a moze wkladke K&N ? 1,8 Rp +LPG

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

a moze wkladke K&N ? 1,8 Rp +LPG

Post autor: guti » ndz mar 25, 2007 22:42

nosze sie z zamiarem załozenia takiego czegos http://moto.allegro.pl/item176287270_k_ ... ielce.html


chyba bedzie pasowac co ? tylko nie wiem jak to bedzie sie sprawowac na gazie? ma ktos takie cos z gazem ?? co myslicie o samym filtrze ? cena itd ? ogolnie chodzi mi zeby troszke podgłosic silniczek :) zwiekszenia osiagow sie nie spodziewam , tylko to brzmienie ? :)
pozyczylem kiedys od kumpla stozek taki "no name" za 40 zł ale nie chcialo na gazie chodzic, doradzcie mi prosze bo juz prawie klikam kup teraz :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
PITERSON
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: wt sty 25, 2005 22:45
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Kontakt:

Post autor: PITERSON » ndz mar 25, 2007 22:52

Ja miałem i naprawde nie żałuje :)


Tak źle jeszcze nie było...
[img]
http://img374.imageshack.us/img374/8466/kolesie8pp.gif[/img]

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » ndz mar 25, 2007 22:57

dzieki Piotrus za zainteresowanie. Poczekam jeszcze troszke na wiecej opini i kto wie :D Ciekawe co gazownicy mi powiedza w razie jakis problemow z gazem :D:D pewnie sie nawet nie poznaja ze to taki inszy filtr :D


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

keram
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: ndz mar 25, 2007 16:48
Lokalizacja: londyn

Post autor: keram » ndz mar 25, 2007 23:02

czesc kolego. Nie bedzie Ci chodzil na gazie z tym filtrem poniewaz mieszanka jest zbyt uboga w oktany, aby temu zapobiec musisz ograniczyc ilosc powietrza, czyli zakleic czesciowo dolot a co za tym idzie w pewnym stopniu wyciszy to silnik ,a Tobie chodzi o cos odwrotnego. Pozdrawiam



eidos
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 731
Rejestracja: śr kwie 20, 2005 19:09
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: eidos » ndz mar 25, 2007 23:03

Szczeze mowiac ja bym zostawil zwykly filtr ale wyciagnal ta zwezke od puszki z filtrem, wiecej powietrza wleci do srodka, bedzie lepsze brzmienie



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » ndz mar 25, 2007 23:12

keram pisze:czesc kolego. Nie bedzie Ci chodzil na gazie z tym filtrem poniewaz mieszanka jest zbyt uboga w oktany, aby temu zapobiec musisz ograniczyc ilosc powietrza, czyli zakleic czesciowo dolot a co za tym idzie w pewnym stopniu wyciszy to silnik ,a Tobie chodzi o cos odwrotnego. Pozdrawiam
no to skonczylo sie rumakowanie :( a ja myslalem ze

eidos pisze:Szczeze mowiac ja bym zostawil zwykly filtr ale wyciagnal ta zwezke od puszki z filtrem, wiecej powietrza wleci do srodka, bedzie lepsze brzmienie
o ktorej zwezce mowisz ? mozesz tak bardziej łopatologicznie ? czy to jest ten lejek z przodu ?


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

eidos
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 731
Rejestracja: śr kwie 20, 2005 19:09
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: eidos » ndz mar 25, 2007 23:15

tak, to ten lejek co wchodzi do puchy z filtrem. Mozna go wyciagnac nie rozrywajac nic w srodku i zawsze bedzie mozna wrocic do tego co bylo



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » ndz mar 25, 2007 23:20

eidos pisze:tak, to ten lejek co wchodzi do puchy z filtrem. Mozna go wyciagnac nie rozrywajac nic w srodku i zawsze bedzie mozna wrocic do tego co bylo
zaraz dostaniesz punkta :) tylko jeszcze Cie pomecze, a jak myslisz na gazie bedzie jakis problem ?


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

zarzycki_dawid
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 58
Rejestracja: śr gru 27, 2006 16:04
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki

Post autor: zarzycki_dawid » ndz mar 25, 2007 23:22

Ja mam filtr K&N i akurat sprawia mi problem...bo gazownik mi powiedział że z tego powodu może mi dużo palić...czyli to jest w końcu prawda że od filtra powietrza moge mieć większe spalanie bo będzie zbyt uboga mieszanka w oktany??? TAK???



eidos
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 731
Rejestracja: śr kwie 20, 2005 19:09
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: eidos » ndz mar 25, 2007 23:29

Przyznam szczeze ze mialem problem z gazem. Przy jezdzie powyzej 70km i wcisnieciu sprzegla samochod na gazie gasl. Mieszanka byla zbyt uboga, ale pomeczylem gazownika i udalo sie ustawic tak ze nie gasnie. Oczywiscie mam instalacje 2 gen. Samochod spala ok 9,5l w miescie i 8l w trasie gazu oczywiscie



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » ndz mar 25, 2007 23:35

eidos pisze:Przyznam szczeze ze mialem problem z gazem. Przy jezdzie powyzej 70km i wcisnieciu sprzegla samochod na gazie gasl. Mieszanka byla zbyt uboga, ale pomeczylem gazownika i udalo sie ustawic tak ze nie gasnie. Oczywiscie mam instalacje 2 gen. Samochod spala ok 9,5l w miescie i 8l w trasie gazu oczywiscie


no to juz wkladka odpada bo jak beda problemy to sie zdenerwuje ze psu w d.. tyle kasy, zprobuje ten lejek wyciagnac, bedzie z tym jakis problem ? jak on jest tam włozony ? jak oszczedzam to na gazie przy predkosci do 12o to tez spali ok 8 ale tak przy 160 to juz 12 :D


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

eidos
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 731
Rejestracja: śr kwie 20, 2005 19:09
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: eidos » ndz mar 25, 2007 23:43

jak otwozysz puche to ten lejek mozna do gory wyciagac. On jest wsowany w takich prowadnicach. Moze troche ciezko wychodzic, ja pomoglem sobie srubokretem. Nie trzymaja go zadne zatrzaski czy sruby wiec nic nie powinno sie uszkodzic



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » ndz mar 25, 2007 23:47

eidos pisze:jak otwozysz puche to ten lejek mozna do gory wyciagac. On jest wsowany w takich prowadnicach. Moze troche ciezko wychodzic, ja pomoglem sobie srubokretem. Nie trzymaja go zadne zatrzaski czy sruby wiec nic nie powinno sie uszkodzic

puche mam juz w lapie :) ale sie sasiad patrzyl jak grzebalem o tej porze pod maska, ok dzieki juz wiem jak jest zamontowany lejek , zaraz jak to zroie to jescze sie chyba przejade :D do nocnego po ... soczek :P


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

eidos
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 731
Rejestracja: śr kwie 20, 2005 19:09
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: eidos » ndz mar 25, 2007 23:54

Dzieki za punkcik, mam nadzieje ze nie bedziesz mial problemow z gazem. Silniczek fajniej brzmi jak przekroczysz 3000 obrotow. Moze nie jest to ryk ale zawsze fajniej brzmi ;)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 93 gości