Strona 4 z 5

Kompresja cylindrów i ewentualny remont silnika AQY

: śr kwie 15, 2015 20:25
autor: oldstaszek
UWAGA: Produkt o nazwie "CERAMIZATOR".
Producent (jeżeli tak go można nazwać) wykorzystuje fotografie innych produktów a właściwie efektu, pod jakimi wlepia te swoje "códa" i przypisując sobie autorstwo.
To przypisywanie ma się tak samo jak osiągi furmanki z ochwaconym osłem do Ferrari
Krąży po wszelkiego rodzaju forach dwóch a może trzech "pisarzy" pisujących "ŁOCH i ACH" wzajemnie się podpierając.
Jeden zadaje pytanko a drugi już mu odpowiada - takie robienie wody z mózgu
ZERO BADAŃ, ZERO konkretu technicznego i silenie się na oryginalność.
Tak wygląda robienie opinii WSZYSTKIM produktom wśród których są rzeczywiście dające wymierne i namacalne wyniki z dowodami technicznymi.
"Strzeż się fałszywych proroków i jasnowidzów"...
Teraz czekam na oddzwięk wprowadzającego wątek. :satan:

Kompresja cylindrów i ewentualny remont silnika AQY

: śr kwie 15, 2015 20:37
autor: oldstaszek
ozzy1979 pisze:Ludzie, wytworzenie warstwy ceramicznej (np. nicasilu) jest NIEMOŻLIWE za pomoca dolania "ceramizatora/ceramizera" do oleju!!!!! To proces skomplikowany wymagający właściwie laboratorium! Litości...
Nie do końca - masz zapóźnioną i niepełną wiedzę. Istnieje proces naturalny.
Nie plączę w to nikasile albowiem jest to całkowicie inny temat a do tego z "czkawką" V8 grupy VAG.
Na tym zakończę wyjaśnienie.
Niestety - tak jeden jak i drugi "cer" a nawet i LM też "cer" nie ma rzetelnych dowodów na swoje opisy.
Ostatnio oglądnąłem na youtubku finał ceramizera z Polonezem truck - chcieli dobrze a zrobili "rusku reklamu" - mogę łatwiutko dowieść.
Ale o tym po wywołaniu tematu. :pub:

Kompresja cylindrów i ewentualny remont silnika AQY

: śr kwie 15, 2015 22:20
autor: rysiektr
oldstaszek, z tym ceramizerem to niestety ale Ameryki nie odkryłeś, nie od dzisiaj wiadomo, że to lipa.... :?

Re: Kompresja cylindrów i ewentualny remont silnika AQY

: czw kwie 16, 2015 07:08
autor: oldstaszek
rysiektr pisze:oldstaszek, z tym ceramizerem to niestety ale Ameryki nie odkryłeś, nie od dzisiaj wiadomo, że to lipa.... :?
Ameryka? - nie.
Zwracam uwagę na dorabianie "ideologii" pod produkty brzmiące podobnie.
Są to RÓŻNE produkty.
1. Ceramizer
2. Ceramizator
3. Cermet
Efekt końcowy jest de facto taki sam - wymiana oleju a góra dwie temat kończy.
Jednak nie wrzucałbym do jednego wora z niektórymi innymi produktami i innych producentów.
Wymienione wyżej pięknie wpisują się w stare porzekadło: "przykleiło się łajno do okrętu i krzyczy - płyniemy!"
Mam nadzieję a właściwie jest to nieuchronne, producenci produktów dających taki efekt wytną oszustów i podszywaczy.

Sandałek z wierzbowego łyka nigdy nie będzie porządnym butem pomimo nachalnej reklamy...

Kompresja cylindrów i ewentualny remont silnika AQY

: pn kwie 27, 2015 23:11
autor: ozzi11
Czy ktoś z Was faktycznie ceramizer stosował czy to raczej opinia na zasadzie "słyszałem"?

