Umarł KR ? mk2 GTI16v

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
KR16
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: pn sty 24, 2005 12:26
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Umarł KR ? mk2 GTI16v

Post autor: KR16 » czw cze 02, 2005 23:33

Dziś jadąć po mieście włączył mi sie brzęczyk i zaświeciła kontrolka od oleju. po ok 3 sekundach spod maski wydobył się klekot taki metaliczny. Zatrzymałem auto sprawdziłem olej i był na ponad połowie wskaźnika. Poczekałem chwile odpaliłem silnik pracował normalnie przejechałem kawałek to samo ale już bez brzęczyka . Silnik zaczął klekotać. Scholowałem samochód do domu i teraz co to może być ? :( i jakie mogą być koszta naprawy.


Było: mk2 GTI16v KR, Polo 6n Jest: Audi A4 B5 i Polo 9n "Cricket"

Awatar użytkownika
GEORG
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 255
Rejestracja: śr gru 22, 2004 10:55
Lokalizacja: TYCHY
Kontakt:

Post autor: GEORG » pt cze 03, 2005 06:35

Witam. Co do kosztów to nie mam pojęcia a co do tego klekotu to to mi zalatuje panewkami na wale korbowym a to już grubsza robota i koszty też nie będa małe.
Rozbierać oglądać sprawdzać mierzyć kasa wymieniać śmigać
:pub:



Awatar użytkownika
KR16
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: pn sty 24, 2005 12:26
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: KR16 » sob cze 04, 2005 15:03

W poniedziałek wstawiam samochód do serwisu i zobaczymy ale też mi się wydaje że to panewki. Pozdro


Było: mk2 GTI16v KR, Polo 6n Jest: Audi A4 B5 i Polo 9n "Cricket"

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » sob cze 04, 2005 20:30

bardzo czesto w kr sypie sie panewka na 3 lub 4 cylindrze. najczesciej spowodowane jest to chwilowym brakiem oleju przy duzych obciazeniach. tzn olej na ciasnym luku ucieka spod smoka pompy i idzie w uklad olejenia powietrze
zaczalbym od sprawdzenia pompy i tychze panewek.a co do glownych to zwroc baczna uwage na panewki 4 podpory walu korbowego przy wymianie - jest pewien "myk"


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
KR16
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: pn sty 24, 2005 12:26
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: KR16 » pn cze 06, 2005 23:28

GEORG pisze:Witam. Co do kosztów to nie mam pojęcia a co do tego klekotu to to mi zalatuje panewkami na wale korbowym a to już grubsza robota i koszty też nie będa małe.
Rozbierać oglądać sprawdzać mierzyć kasa wymieniać śmigać
:pub:
Bingo :grin: trafiłeś w 100% juro będę wiedział coś więcej w sprawie kosztów aż się boję:)


Było: mk2 GTI16v KR, Polo 6n Jest: Audi A4 B5 i Polo 9n "Cricket"

Awatar użytkownika
GEORG
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 255
Rejestracja: śr gru 22, 2004 10:55
Lokalizacja: TYCHY
Kontakt:

Post autor: GEORG » wt cze 07, 2005 07:54

Daj znać jakie są koszty takiej roboty.

Powodzenia :pub:



Awatar użytkownika
KR16
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: pn sty 24, 2005 12:26
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: KR16 » wt cze 07, 2005 16:01

GEORG pisze:Daj znać jakie są koszty takiej roboty.

Powodzenia :pub:
ok 1500zł wszystkie panewki + nowy wał :grin: cena z robocizną


Było: mk2 GTI16v KR, Polo 6n Jest: Audi A4 B5 i Polo 9n "Cricket"

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 79 gości