Problem z ogrzewaniem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Gr@rM!
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 553
Rejestracja: czw sie 02, 2007 23:53
Lokalizacja: Łańcut
Kontakt:

Post autor: Gr@rM! » czw lis 22, 2007 23:02

to jest termostat, jesli jest walniety to nie bedziesz mial ogrzewania, zrob tak jak napisal Mis, wywal go i wstaw kawalek rurki.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1971948#1971948][size=134][color=grey][b]AFNik by Gr@rM! [/b][/color][/size][/url]

[img]http://img91.imageshack.us/img91/1672/podpissr.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Mis
Forum Master
Forum Master
Posty: 1126
Rejestracja: pt sie 04, 2006 21:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mis » pt lis 23, 2007 00:48

wizu pisze:Chodzi Ci o ten trojak czarny. Jedna rura jest gruba i idzie do kabiny, a druga cieniutka i prowadzi tak jakby do drugiej rury? I w środku jak mi się wydaje jest jakiś śrut. O to Ci chodzi? Dzięki za pomoc :)
dokladie o to mi chodzi :grin:



fOniK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: ndz wrz 02, 2007 18:35
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: fOniK » pt lis 23, 2007 21:19

Gr@rM! pisze:Wymien ten plastik kosztuje grosze, a moze akurat to jest wina tego. Tak ciezko jest stiwerdzic gdzie lezy przyczyna, moze masz nagrzewnice zasyfiona??
mam Metalowy ale nie moge sobie dac rady z uszczelnieniem tego.. ale powalcze z tym.. nie leci z krodzca bo jest pekniety ale z pod ;/ mam nadzieje ze jak sie dobrze usczeli to bedzie juz ogrzewanie.. hmm a nagrzenicy nie mylem.


http://WWW.MLRD.PL" onclick="window.open(this.href);return false;

wizu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: pn lis 19, 2007 21:59
Lokalizacja: Z tamtąd

Post autor: wizu » pt lis 23, 2007 22:01

Wymieniłem to na miedzianą rurkę. Teraz już oba węże wraz z rurką są nagrzane. Na razie próbowałem ogrzewanie tylko w garażu. Jak przygazowałem to już grzało normalnie. Jutro pojadę gdzieś na dłuższą podróż i zobaczę jak to działa. Ale na dzień dzisiejszy wielkie dzięki dla Was. Nie wiem co bym bez was zrobił. Dzięki jeszcze raz :)

[ Dodano: 24 Lis 2007 21:23 ]
Po przejechaniu ok. 15 km ogrzewanie dalej wysiada. Już nie wiem co robić... Może wymienię termostat? Co o tym myślicie?



Awatar użytkownika
Gr@rM!
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 553
Rejestracja: czw sie 02, 2007 23:53
Lokalizacja: Łańcut
Kontakt:

Post autor: Gr@rM! » ndz lis 25, 2007 11:52

wizu pisze:Wymieniłem to na miedzianą rurkę. Teraz już oba węże wraz z rurką są nagrzane. Na razie próbowałem ogrzewanie tylko w garażu. Jak przygazowałem to już grzało normalnie. Jutro pojadę gdzieś na dłuższą podróż i zobaczę jak to działa. Ale na dzień dzisiejszy wielkie dzięki dla Was. Nie wiem co bym bez was zrobił. Dzięki jeszcze raz :)

[ Dodano: 24 Lis 2007 21:23 ]
Po przejechaniu ok. 15 km ogrzewanie dalej wysiada. Już nie wiem co robić... Może wymienię termostat? Co o tym myślicie?
Leci zimne powietrzz czy letnie?? A ja wymienilem u siebie pompe wody i dalej ogrzewania nie mam;/ Na tyg bede wymienial nagrzewnice (na sama mysl o tym mnie slabi :crazy:)



wizu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: pn lis 19, 2007 21:59
Lokalizacja: Z tamtąd

Post autor: wizu » ndz lis 25, 2007 21:56

Wygląda to tak. Po przejechaniu tych 15 km jedna rurka, ta która wprowadza płyn do nagrzewnicy jest ciepła, ale ta wyprowadzająca już nie. Nagrzewnica jest na 100% czysta, bo ją wyciagłem i przepływ ma dobry. Tą dziwną czarną rurkę zastąpiłem miedzianą. Nie wiem, może cały płyn przechodzi do chłodnicy, a nagrzewnicę omija. Może to wina termostatu. Teraz to już chyba tylko on pozostaje do wymiany. Co Wy na to?