Kompresja cylindrów i ewentualny remont silnika AQY

: wt kwie 28, 2015 07:01
autor: oldstaszek
Ceramizer stosować???
Znam historię tego produktu poczynając od "wykopalisk". Mam w swym archiwum informację z wykonanych badań poza Polską, badań jednoznacznych.
Podobnie ma się sprawa z produktem pochodzenia rosyjskiego a ochrzczonego mianem Modyfikator Plus (tu nawet jeszcze lepsze jajca wychodzą).
Najlepszym jednak jest filmik wykonany ekipą współpracującą z TVN oraz zasponsorowaną firmą Vidar, filmik ekipy "Na osi". Filmik w jakim "wykazano" związek zjedzonego rdzą nadwozia ze stanem technicznym silnika systematycznie zasilanego ceramizerem.
Czegoś równie niedorzecznego nie spotkałem w swym długim życiu.
Możesz sobie ocenić jeżeli potrafisz być krytycznym i umiesz zadać pytania.
Link:
https://www.youtube.com/watch?v=lvjptkQmR40

Znam kilka produktów jakie dają rzeczywisty i mierzalny efekt ale wśród sterty popiołów trzeba umieć je znaleźć.
Golf II jaki kiedyś miałem poszedł na złom z uwagi na nadwozie w jakim silnik i skrzynia były w stanie zbliżonym do fabrycznego i to dzięki produktom na jakich swoje opisy oparł ów "ceramizer" a także tumanny "ceramizator"...Stosuję produkty mające obiektywne badania a nie chciejstwa do tego z naciąganymi wnioskami.
Zdrówka życzę. :pub:

Kompresja cylindrów i ewentualny remont silnika AQY

: pt maja 08, 2015 16:31
autor: matchojs85
Nadszedł kres katalizatora... witaj złoty "CHECK"u... :crazy:

Kompresja cylindrów i ewentualny remont silnika AQY

: pn maja 11, 2015 17:06
autor: JonnyQuest
standard ...

jak spalanie oleju po 2 latach ?

Kompresja cylindrów i ewentualny remont silnika AQY

: wt maja 12, 2015 17:37
autor: Cooyon
Koledzy,

Czy ktoś mierzył ciśnienie sprężania przed naprawą?
Lub inaczej, czy wada fabryczna (pierścień na 3-cim odwrotnie), ma wpływ na ciśnienie sprężania?

Dzięki,
Cooyon

Kompresja cylindrów i ewentualny remont silnika AQY

: wt maja 12, 2015 21:34
autor: matchojs85
Ja mierzyłem. Ma znaczenie

Kompresja cylindrów i ewentualny remont silnika AQY

: wt maja 12, 2015 23:04
autor: JonnyQuest
Ma znaczenie, z wadliwymi pompuje po 15 i więcej bar-a a powinno być max 13 zakładając ze jest nowy :bigok:

matchojs85, ponawiam pytanie, jak spalanie oleju po 2 latach ?

Kompresja cylindrów i ewentualny remont silnika AQY

: śr maja 13, 2015 20:09
autor: matchojs85
Zdecydowanie się zmniejszyło,,, już nawet przestałem liczyć dokładnie. Czasem po prostu dolewam.. Jakos litr na rok... a nie nie na miesiąc... :chytry:

Kompresja cylindrów i ewentualny remont silnika AQY

: czw maja 14, 2015 10:17
autor: Kavior
Ja u siebie pierscienie zmieniałem w 2009roku. Jezdze na oleju 5w40 i od wymiany do wymiany dolewam max 0,6litra oleju. Obecny przebieg 254tys.km. Przed remontem lalem litre na tysiac :hehe:

Kompresja cylindrów i ewentualny remont silnika AQY

: pt maja 15, 2015 14:56
autor: JonnyQuest
Kavior, Pytanie co ile ta wymiana ? :hmm:
Pamiętasz jakiej firmy pierścienie były założone ?