Witam!
Mam taki problemik.... po przekręceniu kluczyka w pozycji zapłonu przekaźnik 167-pompa paliwa tyka cały czas tyk,tyk,tyk.... zwróciłem uwagę iż efekty tego to tykanie, ciężko odpalający samochód -dłużej trzeba kręcić i chyba jak tak cały czas tyka to szybko rozładowuje aku.... po wymianie przekaźnika bez zmian....
Co to może być???
Przekaźnik od pompy paliwa tyka cały czas??
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Sprawdź czy to "świruje" masa czy plus na przekaźniku. Plus jest podawany z zapłonu a masa z sterownika silnika. jak wymierzysz czy to wina masy czy plusa to sprawdź odpowiedni przewód czy wszystko z nim OK.
Ostatnio zmieniony śr kwie 01, 2009 16:35 przez zodiak, łącznie zmieniany 1 raz.
Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
pomierzyłem i ....
Nie wiem dokładnie ale to tak wygląda jak by po włączeniu zapłonu pompa nie przestawała pompować....(zwykle sie wyłącza po nabiciu ciśnienia) i nie wyłączała się tylko dalej pompowała i przestawała..... czyli tyk tyk
Nie wiem dokładnie ale to tak wygląda jak by po włączeniu zapłonu pompa nie przestawała pompować....(zwykle sie wyłącza po nabiciu ciśnienia) i nie wyłączała się tylko dalej pompowała i przestawała..... czyli tyk tyk
Ostatnio zmieniony śr kwie 01, 2009 21:45 przez mmaniek8, łącznie zmieniany 2 razy.
Stary VR viewtopic.php?t=149702
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 96 gości