Filtr Powietrza

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mat06
Storm Beige
Storm Beige
Posty: 1052
Rejestracja: pn maja 18, 2009 21:08
Auto: Golf IV
Silnik: AZD

Filtr Powietrza

Post autor: mat06 » wt maja 26, 2009 17:23

Mam pytanie.Gdzie znajduje się filtr powietrza w Golfie IV?Proszę o pomoc.



Awatar użytkownika
Jacek75
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
Lokalizacja: Kraków
Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
Silnik: CAXA
Kontakt:

Re: Filtr Powietrza

Post autor: Jacek75 » wt maja 26, 2009 17:30

mat06 pisze:Mam pytanie.Gdzie znajduje się filtr powietrza w Golfie IV?Proszę o pomoc.
:okej: a jaki masz silnik?


TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.

Awatar użytkownika
mat06
Storm Beige
Storm Beige
Posty: 1052
Rejestracja: pn maja 18, 2009 21:08
Auto: Golf IV
Silnik: AZD

Post autor: mat06 » wt maja 26, 2009 17:32

1.6 16v


Obrazek

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Post autor: italiano_83 » wt maja 26, 2009 17:32

Obrazek


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
mat06
Storm Beige
Storm Beige
Posty: 1052
Rejestracja: pn maja 18, 2009 21:08
Auto: Golf IV
Silnik: AZD

Post autor: mat06 » wt maja 26, 2009 17:58

A czy w silniku 1.6 16v będzie w tym samym miejscu??


Obrazek

Awatar użytkownika
pszczyna
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2558
Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:54
Lokalizacja: Pszczyna .Śląsk
Kontakt:

Post autor: pszczyna » wt maja 26, 2009 18:09

Zdjęcie wyżej jest dla silnika 8V zaś to które wstawiłem od forumowicza przedstawia silnik 16 zaworowy niezależnie od pojemności 1,4 czy 1,6
Obrazek
Ostatnio zmieniony wt maja 26, 2009 18:10 przez pszczyna, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Post autor: italiano_83 » wt maja 26, 2009 18:11

Obrazek
Tak wygląda u Ciebie silnik ??

No to już masz odpowiedz, ja pierwszą fotkę wstawiłem w tym samym momencie jak ty napisałeś że to 1.6 16v :hmm: Grunt że masz odpowiedz...
Ostatnio zmieniony wt maja 26, 2009 18:13 przez italiano_83, łącznie zmieniany 1 raz.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
mat06
Storm Beige
Storm Beige
Posty: 1052
Rejestracja: pn maja 18, 2009 21:08
Auto: Golf IV
Silnik: AZD

Post autor: mat06 » wt maja 26, 2009 18:17

No ,tak.Taki:
Obrazek
Ostatnio zmieniony wt maja 26, 2009 18:20 przez mat06, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Jacek75
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
Lokalizacja: Kraków
Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
Silnik: CAXA
Kontakt:

Post autor: Jacek75 » wt maja 26, 2009 18:20

a na ostatnim zdjęciu jest w tym plastikowym dużym na środku, jest na forum na hasło filtr powietrza w BCB, ściągamy to pudło na siłe jest na 4 zatrzaskach, nie da się ich urwać więc spoko (rurka jedna po lewej u góry) i pod spodem masa śrubek i jest filtr :)
Ostatnio zmieniony wt maja 26, 2009 18:22 przez Jacek75, łącznie zmieniany 1 raz.


TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.

Awatar użytkownika
mat06
Storm Beige
Storm Beige
Posty: 1052
Rejestracja: pn maja 18, 2009 21:08
Auto: Golf IV
Silnik: AZD

Post autor: mat06 » wt maja 26, 2009 18:25

To?
Obrazek

[ Dodano: 26 Maj 2009 18:28 ]
Czy to,tu ciągne?
Obrazek


Obrazek

Awatar użytkownika
C4NC3R
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 230
Rejestracja: czw gru 18, 2008 22:26
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: C4NC3R » wt maja 26, 2009 18:48

mat06, ciągnij oburącz mniej więcej tak na fotce.
Obrazek
Ostatnio zmieniony wt maja 26, 2009 18:54 przez C4NC3R, łącznie zmieniany 3 razy.


Avant S4-line + in progress....

290 KM @ 535 Nm // GTB2260vzk // BIG FMIC // HF100 // TIP // DP 2,75" // Sportec Mono 10 // 320/288 // Gwint KW

Awatar użytkownika
Jacek75
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
Lokalizacja: Kraków
Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
Silnik: CAXA
Kontakt:

Post autor: Jacek75 » wt maja 26, 2009 19:11

zacznij jak na zdjęciu od lewa gora (ta jest węzyk do odpięcia) potem lewy dol i prawa gora a na koncu prawy dol, tak najłatwiej schodzi, zakładasz w odwrotnym kierunku na wcisk, niezapomnij podpiac wezyka, korka wlewu oleju nie ruszaj.
Ostatnio zmieniony wt maja 26, 2009 19:15 przez Jacek75, łącznie zmieniany 1 raz.


TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 83 gości