy - błąd po skasowaniu i przejechaniu około 20km nie powrócił

z góry dzięki za pomoc :pub:



Royber
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: czw maja 12, 2011 17:08
Lokalizacja: Pomorze

Re: 1.6 AKL brak mocy

Post autor: Royber » ndz sie 05, 2012 22:20

To jest czujnik temperatury do klimy.



Awatar użytkownika
Tomek gd
Forum Master
Forum Master
Posty: 1625
Rejestracja: pn mar 02, 2009 00:07
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: passat b6
Kontakt:

1.6 AKL brak mocy

Post autor: Tomek gd » ndz sie 05, 2012 22:56

Royber, dzięki

odpowiedź otrzymałem też na kąciku mkIV
krzyzak pisze:a wiec tak u mnie ida od dwóch czujników przewody

zapytałem znawce nad znawcami oczywiscie grega i oto taka odpowiedz

jet to czujnik dodakowy dla klimy w rocznikach 1998
ten pierwszy to czujnik 2 pinowy odcinajacy klimę jak jest przegrzanie silnika
a drugi to 4 pinowy powinien miec kabelki


taka odpowiedz otrzymałem
idą za tą wiadomościa w aucie z 99r. nie powinno go być. Kolega krzyzak ma podłączony ten czujnik i wiązka od niego idzie po podstawę akumulatora, idąc tym tropem zdemontowałem to wszystko u siebie i oczywiście luźnej wiązki ani śladu. Climatronic chodzi dobrze bez błędów na VAG'u więc odpuszczę temat tego czujnika.



Awatar użytkownika
czarekcw
kierownik kibla
kierownik kibla
Posty: 2111
Rejestracja: ndz lip 17, 2011 21:28
Lokalizacja: Mrągowo / Emsburen DE

1.6 AKL brak mocy

Post autor: czarekcw » pn sie 06, 2012 00:58

Tomek gd, moje auto też jest 1999r (marzec), klima manualna i nie ma nigdzie błędów ;) . No i chłodzi jak trzeba.


Mój MK4 AKL "BASIS" http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=413429" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

juroglo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: wt lip 31, 2012 11:33
Auto: VW Golf IV, 1.6 SR lpg, 1998r.
Renault Laguna 2, 2.0T lpg, 2005r.
Silnik: AKL

1.6 AKL brak mocy

Post autor: juroglo » pn sie 06, 2012 18:17

A ja tak z innej beczki.
Zauważyłem u siebie wycie z maglownicy z obu stron :( pewnie czeka mnie niemały wydatek, może jakiś pomysł....?

Dobija mnie ten mój golf, od samego początku zawsze coś :(



Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8847
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

1.6 AKL brak mocy

Post autor: marcin7x5 » wt sie 07, 2012 12:46

juroglo pisze:Zauważyłem u siebie wycie z maglownicy z obu stron
To jak to jest. Masz wycie czy wyciek na maglownicy. Tak czy inaczej to regeneracja to ok 350-600 zł. Są warsztaty co takie sprawy załatwiają w jeden dzień. Podjeżdzasz z uszkodzoną wyjeżdzasz z zregenerowaną.



juroglo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: wt lip 31, 2012 11:33
Auto: VW Golf IV, 1.6 SR lpg, 1998r.
Renault Laguna 2, 2.0T lpg, 2005r.
Silnik: AKL

1.6 AKL brak mocy

Post autor: juroglo » wt sie 07, 2012 17:39

mam wyciek,
na razie to jakoś nie pali mi się do tej regeneracji bo już sporo się wykosztowałem na to auto



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk4 (1997 - 2005)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości