O swapie Pierburga 2E2 na WEBERA z Fiata 125p + ankieta :)

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Ile razy gaznik w VW doprowadzil Cie do rozstroju nerwowego :) ??

Czas głosowania minął ndz cze 11, 2006 00:27

ani razu
7
37%
1-5 razy
7
37%
6-10 razy
0
Brak głosów
stracilem rachube :)
3
16%
nawet nie chce mi sie nad tym zastanawiac :)
2
11%
 
Liczba głosów: 19

Awatar użytkownika
pancur0
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 483
Rejestracja: śr gru 24, 2008 15:03
Lokalizacja: Jarocin
Kontakt:

Post autor: pancur0 » sob lut 28, 2009 01:14

Ja mam silnik 1.8 GU ze skrzynia automatyczna ma to jakies znaczenie przy podlaczaniu webera ? : o


viewtopic.php?p=2433766#2433766" onclick="window.open(this.href);return false; <-- i po swapie ;D

MiSzOn
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 554
Rejestracja: ndz paź 07, 2007 16:29
Lokalizacja: Kraków/Ustrzyki Dolne
Kontakt:

Post autor: MiSzOn » sob lut 28, 2009 01:18

pancur0 pisze:ma to jakies znaczenie przy podlaczaniu webera ?
Praktycznie żadne. fifel założył do automatu i śmiga :)
Ostatnio zmieniony sob lut 28, 2009 01:20 przez MiSzOn, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
fifel
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 559
Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 19:44
Lokalizacja: Kraków

Post autor: fifel » sob lut 28, 2009 01:19

pancur0 pisze:Ja mam silnik 1.8 GU ze skrzynia automatyczna ma to jakies znaczenie przy podlaczaniu webera ? : o
Jestem zywym przykladem ze da sie zeswapowac webera do automatu :P
Rekawy w gore i do dziela :P


[img]http://i5.photobucket.com/albums/y182/johnnie_oo/zakaz-1.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Mowad
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: pn maja 29, 2006 19:44
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Mowad » sob lut 28, 2009 12:37

Czy ktos mi moze powiedziec czy ta dysza ma tak wystawac:
Obrazek

Bo dalej sie jej wkrecic nie da, w czesci ktore wystaja sa male dziurki z boku.

Fifel - przerobka miala byc niskobudzetowa, a ten zestaw naprawczy kosztuje 100zl :goof:

Przy okazji sprawdzilem czy dziala druga przepustnica za pomoca odkurzacza :) do pierwszej przystawilem rure z odkurzacza, otworaylem przepustnice na max i wtedy tez otworzyla sie druga :)

I skad bierzecie te numery na dyszach? bo ja tylko na jednej znalazlem oznaczenie "100" a na innych nic zupelnie nie ma wygrawerowane.

Aha - gaznik mam34DCHD (obok jest 0777 - zakladam ze to data produkcji :))
Ostatnio zmieniony sob lut 28, 2009 12:37 przez Mowad, łącznie zmieniany 1 raz.


http://www.narty.opole.pl - nauka jazdy na nartach

Awatar użytkownika
pancur0
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 483
Rejestracja: śr gru 24, 2008 15:03
Lokalizacja: Jarocin
Kontakt:

Post autor: pancur0 » sob lut 28, 2009 13:06

fifel pisze:
pancur0 pisze:Ja mam silnik 1.8 GU ze skrzynia automatyczna ma to jakies znaczenie przy podlaczaniu webera ? : o
Jestem zywym przykladem ze da sie zeswapowac webera do automatu :P
Rekawy w gore i do dziela :P

no to gibko xDDD


viewtopic.php?p=2433766#2433766" onclick="window.open(this.href);return false; <-- i po swapie ;D

MiSzOn
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 554
Rejestracja: ndz paź 07, 2007 16:29
Lokalizacja: Kraków/Ustrzyki Dolne
Kontakt:

Post autor: MiSzOn » sob lut 28, 2009 14:43

Mowad, ta dysza ma dojść do końca. Może w środku coś jest i nie chce dalej pójść, albo gwint jest zjechany.
Mowad pisze: Fifel - przerobka miala byc niskobudzetowa, a ten zestaw naprawczy kosztuje 100zl
To kup drugi gaźnik, taniej będzie i będziesz miał cały gaźnik na zapas.

[ Dodano: Sob 28 Lut, 2009 ]
Ja przed chwilą odpaliłem sprzęt u siebie. Niestety jest lipa. Za nic nie mogę go ustawić, silnik się trzęsie, gaśnie, obroty wariują. Nie mam pojęcia co może być nie tak. Na dodatek, coś niemiłosiernie piszczy. Dźwięk ten wydobywa się z okolic gaźnika i nie mam pojęcia co może tak piszczeć. Ogólnie jak na razie to wielka porażka :crazy:


Obrazek

Awatar użytkownika
fifel
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 559
Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 19:44
Lokalizacja: Kraków

Post autor: fifel » sob lut 28, 2009 16:10

Mowad pisze:Fifel - przerobka miala byc niskobudzetowa, a ten zestaw naprawczy kosztuje 100zl :goof:
A to nie wiedzialem :D po prostu pamietam ze kiedys widzialem takie zestawy ale nie wiedzialem ze takie drogie :/

MiSzOn, Jutro wracam do Krk to podjade Ci pomoc :D juz dalem ojcu zadanie zeby zalatwil te pierscienie na doloty wiec bedzie dobrze.
A ze piszczy to moj tez piszczal (syczal?) bo wciagal powietrze bez dolotu i taki wlasnie dzwiek sie wydobywal dziwny.
Co do obrotow to damy rade ;)


