Gleba w MK2
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- tauka
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2270
- Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
- Lokalizacja: Nowa Sól
- Kontakt:
Gleba w MK2
Witam. Chcem posadzić swojego golfika na glebe. Zastanawiam się jak to zrobić aby było dobrze i tanio. Ma to być 40/40. Tak się zastanawiam czy lepiej kupić Kompletne zawieszenie supersporta na Allegro za 800PLN czy może kupić sobie poprostu sprężynki i do tego zwykłe standartowe amorki przyjdą. Znalazłen na necie springi Enzo za 350 PLN. Co o tym sądzicie?? Myślałem też nad weiteciem za 600 PLN. A i jeszcze powiedzcie czy odczuje różniece przy amorkach miedzy gazówkami a olejami??
- tauka
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2270
- Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
- Lokalizacja: Nowa Sól
- Kontakt:
no no to rozumiem, ale nie ma byc taka twordziocha, że jak ci siada 3 osoby na maske, to sie nie ugnie. A co sądzisz o tym?? http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=23908
- B_O_N_K
- Gadatliwa bestia
- Posty: 659
- Rejestracja: pn lis 29, 2004 16:17
- Lokalizacja: Bargłów Kościelny
- Kontakt:
Mam właśnie takią zawiechę że jak się usiądzie na maskę to samochód nie obsiada, hehe
I powiem, że da się przyzwyczaić
Przód to komplet SPAX (-60mm), tył to KONI (regulowana wysokość).
Jak się później (po kupnie) dowiedziałem SPAX specjalizuje się w zawieszeniach stosowanych w sportach motorowych - rajdach i wyścigach... tak więc nie wiem czy się cieszyć z wytrzymałości czy żałować twardości.
Na ale jak nie patrzeć nisko = twardo. Inaczej być nie może, więc obniżając, choćbyś nie wiem jak się starał, stracisz na komforcie.
PozdraVWiam![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Jak się później (po kupnie) dowiedziałem SPAX specjalizuje się w zawieszeniach stosowanych w sportach motorowych - rajdach i wyścigach... tak więc nie wiem czy się cieszyć z wytrzymałości czy żałować twardości.
Na ale jak nie patrzeć nisko = twardo. Inaczej być nie może, więc obniżając, choćbyś nie wiem jak się starał, stracisz na komforcie.
PozdraVWiam
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
[url]http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=12306&start=0[/url] mk2 GTI...
[url]http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0[/url] Corrado G60...
[img]http://www.rzeszow.mm.pl/~dbbest/avatarki/logo_bonk.jpg[/img]
[url]http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0[/url] Corrado G60...
[img]http://www.rzeszow.mm.pl/~dbbest/avatarki/logo_bonk.jpg[/img]
-
- Użytkownik
- Posty: 337
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 18:20
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Kontakt:
Jeśli chcesz miec w miare okej komfort to dobre amorki gazwe + spręzyny najlepiej znanej firmy a nie jakies no name.Ja jeźdże na superspocie ale osbisćie nie polecam, miałem wczesniej weitec i to były konkretne spręzyny.Jeżdze na supersporcie +amorki gazowe na obniżeniu -60/-40 i jest okej.Wczesniej miąłem amory koni ale to były taczki nie jazdana naszych drogach, fakt faktem jak zawiecha to conajmniej kit albo hwint ale powoli powoli.
Aha nie obniżej nawet na -40/-40 bo nie ma sensu, przód nie siądzie tak jak trzeba i bedzie uczucie jakby przód był wyżej od tyłu , żenada, poprostu 1,3 jest lekki i dla tego.Najlepiej odrazu -60-40.
Aha nie obniżej nawet na -40/-40 bo nie ma sensu, przód nie siądzie tak jak trzeba i bedzie uczucie jakby przód był wyżej od tyłu , żenada, poprostu 1,3 jest lekki i dla tego.Najlepiej odrazu -60-40.
