Kompresja cylindrów i ewentualny remont silnika AQY

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

ozzi11
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pn kwie 27, 2015 23:10

Kompresja cylindrów i ewentualny remont silnika AQY

Post autor: ozzi11 » wt maja 26, 2015 15:18

Oldstaszek - dzięki za wypowiedź,w takim razie co polecisz? Ja o ceramizerze słyszałem kilka pozytywnych opinii i zacząłem szukać info na forach.



Awatar użytkownika
matchojs85
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: czw cze 14, 2012 20:41
Lokalizacja: Lublin

Kompresja cylindrów i ewentualny remont silnika AQY

Post autor: matchojs85 » śr maja 27, 2015 21:37

dwusiarczek molibdenu :chytry:


VOLKSWAGEN BORA 2.0 AQY 2000r.
VOLKSWAGEN GOLF VI VARIANT 1.6 TDI CR 2012r.

Cooyon
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: pn maja 31, 2010 19:02
Lokalizacja: Wrocław

Re: Kompresja cylindrów i ewentualny remont silnika AQY

Post autor: Cooyon » śr cze 03, 2015 12:28

matchojs85 pisze:Ja mierzyłem. Ma znaczenie
Jakie miałeś ciśnienia?



Awatar użytkownika
matchojs85
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: czw cze 14, 2012 20:41
Lokalizacja: Lublin

Kompresja cylindrów i ewentualny remont silnika AQY

Post autor: matchojs85 » czw cze 04, 2015 11:17

Kurczę. Juz nie pamiętam. Nie pisałem gdzieś o tym na forum...?
Pamiętam, ze na jednym cylindrze było bardzo kiepsko... a i na pozostałych daleko od ideału.


VOLKSWAGEN BORA 2.0 AQY 2000r.
VOLKSWAGEN GOLF VI VARIANT 1.6 TDI CR 2012r.

Cooyon
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: pn maja 31, 2010 19:02
Lokalizacja: Wrocław

Re: Kompresja cylindrów i ewentualny remont silnika AQY

Post autor: Cooyon » pn cze 15, 2015 12:42

JonnyQuest pisze:Ma znaczenie, z wadliwymi pompuje po 15 i więcej bar-a a powinno być max 13 zakładając ze jest nowy :bigok:
No a tego, to nie czaję.
Dlaczego miło by być wyższe, skoro zuzycie oleju wynika z nieszczelości między pierścieniem a cylindrem?

Tak się zastanawiam, czy to w niektórych przypadkach nie jest kwestia zapieczenia pierścienia, a nie jego odwrotnego montażu...

Cooyon



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk4 (1997 - 2005)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości