odpala, pochodzi i gaśnie..i znowu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

pako_pr
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:20
Lokalizacja: Burzenin
Kontakt:

odpala, pochodzi i gaśnie..i znowu

Post autor: pako_pr » śr sty 28, 2009 11:28

Witam, to mój pierwszy post.
Jak w temacie. Posiadam m.in Golfa II '87 r 1.3 kat. Auto odpala idealnie. Pojeżdżę trochę (powiedzmy 5 min) i auto gaśnie. Nie przerywa nie dzieje się najpierw nic dziwnego, po prostu gaśnie. Kręcę go parę minut i nic. Postoi 10 min i odpali bez problemu. Znowu przejadę parę kilometrów i znowu to samo. Jaka jest przyczyna?? wymieniłem już kopułkę i palec, nie pomogło.
Proszę doświadczonych użytkowników bądź mechaników o pomoc.
Ostatnio zmieniony śr sty 28, 2009 11:36 przez pako_pr, łącznie zmieniany 1 raz.


No co Pan zrobisz...

Awatar użytkownika
tochu
_
_
Posty: 2515
Rejestracja: sob sie 16, 2008 21:43
Lokalizacja: Warlubie / Grudziądz
Kontakt:

Post autor: tochu » śr sty 28, 2009 11:36

gaxnik przeczysć
Na ssaniu jak jest zimny to działa, potem sie nagrzewa, ssanie sie wylacza (bo jest autmatyczne, po osiagnieciu temperatury) i auto gaśnie :P

tak mi sie wydaje :P


viewtopic.php?f=87&t=592196 NAJTAŃSZY PROJEKT W POLSCE!! 1500 PLN PROJEKT!!
https://www.facebook.com/1500plnprojekt/

viewtopic.php?f=88&t=428497 Moje kochane EX cabrio :(

pako_pr
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:20
Lokalizacja: Burzenin
Kontakt:

Post autor: pako_pr » śr sty 28, 2009 15:34

Dziękuję, sprawdzę to. Wcześniej przed wymianą kopułki i palca kiedy samochód nie chodził jak wykręciłem świece chyba nie było iskry. Piszę chyba bo teraz zaczynam wątpić w to co robiłem ale na 99% dobrze sprawdziłem brak iskry, to przecież żadna filozofia. A jak się ta usterka ma do cewki...w tym silniku nie ma przecież żadnego elektronicznego sterownika, czy jak to mówią komputera, może tu szukać defektu....

[ Dodano: 02 Lut 2009 15:28 ]
Nie ma na forum chyba mechaników. Całą noc siedziałem żeby doczytać jak dokładnie działa silnik VW 1.3 kat i jego zapłon. I nauczyłem się. Sprawdziłem cewę, przewody, impulsator(moduł), kopułkę, palec, stacyjkę, przekaźnik....aż doszedłem do tego że w aparacie zapłonowym jest cewka i ta cewka okazało się że ma nieskończoną oporność wtedy gdy iskry nie było. Więc to na pewno to. Jak znajdę zapłon na złomie i przełożę to dam znać na forum.

[ Dodano: 19 Kwi 2009 21:07 ]
Była to cewka w aparacie zapłonowym. Aparat przełożyłem z polo 1.1 i śmiga.
Dzięki za pomoc.


No co Pan zrobisz...

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 152 gości