Problem z pompa paliwa
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- TUTENHAMON
 - Forumowy spamer :)

 - Posty: 2120
 - Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
 - Lokalizacja: Polska
 
Problem z pompa paliwa
Pomóżcie jak sprawdzić jakie powinno być napięcie na dojściu do pompy po przekręceniu kluczyka nie słychać już jak pracuje stoi w miejscu wcześciej przypominała pracę wiertarki udarowej pod wodą. Czyżby padła pompa czy raczej elektryka
			
									
									TUTENHAMON
						- 
				daniel1000
 
Zdejmij pokrywkę na bezpieczniki i posłuchaj czy przekaźnik załącza pompkę (od pompki jest ostatni przekaźnik po prawej w dolnym rzędzie (oczywiście sprawdź też bezpiecznik pompy nr 18  )). Przekaźnik powinien się na chwilę włączyć po przekręceniu zapłonu. Jak sie załącza to zdejm z niego obudowę i sprawdź czy jest napięcie na styku roboczym. Jak jest napięcie, a przekaźnik się nie załącza to zewrzyj ręcznie styki i słuchaj czy chodzi pompka. Jak chodzi to wymień przekaźnik (spalona cewka). 
A jeśli jest napięcie na stykach, a pompka nie chodzi pomimo zwarcia styków to sprawdź napięcie na pompce. Powinno być 12V. Jeśli nie ma to winne przewody. Jak jest napięcie to współczuję . . . (pompka 500zł lub więcej).
Odnośnie przekaźnika i bezpiecznika to jest tak na pewno w wersji '93, 1.4 ABD. Ale chyba powinno być tak samo u ciebie.
Powodzenia
			
									
									A jeśli jest napięcie na stykach, a pompka nie chodzi pomimo zwarcia styków to sprawdź napięcie na pompce. Powinno być 12V. Jeśli nie ma to winne przewody. Jak jest napięcie to współczuję . . . (pompka 500zł lub więcej).
Odnośnie przekaźnika i bezpiecznika to jest tak na pewno w wersji '93, 1.4 ABD. Ale chyba powinno być tak samo u ciebie.
Powodzenia
- TUTENHAMON
 - Forumowy spamer :)

 - Posty: 2120
 - Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
 - Lokalizacja: Polska
 
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 127 gości