Gaśnie przy połowie baku?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

kleryk

Gaśnie przy połowie baku?

Post autor: kleryk » ndz lut 10, 2008 13:54

Witam serdecznie w moim pierwszym poście.

Otóż we wtorek stałem się dumnym posiadaczem golfika mk2 z ok 90 roku składak z 95 z silnikiem 1,6 benzyna w dowodzie wyczytałem RF. Autko ostatnimi czasy było bardzo mało używane przez poprzedniego właściciela i teraz próbuje doprowadzić go do jako takiego stanu.
Mam taki z nim problem: Zauważyłem że przy stanie paliwa lekko poniżej połowy baku silnik zaczyna gasnąć na wolnych obrotach np przy dojeżdżaniu do skrzyżowania, i na wyższych obrotach też tak jakoś nie za bardzo równo pracuje no i niechętnie odpala. Nie jestem jakimś specem mechanicznym, ale wygląda to jakby nie dostawał paliwa, czy cuś. Potem spali jeszcze trochę i problem znika.
Wyczytałem coś ze może być problem z korkiem wlewu, bo poprzedni właściciel zmienił go na zamykany na kluczyk ale to jest tak że nie dzieje mi się to zaraz po tankowaniu tylko jak poziom spadnie do wyżej wymienionego.
Z tego co zdążyłem zauważyć problem również jest niezależny od temperatury silnika.

Zaraz po zakupie wymieniłem wszystkie filtry i olej.
Prosiłbym o jakieś sugestie?

Pozdrawiam
/*za wszelkie błędy z góry przepraszam*/



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » ndz lut 10, 2008 14:06

Moze cos z układem odsysania par paliwa ze zbiornika? W prawym nadkolu jest filtr a pod maska przewody i zawór. Moze jakaś nieszczelność ?



kleryk

Post autor: kleryk » ndz lut 10, 2008 14:10

Dzięki postaram sie sprawdzic, choć strasznie mnie ciekawi dlaczego przy połowie baku?



Benyslaw
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: ndz lut 11, 2007 22:51
Lokalizacja: Zawiercie
Kontakt:

Post autor: Benyslaw » ndz lut 10, 2008 23:30

ja bym obstawial na pompke ..:/ choc nie jestem pewien .. albo masz jakies syfy na dnie zbiornika i zasysa :/ ... ja bym rozebrał to costonefree, radzi i do baku tesz bym zajzal ... tak dla pewnosci



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » pn lut 11, 2008 00:09

A jak odkręcasz korek wlewu paliwa to nie syczy "za mocno"?


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » pn lut 11, 2008 01:08

To raczej nie jest wina pompki bi jakie dla niej ma znaczenie czy jest powyżej czy poniżej połowy baku. Pompke masz chyba mechaniczną na bloku. Raczej powiedziałbym ze to może być problem odpowietrzania.



Benyslaw
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: ndz lut 11, 2007 22:51
Lokalizacja: Zawiercie
Kontakt:

Post autor: Benyslaw » pn lut 11, 2008 20:06

jhosef, w sumie masz racje .. moze byc tak ...



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn lut 11, 2008 20:32

Odkręć korek baku jak zacznie przerywać dla wyjaśnienia. Prawdopodobnie to nie pomoże, więc zmień lub obejrzyj (jeśli przezroczyty jest) filtr paliwa i szykuj kaskę na pompkę.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Benyslaw
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: ndz lut 11, 2007 22:51
Lokalizacja: Zawiercie
Kontakt:

Post autor: Benyslaw » wt lut 12, 2008 23:50

Paweł Marek, tesz obstawiam na pąpke ... ale mozliwe ze gdzies powietsze jest na węzyku ....? choc nie wiem to jedno z opcji ...



Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » śr lut 13, 2008 16:46

pompka albo taki zbiornik-parownik-trojnik miedzy pompka a gaźnikiem - ostatnio ktoś na forum miał z tym kłopoty ... ale idzie to nawet kupić, w RF z tego co wiem to nie ma zbiornika z weglem aktywnym w nadkolu :bigok:


TDPower

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 55 gości