Nierówna praca silnika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
rules_ck
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: śr wrz 24, 2008 09:27
Lokalizacja: Kielce

Post autor: rules_ck » śr cze 17, 2009 17:14

Prosze o to zdjecia tego czujnika, sa oczywiscie robione w trybie makro wiec niejest on wielkosci jablka:P Jest to moj stary czujnik, nowy rozni sie tylko kolorem, jest zielony. Zaraz zejde do samochodu to zamieszcze zdjecia gdzie ten czujnik mozna dokladnie znalesc:P Powodzenia
http://fotoo.pl/hosting-zdjec/2009-06/d ... 1.jpg.html
http://fotoo.pl/hosting-zdjec/2009-06/8 ... 2.jpg.html
http://fotoo.pl/hosting-zdjec/2009-06/b ... 3.jpg.html
http://fotoo.pl/hosting-zdjec/2009-06/a ... 4.jpg.html

No a tytaj mamy dokladnie pokazane na zdjeciach gdzie sie to ustrojstwo znajduje:
http://fotoo.pl/hosting-zdjec/2009-06/7 ... 2.jpg.html
http://fotoo.pl/hosting-zdjec/2009-06/7 ... 4.jpg.html
http://fotoo.pl/hosting-zdjec/2009-06/5 ... 5.jpg.html
http://fotoo.pl/hosting-zdjec/2009-06/5 ... 6.jpg.html
http://fotoo.pl/hosting-zdjec/2009-06/d ... 7.jpg.html
http://fotoo.pl/hosting-zdjec/2009-06/e ... 8.jpg.html
http://fotoo.pl/hosting-zdjec/2009-06/9 ... 0.jpg.html
http://fotoo.pl/hosting-zdjec/2009-06/f ... 1.jpg.html


Najlatwiejszym sposobem na szybkie znalezienie go jest poprostu zlapanie za gorny przewod idacy od chłodnicy do silnika i przejechanie po nim wzrokiem az do samego silnika, znajduje sie od dokladnie na tej rurce:P A co do wymiany to proponuje odkrecic obudowe silnika aby miec lepszy dostep do tego czujnika, wazne aby wymiana byla robiona na zimnym silniku zeby sie niepoparzyc plynem. Trzeba to zrobic szybko i sprawnie, ale niejest to trudna rzecz, poprostu jak sie wyjmie stary czujnik to wklada sie odrazu szybko nowy zeby za duzo plynu nam nieuleciało. Czujniczek niejest w rzaden sposob przykrecany ani wkrecany jedyne jego mocowanie to taka jakby zawleczka ktora sie poprostu z niego zsuwa. Powodzenia, sorki za bledy i literowki ale nielem malo czasu na ortografie:P
Ostatnio zmieniony śr cze 17, 2009 17:44 przez rules_ck, łącznie zmieniany 2 razy.



lux4
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: śr cze 11, 2008 17:42
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: lux4 » śr cze 17, 2009 17:18

ale jaki masz silnik, bo do AKQ podchodzi z zaokragloną jedną strona wtyczki, tak mi się wydaje, zaraz ide montowac to zobacze :)

[ Dodano: 17 Cze 2009 19:49 ]
dzięki, właśnie go zlokalizowałem, ale wcześniej kupiłem z wtyczką półokrągłą, a widze, ze ma być wtyczka kwadratowa. No nic, jutro wymienie w sklepie i pomysle, czy dam rade sam to zrobić :/



bulon1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: wt lut 24, 2009 10:47
Lokalizacja: Myszków

AKQ

Post autor: bulon1 » czw cze 18, 2009 11:40

Jeszcze mam takie małe pytanko : szukałem dzisiaj czujników na allegro i są dwa rodzaje do Golfa IV , jeden to taki jak na Twoich zdjęciach (niebieski z kwadratową złączką) a drugi to zielony z zaokrągloną złączką. Koleś mi napisał , że do 1999roku instalowali niebieskie :) muszę zobaczyć jaki mam w samochodzie, bo jak zwykle VW troszkę zamotał :) jeden plus to taki , że oba kosztują po 20zł za szt.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
rules_ck
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: śr wrz 24, 2008 09:27
Lokalizacja: Kielce

Post autor: rules_ck » czw cze 18, 2009 17:09

Najlepiej poprostu wypnij z tego czujnika zlaczke i zobacz jaka ona jest okragla czy kwadratowa.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] i 88 gości