Obroty spadaja po wcisnieciu sprzegla 2.0 16v

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

sevenos
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: czw maja 29, 2008 13:40
Lokalizacja: Libiąż

Obroty spadaja po wcisnieciu sprzegla 2.0 16v

Post autor: sevenos » pt cze 13, 2008 22:25

spotkał sie ktoś z czymś takim ze obroty dziwnie spadają po wciśnięciu sprzęgła nawet ma tendencje do gaśnięcia i z przeplywomierza wydostają się dziwne dzwięki typu klekotanie stukanie , jak go przegazuje to nie stuka na wysokich obrotach a jak ino spadną w dół to zaczyna klekotać

jak by co to zagazowny jest zagazowany :(
Ostatnio zmieniony pt cze 13, 2008 23:25 przez sevenos, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt cze 13, 2008 22:48

zwykle w zagazowanym wtrysku mechanicznym przepływka a wałściwie rozdzielacz pada. Jeśli nie masz urządzonka typu Stop- Ke to właściwie musi paść. Myślę że spokojnie możesz zacząc się rozglądać za używką z niegazowanego auta. A jeśli już upierasz się dalej jeździć na gazie w tym silniku to znajdź gazownika co ci to urządzonko zamontuje, albo sam, wszystko znajdziesz googlami


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

sevenos
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: czw maja 29, 2008 13:40
Lokalizacja: Libiąż

Post autor: sevenos » pt cze 13, 2008 23:01

jak to sprawdzić co akurat pada ?? czy przeplywka czy rozdzielacz ?? a moze czujnik polezenia przepustnicy



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt cze 13, 2008 23:22

http://mojevolvo.pl/wiki/Kontrola_i_reg ... K-Jetronic
albo znajdziesz serwis albo szukaj używki


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

sevenos
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: czw maja 29, 2008 13:40
Lokalizacja: Libiąż

Post autor: sevenos » pt cze 13, 2008 23:35

może ktoś inny sie wypowie kto miał takie objawy bo nie wydaje mi się by finał był tak tragiczny bo moge sie zgodzić z 1 wariantem z tego co tam napisano http://mojevolvo.pl/wiki/...osch_K-Jetronic

4. Nierównomierny bieg silnika w czasie nagrzewania
5. Nieregularny bieg jałowy nagrzanego silnika
i to nie zawsze


:) bo wymieniałem pasek rozrządu ustawiałem rozrząd może zapłon trzeba by było jeszcze ustawić dokładnie

[ Dodano: 13 Cze 2008 23:37 ]
Dziękuje za linka przyda się posprawdzamy :) wszystko ;)

[ Dodano: 13 Cze 2008 23:41 ]
ale wcześniej mi tez stukał zanim wymieniałem rozrząd :(

[ Dodano: 02 Lis 2009 20:59 ]
temat zamknięty problemem był brak czujnika położenia walu ten co jest na przewodach od świec



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: proertVow i 77 gości