pomoc co do motoru 2e

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

lukasz gti8v
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: wt paź 23, 2007 20:31
Lokalizacja: oświecim
Kontakt:

pomoc co do motoru 2e

Post autor: lukasz gti8v » czw paź 25, 2007 07:35

czesc od roku jestem posiadaczem pięknej 3 gti 8v do tej pory bez wiekrzych zazutów az tu nagle :chytry: silnik zaczyna nierówno pracowac na luzie najczesciej jet to w korku obroty wahaja sie od 500-1200 czsami jest 2000 i tak stoi .dodam ze dzieje sie to na paliwie na gazie było okej ......ale niedługo......z lpg jest jeszcze gorzej wogóle świruja obroty az gasnie i w aucie wali gazem. mam załozony stozek i strumienice czy to moze miec coś wspólnego? ----POMÓZCIE----POZDRAWIAM



Bąku
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 794
Rejestracja: pn lut 19, 2007 17:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Bąku » czw paź 25, 2007 07:55

rozumiem ze dzieje się to tylko na biegu jałowym, jesli tak to silniczek krokowy lub jak kto woli zawór bocznikowy robi sobie żarty :satan:


Mój Były mk3 na VENTO FRONCIE
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102145&postdays=0&postorder=asc&start=0

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Re: pomoc co do motoru 2e

Post autor: bugalon » czw paź 25, 2007 09:21

lukasz gti8v pisze:czesc od roku jestem posiadaczem pięknej 3 gti 8v do tej pory bez wiekrzych zazutów az tu nagle :chytry: silnik zaczyna nierówno pracowac na luzie najczesciej jet to w korku obroty wahaja sie od 500-1200 czsami jest 2000 i tak stoi .
A przy lince od gazu nie grzebales czasem ? Nie naciagnales jej zbyt mocno ? Zanim zaczniesz sie grzebac z silniczkiem krokowym, to sprawdz czy krancowka zamkniecia przpeustnicy dziala. Niesprawna sonda lambda tez daje takie objawy.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
adriana81
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1115
Rejestracja: czw mar 23, 2006 00:26
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Post autor: adriana81 » czw paź 25, 2007 09:32

bugalon pisze:Niesprawna sonda lambda tez daje takie objawy.
Dokladnie o Tym samym pomyslalam Sonda :bajer:

Najlepiej podepnij go pod kompa jak masz mozliwosc zobaczysz co za bledy Ci wyskocza ja jednak odstawialabym Sonde


viewtopic.php?f=87&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;

Bąku
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 794
Rejestracja: pn lut 19, 2007 17:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Bąku » czw paź 25, 2007 11:05

hmm sonda mówicie, kolega nic niepisze o tym że auto zaczęło mu palić więcej więc niewiem czy to będzie sonda a podstawową usterką sondy jest zwiększenie spalania


Mój Były mk3 na VENTO FRONCIE
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102145&postdays=0&postorder=asc&start=0

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » czw paź 25, 2007 12:31

Bąku pisze:hmm sonda mówicie, kolega nic niepisze o tym że auto zaczęło mu palić więcej więc niewiem czy to będzie sonda a podstawową usterką sondy jest zwiększenie spalania
Niekoniecznie, jesli zawiesi sie na 0,4V to nie bedzie palic wiecej, a jak sie zawiesi na 1V to nawet mniej niz normalnie (tylko gniazda zaworow sie wypala albo inne cuda). Typowy objaw sondy to tragedia z obrotami po dluzszym postoju na biegu jalowym na cieplym silniku.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
Acid
BLACK MAGIC
BLACK MAGIC
Posty: 216
Rejestracja: pn sie 21, 2006 17:53
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Acid » czw paź 25, 2007 12:36

Najlepiej sprawdź silniczek krokowy na włączonym silniku: odpenij od niego kostkę i zobacz czy obroty będą dalej falować. Drugą sprawę przedstawiam na rysunku niżej :dol:
Obrazek



Marooo9
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 360
Rejestracja: wt gru 27, 2005 21:57
Lokalizacja: Poland
Kontakt:

Post autor: Marooo9 » czw paź 25, 2007 14:53

sprawdz dokładnie wszystkie podcisnienia i czy masz szczelna rure dolotowa



dnadna
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 13:07
Lokalizacja: lodz

Post autor: dnadna » czw paź 25, 2007 15:09

Acid pisze:Najlepiej sprawdź silniczek krokowy na włączonym silniku: odpenij od niego kostkę i zobacz czy obroty będą dalej falować.

a co jesli po wyjeciu kostki od razu gaśnie ?
poza tym chodzi w miare normalnie.
Ostatnio zmieniony czw paź 25, 2007 15:11 przez dnadna, łącznie zmieniany 1 raz.



WODA
Niesolidny sprzedawca
Niesolidny sprzedawca
Posty: 173
Rejestracja: pn gru 27, 2004 01:10
Lokalizacja: VWrocłaVW
Kontakt:

Post autor: WODA » czw paź 25, 2007 16:27

wg mnie to przepływomierz...a jak strzela z wydech to sonda...ale dla swietego spokoju w wyczysc silniczek krokowy.



Awatar użytkownika
d.milas
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: ndz lip 15, 2007 04:01
Lokalizacja: Głogów / Sława
Kontakt:

Post autor: d.milas » czw paź 25, 2007 17:37

Mialem podobny problem, ale u mnie okazal sie przeplywomierz. Sprawdz dolot powietrza czy masz szczelny. Strzelal Ci na gazie? Jak dla mnie moze to byc silniczek krokowy, przeplywomierz lub tez tylko nieszczelny dolot powietrza.


"Jak kraść to miliony, jak "kochać" to księżniczki, jak auto to VW!"

Cały MK3 1.8 i MK3 GTI na czesci:


Pisać na gg, pw ;-)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 101 gości