Problem z modułem komfortu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
showtime
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2524
Rejestracja: pn sty 05, 2009 21:30
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Problem z modułem komfortu

Post autor: showtime » wt sty 20, 2009 20:27

Hej
Podlaczylem dzisiaj kompa pod auto i koles od diaga powiedzial mi ze to blad modulu komfortu.

Kod bledu: 17978 P1570

Teraz pytanie, czy wystarczy wymiana samego modulu? Nie dziala mi w aucie kompletnie nic, ani oswietlenie w srodku, ani szyby, ani centralny zamek... nie moge otworzyc tylnej klapy a na wyswietlaczy caly czas pali sie kontrolka ze klapa jest otwarta ;(

Za wymiane modulu i moduł powiedziano mi 250 zl w Krakowie na Balickiej 160. Czy te usterki są spowodowane rzeczywiscie modulem komfortu ktory padl? Czy winy szukac w zamkach. Kazdy mowi co innego a ja juz nie wiem co mam robic. Pomozcie mi prosze ;(
Ostatnio zmieniony wt sty 20, 2009 20:30 przez showtime, łącznie zmieniany 1 raz.


TuningKingz Shop | Najlepszy sklep tuningowy w Polsce z rabatami dla forów!
W ofercie m.in. Meguiar's, Shiny Garage, KW, H&R, Eibach, Bilstein, DEPO, TA Technix, FK, MTS-Technik i inne
Zapraszam!
---
Nowy projekt: CADDYlac 2KFL

Awatar użytkownika
Jacek75
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
Lokalizacja: Kraków
Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
Silnik: CAXA
Kontakt:

Post autor: Jacek75 » wt sty 20, 2009 21:14

Moduł blokuje prawie wszystko...

1. Spróbuj odpalić auto innym kompletem kluczyków jeżeli masz.
2. Czy wymieniany był moduł komfortu? - moze byc zle zakodowany
3. Sprawdzić zasilanie modułu.
4. MIEĆ przygotowany kod blokujący radia: Odpiąć obie klemy od akumulatora i zewrzeć ze sobą na ponad 30sekund w celu rozładowania instalacji ( Z DALEKA OD AKUMULATORA ) i podpiąć z powrotem.

Nie opisałeś nic ponad kod błedu więc tyle mogę powiedzieć...

Przy sprawnym module i zapalonej kontrolce otwarcia klapy, byłby do sprawdzenia mikrostyk w klapie.

Jak nie pomoże obawiam się, że do wymiany...
Ostatnio zmieniony wt sty 20, 2009 21:18 przez Jacek75, łącznie zmieniany 1 raz.


TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.

Awatar użytkownika
showtime
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2524
Rejestracja: pn sty 05, 2009 21:30
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: showtime » wt sty 20, 2009 21:21

Jacek75 pisze:Moduł blokuje prawie wszystko...

1. Spróbuj odpalić auto innym kompletem kluczyków jeżeli masz.
2. Czy wymieniany był moduł komfortu? - moze byc zle zakodowany
3. Sprawdzić zasilanie modułu.
4. MIEĆ przygotowany kod blokujący radia: Odpiąć obie klemy od akumulatora i zewrzeć ze sobą na ponad 30sekund w celu rozładowania instalacji ( Z DALEKA OD AKUMULATORA ) i podpiąć z powrotem.

Nie opisałeś nic ponad kod błedu więc tyle mogę powiedzieć...

Przy sprawnym module i zapalonej kontrolce otwarcia klapy, byłby do sprawdzenia mikrostyk w klapie.

Jak nie pomoże obawiam się, że do wymiany...
Jacku przytocze fragment posta mojego z wczoraj.

"Dzisiaj po odpaleniu nie zgasla mi juz lampka w drzwiach kierowcy i nie zgaslo podswietlenie wnetrza. Nie moglem takze zamknac auta pilotem, ale otworzyc moglem. Od srodka przyciskiem moge zamknac i otworzyc.

Dziala mi domykanie szyb z pilota i z przytrzymaniem kluczyka w zamku klamki. Dziala mi tez otwieranie kluczykiem wszystkich drzwi, ale przy zamykaniu kluczykiem zamyka tylko drzwi kierowcy.

Na wyswietlaczu pali mi sie ciagle kontrolka otwartej tylnej klapy (GOLF IV Variant), a bagaznika nie moge otworzyc ani kluczykiem, ani klamką.

Teraz juz wogole nie dziala mi oswietlenie wnetrza, nawet nie chce sie zapalic lampka w drzwiach ani ta w srodku."


