Wysokie obroty

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

tomserek1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: sob maja 21, 2011 19:30
Lokalizacja: Bytom

Wysokie obroty

Post autor: tomserek1 » ndz cze 19, 2011 01:19

Siema panowie, ok. 2 tygodni temu kupilem wymarzonego golfa 1998r 1.6 sr, jak go kupywalem to skakaly mu obrty 700 -1400 ale nie przerazala mnie ta usterka wiec wzialem go tak czy inaczej. I teraz tak, mam problem bo wyczyscilem przepustnice, wymienilem ta rure od filtru powietrza do przepustnicy. I teraz mam problem dalej z tymi obrotami bo jak wlaczam auto wszystko jest git ma te ok 800 i tak chodzi ale wystarczy ze letko wcisne pedal gazu a obroty nie spadaja nizej niz 1400 nie skacza poprostu staja na 1400 tak jakby sie tam uregulowaly. Moj kolega ma VAG a to pojechalem zobaczyc jakie bledy ktorych nie mam bo prawdopodobnie ktos sie ich pozbyl :banghead: ale beda jutro, z tego co pamietam to byl blad przeplymowieza (ktory wyczyscilem), czujnika temperatury termostatu przepustnicy i chyba landa czujnik, bede mial bledy na jutro. Byc moze mial ktos podobna sytuacje do mojej bo ja przeszukalem juz miliony tematow na ten temat podobne problemy ale nie te same takze z gory dzieki :bigok:

AA i jeszcze zauwazylem ze wgl zawor kontrolujacy podcisnienie nie dziala? wgl ta gruszka ani dgrnie. i jak go sprawdzilem przy wlaczonej stacycje dostaje ok 4 V a na wlaczanym silniku 0.20V
jutro jescze posprawdzam reszte czujnikow



zikr6
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 629
Rejestracja: czw kwie 09, 2009 20:52
Lokalizacja: lubuskie

Wysokie obroty

Post autor: zikr6 » ndz cze 19, 2011 10:52

Też tak mam.Po odpaleniu obroty są OK ale tylko dotknę gazu i skaczą na 1800 i się zatrzymują.Po rozgrzaniu wszystko wraca do normy i jest w porządku.



tomserek1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: sob maja 21, 2011 19:30
Lokalizacja: Bytom

Wysokie obroty

Post autor: tomserek1 » ndz cze 19, 2011 15:39

no a umnie jest rzecz w tym ze nawet po rozgrzaniu nic sie niedzieje



zikr6
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 629
Rejestracja: czw kwie 09, 2009 20:52
Lokalizacja: lubuskie

Wysokie obroty

Post autor: zikr6 » ndz cze 19, 2011 19:09

wydaje mi się że u Ciebie wystarczy zaadaptować przepustnicę i będzie dobrze



tomserek1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: sob maja 21, 2011 19:30
Lokalizacja: Bytom

Wysokie obroty

Post autor: tomserek1 » ndz cze 19, 2011 19:50

Przez VAGa? bo juz raz to robilem i nic sie niezmienilo ale jutro jescze wszystko zbadam



zikr6
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 629
Rejestracja: czw kwie 09, 2009 20:52
Lokalizacja: lubuskie

Wysokie obroty

Post autor: zikr6 » ndz cze 19, 2011 20:58

przez Vaga.To czytałeś?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=42114" onclick="window.open(this.href);return false;



tomserek1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: sob maja 21, 2011 19:30
Lokalizacja: Bytom

Wysokie obroty

Post autor: tomserek1 » pn cze 20, 2011 01:32

tak czytalem robilem wlasnie to adaptacje z tego opisu. tylko ze na tym punkcie staje bo kolega ma nowsza wersje VAGa (nie com) "098- Grupa , i GO. Po chwili ustawiania 5 sek - powinno byc napisane Adaptaion OK po prawej stronie" nie ma wgl takiej opcji :?

ale robilem SAVE i tak dalej i tez nic nie dalo dalej bledy wyskakiwaly itd. tak samo czyscilem bledy ale nie pomoglo. obroty 1400



zikr6
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 629
Rejestracja: czw kwie 09, 2009 20:52
Lokalizacja: lubuskie

Wysokie obroty

Post autor: zikr6 » pn cze 20, 2011 10:42

A odłącz przed adaptacją i kasowaniem błędów klemę akumulatora na 30 min,podłącz klemę i dopiero wtedy spróbuj adaptacji przepustnicy



tomserek1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: sob maja 21, 2011 19:30
Lokalizacja: Bytom

Wysokie obroty

Post autor: tomserek1 » pn cze 20, 2011 21:22

ok patrzalem troche pod macha i do przeplywki nie ma zadnego pradu nic zero.



zikr6
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 629
Rejestracja: czw kwie 09, 2009 20:52
Lokalizacja: lubuskie

Wysokie obroty

Post autor: zikr6 » śr cze 22, 2011 13:03

Sprawdź kable za wtyczką przepływomierza u mnie były popękane i jakiś fachowiec już je łatał.



Awatar użytkownika
radecki69
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: ndz cze 27, 2010 11:54
Lokalizacja: Rawicz
Kontakt:

Wysokie obroty

Post autor: radecki69 » czw cze 23, 2011 06:39

Witam
Podepnę się pod temat, bo też mam problemy z obrotami.
Po włączeniu silnika obroty podskakują na 1200 i mocno śmierdzi takie nieprzepalone paliwo, po około 30 sekundach wszystko wraca do normy, czyli obroty na 800 i przestaje śmierdzieć.



Awatar użytkownika
ggregorii
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 295
Rejestracja: czw wrz 14, 2006 15:08
Lokalizacja: LKR
Kontakt:

Wysokie obroty

Post autor: ggregorii » czw cze 23, 2011 17:44

Jak wam się obroty zatrzymują na 1800 lub czasem falują to zmieńcie sobie czujnik temperatury.


Niech Golf bedzie z Tobą :)
Posiadam kabelek + VAG w razie czego pomogę. Pisać !!!!
Specjalista w 1.6 SR - AKL- :)

Awatar użytkownika
Kajor
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: ndz lis 08, 2009 23:56
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Wysokie obroty

Post autor: Kajor » pt cze 24, 2011 00:15

radecki69, podczas początku pracy silnika komputer daje dużo większą dawkę paliwa - takie pseudo ssanie. Dlatego mieszanka będzie przebogacona.


"Kocham ku*wy i chleb ze smalcem!"

zikr6
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 629
Rejestracja: czw kwie 09, 2009 20:52
Lokalizacja: lubuskie

Wysokie obroty

Post autor: zikr6 » pt cze 24, 2011 10:37

ggregorii pisze:Jak wam się obroty zatrzymują na 1800 lub czasem falują to zmieńcie sobie czujnik temperatury.
Czujnik zmieniłem na nowy oryginał i dalej nic.W Vagu 0 błędów.Nie wiem czy adaptacja przepustnicy by coś pomogła



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk4 (1997 - 2005)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości