nie schodzi z obrotow
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
nie schodzi z obrotow
pomocy.mam golfa mk2 1.8 66kv.przy schodzeniu z obrotow silnik zatrzymuje sie na ko 2 sek w okolicach 1200obr.na 2 sek.poczym dalej schodzi.sprawdzalem wszystko.mono wtrysk sonde czujniki temp.potencj.pomocy brak mi sil
- flatron316
- Gadatliwa bestia
- Posty: 868
- Rejestracja: sob cze 18, 2005 19:34
- Lokalizacja: 3miasto
- Kontakt:
- flatron316
- Gadatliwa bestia
- Posty: 868
- Rejestracja: sob cze 18, 2005 19:34
- Lokalizacja: 3miasto
- Kontakt:
flatron316, czyscilem delikatnie te scieszki jest ok silniczek zmienialem na nowy przed kupnem sprzedawca pozwolij na probe sprawdzic.czujniki temp. zmienialem,podstawke pod monowtryskiem zmienialek ,linke nowa od gazu,przepustnica niema luzu niemam sily.
[ Dodano: Pią Sie 26, 2005 23:26 ]
piotr2, niemam gazu
[ Dodano: Pią Sie 26, 2005 23:49 ]
flatron316, czyscilem wszystkie masy, wtyczki przy sterowniku,regulowalem kat przepustnicy majac podlaczony miernik napiecia,a on dalej czyma obroty w okolicach1200przez 2 sek.to uciazliwe przy zmianie biegow itp.
[ Dodano: Pią Sie 26, 2005 23:26 ]
piotr2, niemam gazu
[ Dodano: Pią Sie 26, 2005 23:49 ]
flatron316, czyscilem wszystkie masy, wtyczki przy sterowniku,regulowalem kat przepustnicy majac podlaczony miernik napiecia,a on dalej czyma obroty w okolicach1200przez 2 sek.to uciazliwe przy zmianie biegow itp.
- Krembul
- Użytkownik
- Posty: 302
- Rejestracja: pn maja 30, 2005 00:41
- Lokalizacja: Radom/Rzeszów
- Kontakt:
Elektronika wtrysku. Tak mi powiedział mechanik. U mnie podobnie się dzieje. Na razie nie jest to męczące i zdarza się bardzo żadko więc nie planuję wymiany. Podobno niezbyt droga sprawa.
Sprzedam REFLEKTORY "golf IV look" do mk3 stan idealny+3 komplety żarówek xenon oraz SPORTOWY FILTR POWIETRZA K&N do mk3+olejki regenerujące(200PLN)
- flatron316
- Gadatliwa bestia
- Posty: 868
- Rejestracja: sob cze 18, 2005 19:34
- Lokalizacja: 3miasto
- Kontakt:
BajkaKrembul pisze:Elektronika wtrysku. Tak mi powiedział mechanik
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
do piotr2
A spróbuj jeszcze delikatnie zapłon przestawić ale nie na strobo tylko na słuch .Czasem pomaga . Ten amortyzator o który się przepustnica wolnych obrotków opiera masz lużny rozumiem a i przy czyszczeniu potencjometra te 2 blaszki dogiąłeś delikatnie żeby styk był?
A spróbuj potencjometr złapać na 2 srubki i zmieniać położenie ( tam sie niewiele da ale te otwory są owalne) i wtedy zobacz jak obrotki spadają.
pozdro flat
flatron316, blaszki delikatnie dogiolem nie jestem pewien czy ten amortyzator to jest ta srubka z lewej co sie odkreca miedzy dzwignia przepustnicy tam mam luz miedzy dzwignia przepustnicy a ta sruba.zauwazylem ze jak odepne dasilanie silniczka krokowego to niema tego jest ok.czyli cos zle steruje silniczkiem albo ma zly odczyt sterownik z jakiegos czujnika choc wszystkie sprawdzalem kilkakrotnie.silnik krokowy na bank mam dobry.brak mi sil
- flatron316
- Gadatliwa bestia
- Posty: 868
- Rejestracja: sob cze 18, 2005 19:34
- Lokalizacja: 3miasto
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 76 gości