[img]http://i5.photobucket.com/albums/y182/johnnie_oo/zakaz-1.jpg[/img]

MiSzOn
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 554
Rejestracja: ndz paź 07, 2007 16:29
Lokalizacja: Kraków/Ustrzyki Dolne
Kontakt:

Post autor: MiSzOn » sob lut 28, 2009 16:22

fifel, ale z tym piszczeniem to raczej nie jest wciąganie powietrza przez gardziele. To jest zbyt wysoki dźwięk. Bo to, że syczy to swoją drogą, ale fakt, pięknie syczy :D
A za chiny ludowe nie mogę go ustawić. Jak zejdzie poniżej 1200 obrotów to gaśnie. A obroty falują w przedziale 200 obrotów na minutę. No porażka normalnie. Coś ten gaźnik chyba jest nie tego :crazy:
Idę montować linkę gazu i może uda się zrobić jazdę próbną, chociaż cienko to widzę :panna:



Awatar użytkownika
fifel
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 559
Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 19:44
Lokalizacja: Kraków

Post autor: fifel » sob lut 28, 2009 16:31

MiSzOn, wkrec srubke mieszanki do konca, pozniej wykrec o 2 obroty, zapal silnik i wtedy zacznij regulowac... no musi sie udac! :P


[img]http://i5.photobucket.com/albums/y182/johnnie_oo/zakaz-1.jpg[/img]

MiSzOn
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 554
Rejestracja: ndz paź 07, 2007 16:29
Lokalizacja: Kraków/Ustrzyki Dolne
Kontakt:

Post autor: MiSzOn » sob lut 28, 2009 18:13

Nie ma szans na ustawienie tego badziewia. Jak bym nie kombinował, nie utrzyma wolnych obrotów. Na dzisiaj daję sobie spokój z tą padaką. Może jutro coś rozkminię, a jak nie to wraca chyba Pierburg, chociaż bardzo tego nie chcę :crazy:


Obrazek

Awatar użytkownika
Gashkas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
Lokalizacja: OKlahoma City
Kontakt:

Post autor: Gashkas » sob lut 28, 2009 20:45

Mowad pisze:Bo dalej sie jej wkrecic nie da, w czesci ktore wystaja sa male dziurki z boku.
Tam ma co innego przyjsc wydaje mi sie, jakas dziwna ta dysza :chytry:

A co do oznaczen to na kazdej dyszy jest cos napisane - czy to glowna paliwa (dwie po bokach), ssania czy powietrzne (tez dwie, w srodku). Na kazdej.

[ Dodano: 28 Lut 2009 19:48 ]
MiSzOn pisze:Nie ma szans na ustawienie tego badziewia.
Sa i to wieksze duzo niz na Pierburgu.

Masz dobre dysze itp?

Z tego co pamietam to dla silnika 1.8 - zwezki (przeloty) 26 i 28, dysze paliwowe 140 i 160 a powietrzne 200/220. Prosze o korekte jesli ktos ma 1.8 i sa inne faktycznie :bajer:
Ostatnio zmieniony sob lut 28, 2009 20:51 przez Gashkas, łącznie zmieniany 2 razy.


vw - the best drug in the world. more u taste it u get more addicted. dont even try to let it go. u just cant. addictiVWe thing.

Awatar użytkownika
Mowad
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: pn maja 29, 2006 19:44
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Mowad » sob lut 28, 2009 20:53

to moje chyba ktos szlifowal bo ogladalem z kazdej strony kazda i tylko jedna ma napis...
A ta wystajaca to chyba nie z tego gaznika wogole, bo jest inna niz ta po drugiej stronie i ma taki kolnierz ktory nie pozwala jej glebiej wkrecic.


http://www.narty.opole.pl - nauka jazdy na nartach

MiSzOn
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 554
Rejestracja: ndz paź 07, 2007 16:29
Lokalizacja: Kraków/Ustrzyki Dolne
Kontakt:

Post autor: MiSzOn » sob lut 28, 2009 21:01

gardziele mam 24 i 26
dysze paliwa 120 i 140
powietrza 200 i 230
rurki emulsyjne f30 obie

Ale czy to powodowałoby, że nie da się ustawić w ogóle wolnych obrotów, że szarpie silnikiem i w ogóle chodzi jak by chciał a nie mógł?
Udało mi się zrobić jazdę próbną, to jakoś jedzie, nawet na obroty w miarę wchodzi, ale to tylko po osiedlu jeździłem, bo bałem się na miasto wyjechać, więc ciężko coś powiedzieć o jeździe. Coraz mniej mi się to podoba



MaRo1705
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 486
Rejestracja: pt wrz 07, 2007 23:20
Lokalizacja: Szczedrzyk k/Opola
Kontakt:

Post autor: MaRo1705 » ndz mar 01, 2009 00:16

Mowad, JA chyba mam taka dysze na luzie tzn kupilem zestaw dysz dzisiaj :PP i nawet go nie otwieralem bo co sie okazalo mam takie same hehe ale to sie przyda , a co do mojego problemu hmmm gluipa prosta sprawa pomylilem dysze i mialem 115 na drugim przelocie na pierwszym 140 powietrza tez byly na odwrot , a teraz smiga wszystko :D, z teraz pacuje nad 2 gaznikiem mam zamiar wyopolerowac gfo od srodka wprowadzic poprawi itp


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186922][img]http://images42.fotosik.pl/168/5045874243d5bdca.jpg[/img][/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 97 gości