Awatar użytkownika
Mis
Forum Master
Forum Master
Posty: 1126
Rejestracja: pt sie 04, 2006 21:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mis » ndz lis 25, 2007 21:57

wizu pisze:Co Wy na to?
Odpowietrzyles caly uklad ?



Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » ndz lis 25, 2007 22:04

wizu więdz tak, pokaż na foto co wymieniłeś, jeśli wymieniłeś trójnik czarny, to efektu nie bedzie, jeżeli trójnik aluminiowy (dolne foto) to powinno być już dobrze jezeli masz nagrzewnicę drożną, a tak to trzeba oba te elementy zastapić rurkami
Ostatnio zmieniony ndz lis 25, 2007 22:04 przez misiek, łącznie zmieniany 1 raz.


:-k ...

wizu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: pn lis 19, 2007 21:59
Lokalizacja: Z tamtąd

Post autor: wizu » ndz lis 25, 2007 22:05

Też o tym myślałem, bo przy wyciąganiu nagrzewnicy trochę płynu się wylało, ale nie weszło do zbiornika aż tyle. Dalej jest między max i min. Ale nie wiedziałem jak właśnie odpowietrzyć. Myślałem że może jakoś samo. Tzn tam próbowałem jakoś pompować (tzn uginać i puszczać rurę :P). Powiedz mi jak to się powinno robić. Dzięki.

[ Dodano: 25 Lis 2007 21:06 ]
Wymieniłem to czarne. A tą rurkę cienką zatkałem :p To jeszcze to też wymienię. Dzięki. A jak to wszystko odpowietrzyć?

[ Dodano: 25 Lis 2007 21:09 ]
Dzięki. Jutro to wymienię i od razu napiszę, czy zadziałało :p Dzięki za pomoc. Ale teraz jak to odpowietrzyć na wszelki wypadek?
Ostatnio zmieniony ndz lis 25, 2007 22:11 przez wizu, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » ndz lis 25, 2007 22:09

wizu no też tak myslałem, w elemencie aluminiowym znajduje sie właśnie termostat ogrzewania

[ Dodano: 07-11-25, 21:19 ]
wizu pisze:Ale teraz jak to odpowietrzyć na wszelki wypadek?
odpalić auto na otwartym korku, lekko gazować co jakiś czas, ugniatać węze od chłodnicy i tak do czasu gdy silnik nabierze temp. roboczej


:-k ...

wizu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: pn lis 19, 2007 21:59
Lokalizacja: Z tamtąd

Post autor: wizu » ndz lis 25, 2007 22:21

Nie wypluje mi całego płynu?
Zresztą skoro mówisz, że tak ma być, to tak zrobię. Dzięki wielkie jeszcze raz.
Ok dzięki wielkie :)
Ostatnio zmieniony ndz lis 25, 2007 22:24 przez wizu, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » ndz lis 25, 2007 22:23

wizu pisze:Nie wypluje mi całego płynu?
nie powinno, wypluć ci moze jeżeli na gorącym silniku otworzysz korek


:-k ...

Awatar użytkownika
Mis
Forum Master
Forum Master
Posty: 1126
Rejestracja: pt sie 04, 2006 21:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mis » ndz lis 25, 2007 22:38

no i przy odpowietrzaniu wlacz na maksa ogrzewanie w aucie.

Z naciskaniem gazu uwazaj, aby za mocno nie naciskac, wlot goracej wody do zbiorniczka wyrownawczego jest wysoko i bedzie chlapac plynem. Z umiarem gazuj :bajer:



Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » ndz lis 25, 2007 22:41

Mis pisze:o i przy odpowietrzaniu wlacz na maksa ogrzewanie w aucie.
to nie jest konieczne gdyż przepływ wody przez nagrzewnicę jest ciągły, a ogrzewanie sie "włącza" klapą


:-k ...

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 76 gości