...pomału do celu......w planach Suka GS 500, na początek oby sił wystarczyło :hmm:
- B_O_N_K
- Gadatliwa bestia
- Posty: 659
- Rejestracja: pn lis 29, 2004 16:17
- Lokalizacja: Bargłów Kościelny
- Kontakt:
Ja mam z przodu -60mm a tył regulowany tyle że w mk2 GTI. Muszę przyznać że na seryjnym profilu opon jest ciężko. Da się jeździć ale czasem obciera opona o nadkole. Na wiosnę zakładam opony 195/45R15, które po raz ciężko jest znaleźć a po dwa są drogie. Tak więc zastanów się nad tym -60mm z przodu...
PS: tu są zdjęcia na -60mm z przodu http://vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=3158
PozdraVWiam.
PS: tu są zdjęcia na -60mm z przodu http://vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=3158
PozdraVWiam.
[url]http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=12306&start=0[/url] mk2 GTI...
[url]http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0[/url] Corrado G60...
[img]http://www.rzeszow.mm.pl/~dbbest/avatarki/logo_bonk.jpg[/img]
[url]http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0[/url] Corrado G60...
[img]http://www.rzeszow.mm.pl/~dbbest/avatarki/logo_bonk.jpg[/img]
tez mam przod do gory i wyglada to do d*** :/
Własnie znalazlem taki temat (mk2 1,3)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... a&start=15
Własnie znalazlem taki temat (mk2 1,3)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... a&start=15
- micab
- Forum Master
- Posty: 1763
- Rejestracja: pt mar 18, 2005 01:10
- Lokalizacja: wełtyń k/szczecina
- Kontakt:
no właśnie po to w kitach przeważnie jest regulowana wysokość z tyłu żeby dopasować ładnie z przodem
ale ogólnie też uważam że jak już glebić to conajmniej 60mm....a im więcej tym lepiej....![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
dioob.....wcale nie musi być tak że tanie zawieszenie no name będzie twarde.....dla przykładu.....bardzo dobra i droga firma KAW.....produkuje naprawdę baardzo twarde zawiasy.....a z kolei niezbyt droga FK robi miękkie![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
amorki KONI sport mają regulowaną twardość....i przy istawieniu na miękko są dość komfortowe![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
tauka to co pokazałeś wlinku to raczej dolna półka jakościowa![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
dioob.....wcale nie musi być tak że tanie zawieszenie no name będzie twarde.....dla przykładu.....bardzo dobra i droga firma KAW.....produkuje naprawdę baardzo twarde zawiasy.....a z kolei niezbyt droga FK robi miękkie
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
amorki KONI sport mają regulowaną twardość....i przy istawieniu na miękko są dość komfortowe
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
tauka to co pokazałeś wlinku to raczej dolna półka jakościowa
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
vw, bmw, ford, mercedes, peugeot, nissan, fiat,
- tauka
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2270
- Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
- Lokalizacja: Nowa Sól
- Kontakt:
tak właśnie myślełem, bo za taki komplet weitec'a trzeba dać 1700PLN
[ Dodano: Nie Paź 16, 2005 23:53 ]
Już teraz mam problem. Ale na poważnie to u mnie tak chyba nie siądzie, bo mam dużo lżejszy niż 1.8. Wstawiłbym najwyżej springi -60/40, tylko czy ten przód -60 bedzie sie nadawał do oryginalnych amorów?? Mam prawie nówki i szkoda mi je wyciagać. Ale z drugiej strony, jak założe te-60 to skoro mój samochód jest lżejszy więc nie powinny te springi tak siąść więc może by podpasiły do standartu??
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
[ Dodano: Nie Paź 16, 2005 23:53 ]
Z taką glebą jak u ciebie to nie wjadę do garażuB_O_N_K pisze:PS: tu są zdjęcia na -60mm z przodu
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
- micab
- Forum Master
- Posty: 1763
- Rejestracja: pt mar 18, 2005 01:10
- Lokalizacja: wełtyń k/szczecina
- Kontakt:
60 są za krótkie do seryjnych amorów i sprężyna po skręceniu kolumny jest luźna.....miałem okazję to sprawdzić bo zakładałem koledze ![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
zobacz np. na tą aukcję:
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=68077780
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
zobacz np. na tą aukcję:
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=68077780
vw, bmw, ford, mercedes, peugeot, nissan, fiat,
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 89 gości