Strona 2 z 2

Re: Golf V 1.4 FSI 90KM - Check engine

: czw maja 11, 2017 08:00
autor: luckyboy
Blad pierwszy to moze dotyczyc nagaru w kolektorze dolotowym. Drugi to moze byc problem z fazatorem rozrzadu. Trzeci uszkodzony czujnik.

Golf V 1.4 FSI 90KM - Check engine

: czw maja 11, 2017 19:44
autor: Chester70
Ok dzieki.
Czyli nie da sie ukryc ze w pierwszej kolejnosci idzie do robienia rozrzad .... sam fazator bez sensu wymieniac.

Ja pierdziele 20 tys tylko przejechane ....

Ma ktos z Was dostep do symboli czesci oem?
Bo podobno od 2009 roku sa jakies nowe napinacze i lancuchy ?

Golf V 1.4 FSI 90KM - Check engine

: czw maja 11, 2017 20:41
autor: marcin7x5
Samemu sobie posprawdzaj na stronie http://www.etka.cc" onclick="window.open(this.href);return false;. Jeżeli się nie mylę to chyba były 4 wersje/poprawki tego rozrządu.

Golf V 1.4 FSI 90KM - Check engine

: czw maja 11, 2017 22:07
autor: Chester70
Super strona.

Kurde czyli cos jest u mnie z napinaczem ... wogole sie nie zgadza z tym co mialem na fakturze. Na stronie jest symbol 03C109507AH , 2 lata temu na fakturze mialem 03C109507BA ...

Golf V 1.4 FSI 90KM - Check engine

: pt maja 12, 2017 10:28
autor: marcin7x5
A patrzyłeś na jakie były wymieniane? Tam chyba też podają w którym roku i na jaki została dana część wymieniona.

Golf V 1.4 FSI 90KM - Check engine

: sob maja 13, 2017 21:09
autor: radekrp90
Co było wymienianie, masz wykaz części (najlepiej z numerami)?
Może to awaria wariatora.

Golf V 1.4 FSI 90KM - Check engine

: ndz maja 14, 2017 21:14
autor: Chester70
Mam wykaz części które były wymieniane :

Łańcuch 03C109158A
Napinacz 03C109507BA
Prowadnica 03C109469K
Prowadnica 03C198159A
Zestaw Naprawczy 03C198159A
Śruba N91048601
Pierścień Uszczelnia N90903201
Uszczelka 03C109287G
Środek uszczelniający D176501A1
Uszczelka Wału 038103085E

--

A części stare które dostałem miały numery :

Napinacz 03C109507M (Italy) MTE
Prowadnica 03C109469J (Italy) MTE
Prowadnica 03C109509L (Italy) MTE
Uszczelka 1JO253115S
Łańcuch nie miał numeru ...

Golf V 1.4 FSI 90KM - Check engine

: pn maja 15, 2017 07:34
autor: radekrp90
Z Twojego wykazu wynika, że masz najnowszy (dla 1.4 FSI) zestaw.
Nie masz jednak nic napisane o nastawniku (03C109088B>03C109088F>03C109088E) i pozostałych kołach zębatych (wałka wydechowego, wału korbowego) które powinny być wymienione, a raczej zaleca się ich wymianę, a mogą mieć wpływ na zużycie łańcucha.

Moim zdaniem - jeśli już można ograniczyć koszty zostawiając stary napinacz... ale to raczej "druciarska" oszczędność. Przy uszkodzonym nastawniku łańcuch ma tendencje do wyciągania się (opisywano to jako udarowe obciążenie łańcucha) - ale to nie moja opinia tylko zaczytana na forach.