klimatyzacja syczy po wyłączeniu silnika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

niedziwadek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: ndz mar 29, 2009 11:47
Lokalizacja: dom

klimatyzacja syczy po wyłączeniu silnika

Post autor: niedziwadek » pn kwie 20, 2009 17:08

Witam mam pytanko związane z klimą w Audi A4 TDI .Rok temu kupiłem to auto i za każdym razem kiedy gasiłem silnik syczała mi klimatyzacja ale chodziła normalnie chłodem wiało,no a teraz mi klima nie chodzi wogóle dmucha ciepłem jak normalny wentylator ale dalej mi syczy po zgaszeniu silnika, a syczy mi gdzieś tak po środku gdzie węze od klimy wchodzą do auta.czy to syczenie to jest normalny objaw czy po prostu gdzies sie rozszczelniło i ucieka gaz.
Ostatnio zmieniony wt kwie 28, 2009 21:14 przez niedziwadek, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
damian-ppp
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 548
Rejestracja: ndz mar 25, 2007 18:42
Lokalizacja: Warszawa - Białołęka

Post autor: damian-ppp » pn kwie 20, 2009 23:26

Wygląda na rozszczelnienie... Musisz niestety podjechać do jakiegoś serwisu Klimy, żeby sprawdzili...



Awatar użytkownika
mg-maciek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: wt lis 15, 2005 08:21
Lokalizacja: Zdzieszowice
Kontakt:

Post autor: mg-maciek » wt kwie 28, 2009 08:39

damian-ppp pisze:Wygląda na rozszczelnienie... Musisz niestety podjechać do jakiegoś serwisu Klimy, żeby sprawdzili...
nie do końca się zgodze - teść ma passata i po wyłączeniu klimy za każdym razem syczy i tak od 2 lat i nic sie nie dzieje więc jeśli chłodzi prawidłowo, brak wycieków to wygląda na to że tak musi być
przecież jeśli mamy włączoną klimę to kompresor pompuje i gdy wyłączomy silnik kompresor przestaje pompować ale w układzie jeszcze jest wyższe ciśnienie przed parownikiem niz za parownikiem (normalnie w układzie jest ok 16 atmosfer jeśli się nie mylę) i dopiero po wyrównaniu tych ciśnień przestaje syczeń - tak myślę na chłopski rozum bo fachowcem od klim nie jestem jednak to tłustym drukiem to fakt i prawda :grin:
pozdrawiam


Obrazek

Wykres delikatnego grzebnięcia softu

Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » wt kwie 28, 2009 08:57

szwagierek w A4 1.8 20V ma tak samo wiec jest oki


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

Awatar użytkownika
jablonski89
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: sob gru 27, 2008 14:30
Lokalizacja: Konstantynów łódzki
Kontakt:

Post autor: jablonski89 » wt kwie 28, 2009 09:13

ojciec w a4 ma identycznie poprostu cisnienie w kompresorze spada i dlatego


VAG-COM oraz Poski VAG; sluze pomoca

Awatar użytkownika
bacik
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 200
Rejestracja: ndz paź 14, 2007 22:46
Lokalizacja: VWałbrzych
Kontakt:

Post autor: bacik » wt kwie 28, 2009 22:48

kolego to normlane w mojej a6 jest tak somo i to normalka


Obszywanie Kiertownic gałek zmiany bieógw i innych. BRY NA MASKE Obszyte kierownice gąłki i inne
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=247787

Awatar użytkownika
tom17
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 428
Rejestracja: wt kwie 22, 2008 20:22
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: tom17 » pn maja 04, 2009 19:21

czynnik się rozpręża więc syczy. normalne


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20575][img]http://www.motostat.pl/user_images/20575/icon1.png[/img][/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 81 gości