Pekniety lancuch w VR6

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

wara99

Post autor: wara99 » sob lip 22, 2006 09:02

nie no chlopaki chodzi mi o to ze jak sie niezadba o inne rzeczy to przyczynia sie one do zerwania lancucha i nie mozna mówic ze u dozywotni ma lancuch nie peknie



marli
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: wt lis 13, 2007 11:03
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: marli » pn lis 19, 2007 12:21

Mam pytanko ktoś napisał że żeby wymienić łańcuch trzeba wyjmować skrzynie a jak sprawa się ma z napinaczami czy można je wymienić bez wyjmowania skrzyni ???



Awatar użytkownika
Chmielu
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2331
Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Chmielu » pn lis 19, 2007 13:22

Tak.
Napinacze i ślizgi wymienia się bez wyciągania skrzyni.


Człowiek może bez końca patrzeć na dwie rzeczy. Na lewego cycka.... i na prawego.

Passat 1.8T - projekt K04

marli
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: wt lis 13, 2007 11:03
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: marli » pn lis 19, 2007 21:09

Dzięki za odpowiedź mam jeszcze jedno pytanko czy orientujesz się może ile wytrzumują pierścienie na tłokach w vr6 przy jakim przebiegu powinno się je wymienić-teoretycznie????



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » pn lis 19, 2007 21:12

teoretycznie wystarczy kompresje sprawdzic i odpoeiedz masz 100%


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

Awatar użytkownika
Chmielu
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2331
Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Chmielu » wt lis 20, 2007 09:26

marli pisze:ile wytrzumują pierścienie na tłokach w vr6
Zależy jak był traktowany.
Można i nowy silnik zakatować.
Najlepiej tak jak norek111 napisał sprawdzić kompresję.


Człowiek może bez końca patrzeć na dwie rzeczy. Na lewego cycka.... i na prawego.

Passat 1.8T - projekt K04

marli
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: wt lis 13, 2007 11:03
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: marli » wt lis 20, 2007 14:51

Własnie sprawdziłem kompresję i chyba nie wygląda to dobrze na dwóch tłokach mam 9 na trzecim 10 a na pozostałych w granicach 11 , czyli ????



Awatar użytkownika
Chmielu
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2331
Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Chmielu » wt lis 20, 2007 15:53

Czyli pierścionki pewnie do wymiany.....
Powinno być koło 11 na wszystkich z tego co pamiętam.


Człowiek może bez końca patrzeć na dwie rzeczy. Na lewego cycka.... i na prawego.

Passat 1.8T - projekt K04

marli
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: wt lis 13, 2007 11:03
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: marli » wt lis 20, 2007 16:24

No ta czyli pierścionki, łańcuszek, ślizgacze czyli mały remoncik uuuuuuu!! dzięki serdeczne za pomoc jeśli coś jeszcze wyjdzie podczas roboty to bede pytał Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Chmielu
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2331
Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Chmielu » śr lis 21, 2007 09:43

Wymiana rozrządu mimo wszystko to jeszcze nie taka znowu straszna robota.
Jak natomiast wymieniasz już pierścienie to i tak rozbierasz silnik, więc warto przyjrzeć się też panewkom.


Człowiek może bez końca patrzeć na dwie rzeczy. Na lewego cycka.... i na prawego.

Passat 1.8T - projekt K04

marli
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: wt lis 13, 2007 11:03
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: marli » śr lis 28, 2007 18:32

Witam ponownie temat rozrządu i pierścieni opanowany ale pojawił się nowy problem otóż po wyjęciu skrzyni okazało się że mam bardzo wyrobiony łącznik łączący prawą półoś z układem różnicowym, występuje to w dwóch elementach i dostępne są tylko w serwisie vw nie ma żadnych odpowiedników tańszych a w serwisie te dwa łączniki kosctują w sumie prawie 1400zł strasznie dużo, mam więc pytanko czy nie wie ktoś gdzie takich rzeczy używanych mało wypracowanych szukać do vw sharana jest ich tak stosunkowo mało że na giełdzie brak szans na różnych schrotach też ciężka sprawa co tu zrobić???



Awatar użytkownika
Chmielu
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2331
Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Chmielu » czw lis 29, 2007 09:17

marli, chodzi Ci o przeguby :?:
Nie ma tego np. w InterCarsie :?:


Człowiek może bez końca patrzeć na dwie rzeczy. Na lewego cycka.... i na prawego.

Passat 1.8T - projekt K04

marli
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: wt lis 13, 2007 11:03
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: marli » czw lis 29, 2007 22:08

Właśnie zrobiłem fotki i zaznaczyłem strzałkami o co mi dokładnie chodzi bo może ja tego nie umiem nazwać a może ktoś będzie wiedział gdzie tego szukać bo przeszukałem całe allegro i brak szans!!!! Obrazek Obrazek Obrazek



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 79 gości