![Obrazek](http://images25.fotosik.pl/55/2c0f1ecd37ffd14amed.jpg)
![Obrazek](http://images29.fotosik.pl/55/0bd2912a5b44cea6med.jpg)
![Obrazek](http://images28.fotosik.pl/55/1d21af3b87f6f0d7med.jpg)
![Obrazek](http://images25.fotosik.pl/55/58b13059172ee03bmed.jpg)
![Obrazek](http://images24.fotosik.pl/55/9ae6ec655cdd81e1med.jpg)
![Obrazek](http://images28.fotosik.pl/55/2f27e263753c8fc3med.jpg)
![Obrazek](http://images23.fotosik.pl/55/751a261887a342afmed.jpg)
![Obrazek](http://images28.fotosik.pl/55/1ceaf65986d4c091med.jpg)
![Obrazek](http://images27.fotosik.pl/55/95dd87131c4a0a67med.jpg)
![Obrazek](http://images26.fotosik.pl/55/6386a7e17ea6533amed.jpg)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
jestem dokładnie tego samego zdania, tylne błotniki są w połowie wysokości przesunięte do przodu a to już spora operacja by je ciągnąc do tyłu, fakt wszystko idzie po naciągać ale koszt naprawy będzie ogromnyTAZ pisze:Po zdjęciach widać, że auto się na progach przełamało i dach też musi być złamany. Wystarczy logicznie pomyśleć jak to auto ma drzwi . Góra tyłu się odgięła ku tyłowi, a dół tyłu poszedł do przodu. Nie reguluj tych drzwi bo to nic nie da. Silnik sobie zostaw i całą instalację lub kup samą budę zarejestrowaną i przełóż wszystko.
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 93 gości