TuningKingz Shop | Najlepszy sklep tuningowy w Polsce z rabatami dla forów!
W ofercie m.in. Meguiar's, Shiny Garage, KW, H&R, Eibach, Bilstein, DEPO, TA Technix, FK, MTS-Technik i inne
Zapraszam!
---
Nowy projekt: CADDYlac 2KFL

Awatar użytkownika
jakub.artur
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: wt sty 20, 2009 20:27
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: jakub.artur » wt sty 20, 2009 22:08



Disel Best :)

Awatar użytkownika
showtime
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2524
Rejestracja: pn sty 05, 2009 21:30
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: showtime » wt sty 20, 2009 22:30

Kolego tam nie ma kodu mojego bledu ;)


TuningKingz Shop | Najlepszy sklep tuningowy w Polsce z rabatami dla forów!
W ofercie m.in. Meguiar's, Shiny Garage, KW, H&R, Eibach, Bilstein, DEPO, TA Technix, FK, MTS-Technik i inne
Zapraszam!
---
Nowy projekt: CADDYlac 2KFL

Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » wt sty 20, 2009 22:38

skoncentruj się na tej tylnej klapie,dlaczego pali się lampka?,jeżeli komputer nie widzi zamkniętych drzwi ,czy klapy to nie zamknie ci ich .

[ Dodano: 20 Sty 2009 21:48 ]
mógłby twój diagnosta podac opis kodów błędów?,bo wg. moich jest coś innego.



Awatar użytkownika
showtime
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2524
Rejestracja: pn sty 05, 2009 21:30
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: showtime » wt sty 20, 2009 22:56

edzio pisze:skoncentruj się na tej tylnej klapie,dlaczego pali się lampka?,jeżeli komputer nie widzi zamkniętych drzwi ,czy klapy to nie zamknie ci ich .

[ Dodano: 20 Sty 2009 21:48 ]
mógłby twój diagnosta podac opis kodów błędów?,bo wg. moich jest coś innego.
wlasnie tez mi sie tak wydaje, bo szukajac po tym kodzie w googlach wyskakuje mi raczej blad immobilisera :/


TuningKingz Shop | Najlepszy sklep tuningowy w Polsce z rabatami dla forów!
W ofercie m.in. Meguiar's, Shiny Garage, KW, H&R, Eibach, Bilstein, DEPO, TA Technix, FK, MTS-Technik i inne
Zapraszam!
---
Nowy projekt: CADDYlac 2KFL

Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » wt sty 20, 2009 23:02

popatrz tam ,gdzie ci mówiłem, a kluczem idzie otworzyc tylną klapę?



Awatar użytkownika
showtime
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2524
Rejestracja: pn sty 05, 2009 21:30
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: showtime » wt sty 20, 2009 23:04

Klucz mi wogole wchodzi do polowy zamka w klapie i glebiej nie chce :/


TuningKingz Shop | Najlepszy sklep tuningowy w Polsce z rabatami dla forów!
W ofercie m.in. Meguiar's, Shiny Garage, KW, H&R, Eibach, Bilstein, DEPO, TA Technix, FK, MTS-Technik i inne
Zapraszam!
---
Nowy projekt: CADDYlac 2KFL

Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » wt sty 20, 2009 23:06

było tak wcześniej z tym kluczem?

[ Dodano: 20 Sty 2009 22:14 ]
moduł widzi tą klapę otwartą ,dlatego ci jej nie otwiera,jedynie kluczem lub podac zasilanie na przewód odpowiedzialny za otwieranie wychodzący z modułu,ale trzeba go najpierw przeciąc,ewentualnie zdjąc tapicerkę o ile idzie.
Ostatnio zmieniony wt sty 20, 2009 23:15 przez edzio, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
showtime
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2524
Rejestracja: pn sty 05, 2009 21:30
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: showtime » wt sty 20, 2009 23:15

Z tego co sobie przypominam to tak, ale nigdy na to nie zwracalem uwagi bo dzialala klamka i nie mialem potrzeby grzebania z klucza... Czyzby zamarzło???


TuningKingz Shop | Najlepszy sklep tuningowy w Polsce z rabatami dla forów!
W ofercie m.in. Meguiar's, Shiny Garage, KW, H&R, Eibach, Bilstein, DEPO, TA Technix, FK, MTS-Technik i inne
Zapraszam!
---
Nowy projekt: CADDYlac 2KFL

Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » wt sty 20, 2009 23:25

chodzi mi o to czy można wykluczyc ,że ktoś tam grzebał we wkładce kluczyka (włamac się itd..) ,bo np.zamknięcie kluczykiem spowoduje brak możliwości otwarcia z guzika lub pilota.



greg

Post autor: greg » wt sty 20, 2009 23:59

showtime pisze:17978
17978 - możliwe przyczyny usterki:
-> próba manipulacji
-> zwarcie przewodów komunikacji
-> usterka w systemie immobilisera
-> uszkodzenie komputera sterujacego silnikiem
-> komputer sterujacy silnikiem, nie został dopasowany do IMMO.

[ Dodano: Wto Sty 20, 2009 11:02 pm ]
showtime pisze:Z tego co sobie przypominam to tak, ale nigdy na to nie zwracalem uwagi bo dzialala klamka i nie mialem potrzeby grzebania z klucza... Czyzby zamarzło???
nie zamarzło tylko syf + sól + zaśniedziałe elementy zamka blokują



Awatar użytkownika
Jacek75
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
Lokalizacja: Kraków
Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
Silnik: CAXA
Kontakt:

Post autor: Jacek75 » śr sty 21, 2009 20:53



TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 99 gości