Przekażniki mk3
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: czw sty 08, 2009 18:21
- Lokalizacja: podkarpacie
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: czw sty 08, 2009 18:21
- Lokalizacja: podkarpacie
-
- Użytkownik
- Posty: 251
- Rejestracja: ndz mar 09, 2008 13:08
- Lokalizacja: Brzegi/Świętokrzyskie
- Kontakt:
Re: Przekażniki mk3
Wiem, że to nie nr katalogowy niemniej może informacja, że to jest Prz. 109 – zasilający ECU i zawór n109, wystarczy.
Przydałaby się Etka ale niestety u mnie na lapku jest za mała rozdzielczość i nie chodzi.
Przydałaby się Etka ale niestety u mnie na lapku jest za mała rozdzielczość i nie chodzi.
Powinna wystarczyć. W sterowaniu tym silnikiem są dwa. Jeden od świec i drugi ten, o którym pisze tomch.tomch pisze:Wiem, że to nie nr katalogowy niemniej może informacja, że to jest Prz. 109 – zasilający ECU i zawór n109, wystarczy.
tytus_tytus, po co Ci jego numer katalogowy? W zasadzie to zastąpić go można zwykłym przekaźnikiem z jedną uwagą. W związku z tym, że steruje nim (wysyła masę) ECU na cewce przekaźnika powinna być zaporowo włączona (właściwie spolaryzowana) dioda. Bywają takie w sprzedaży, lub można samemu taką diodę dołożyć, gdy przekaźnik jej nie posiada. Numeru katalogowego niestety nie mogę podać z bo obecnie mam ten sam problem Etką co tomch, czyli rozdzielczość w lapku.
JaroW
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: czw sty 08, 2009 18:21
- Lokalizacja: podkarpacie
Wcześniej pisałem czy go zastąpić, a teraz piszę jak kupić taki sam lub odpowiednik bez numeru katalogowego.
1. Wyciągasz przekaźnik.
2. Odrysowujesz układ styków (nóżek) i opisujesz je wg oznaczeń na obudowie.
3. Odrysowujesz jego schemat (powinien być na obudowie).
4. Idziesz z tym do sklepu z kumatym sprzedawcą i po problemie i ten sklep nie musi koniecznie mieć specjalizacji VW
Ew. wykonaj pkt-y 1-3 i wrzuć na forum bo nie pamiętam czy tam jest przekaźnik ze standardowymi nóżkami czy z jedną cieńsza nawiasem mówiąc taki sam jak w benzyniakach do pompy paliwa i coś się wymyśli.
[ Dodano: 08 Sty 2009 22:50 ]
I jeszcze jedno ta dioda o, której pisałem jeżeli ma być to będzie lub może powinna być na schemacie przekaźnika na jego obudowie.
1. Wyciągasz przekaźnik.
2. Odrysowujesz układ styków (nóżek) i opisujesz je wg oznaczeń na obudowie.
3. Odrysowujesz jego schemat (powinien być na obudowie).
4. Idziesz z tym do sklepu z kumatym sprzedawcą i po problemie i ten sklep nie musi koniecznie mieć specjalizacji VW
Ew. wykonaj pkt-y 1-3 i wrzuć na forum bo nie pamiętam czy tam jest przekaźnik ze standardowymi nóżkami czy z jedną cieńsza nawiasem mówiąc taki sam jak w benzyniakach do pompy paliwa i coś się wymyśli.
[ Dodano: 08 Sty 2009 22:50 ]
I jeszcze jedno ta dioda o, której pisałem jeżeli ma być to będzie lub może powinna być na schemacie przekaźnika na jego obudowie.
JaroW
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: czw sty 08, 2009 18:21
- Lokalizacja: podkarpacie
wczoraj wymontowałem ten przekażnik i tam z boku jest numer katalogowy 357 906 381A i schemat i teraz w sklepie nie było problemu.
[img=http://images.google.com/imgres?imgurl= ... l%26sa%3DG[/img]
[img=http://images.google.com/imgres?imgurl= ... l%26sa%3DG[/img]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 69 gości