nierowne obroty strzela kaszle

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
bakuMK2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: czw lip 09, 2009 18:08
Lokalizacja: z 2giej strony kompa

nierowne obroty strzela kaszle

Post autor: bakuMK2 » pt lip 24, 2009 12:49

Witam mam golfa mk2 1.8 silnik GX mechaniczny wtrysk. co go boli to to ze po odpaleniu i dodaniu gazu cos strzela z kolektora nierowna praca silnika jak zbyt szybko dodam gazu to po porstu silnik jakby przestawal pracowac i jak puszcze gaz to zdazy mu sie kichnac ... spadek mocy i wieksze zuzycie paliwa. strach kogos wyprzedzac bo zeby bylo czuc ze jedzie musza obroty przekroczyc ponad 3000 i gaz do dechy wtedy przyspiesza. pomocy bo mechanicy z mojej okolicy to zgroza boja sie mechanicznego wtrysku jak diabel swieconej wody nawet jesli mowie ze to przeciez nie musi byc wina wtryskow. podpowiem ze swiece kable kopulka i palec wymieniony jak i filtr powierza (jesli to cos zmienia) powiem jeszcze tylko ze odrobinke ale to tylko troche mu sie polepszylo jak jeden szaman ustawil mu przeplyw powietrza kolo rozdzielacza. z gory dzieki i sory za ta litanie ale chcialem w miare wszystko objasnic.



Awatar użytkownika
artur1902
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 346
Rejestracja: sob mar 08, 2008 19:28
Lokalizacja: RJS

Post autor: artur1902 » pt lip 24, 2009 13:31

Może wina leży po stronie przestawionego rozrządu lub zapłonu.
Ostatnio zmieniony pt lip 24, 2009 13:32 przez artur1902, łącznie zmieniany 1 raz.



Lukasz Nytko
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: czw lip 23, 2009 12:16
Lokalizacja: KRAKOW / TORONTO
Kontakt:

Post autor: Lukasz Nytko » pt lip 24, 2009 14:03

Sprawdz czy klapka przeplywu powietrza przy rozdzielaczu lekko chodzi (nie zawiesza sie) i czy jest poprawnie ustawiona.



Awatar użytkownika
bakuMK2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: czw lip 09, 2009 18:08
Lokalizacja: z 2giej strony kompa

Post autor: bakuMK2 » pt lip 24, 2009 14:23

jesli chodzi ci o przepustnice to jest ok.



lucjan1102
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: śr lip 08, 2009 08:40
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: lucjan1102 » pt lip 24, 2009 16:53

sprawdz czy któryś z werzyków powietrza przy silniku nie jest popękany,i łapie lewe powietrze. Ustaw terz dobrze zapłon, mozesz też wymyć śilniczek krokowy



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » pt lip 24, 2009 18:43

Nie wiem dokładnie jak jest realizowane przyspieszenie zapłonu w GX, ale być moze ono nie działa. U mnie w PN są dwa przyspieszacze- odśrodkowy i podciśnieniowy. Jeżeli masz tak samo, to można sprawdzić w świetle stroboskopu, czy działają - dodajesz gazu - zapłon powinien przyspieszać, ale chwilę po ustabilizowaniu sie obrotów powinien nieco się opóćnić, potem odłączasz wężyk podciśnienia i znowu dodajesz gazu - zapłon znowu będzie przyspieszał - ale mniej niż poprzendio i nie będzie się lekko cofał po zaprzestaniu przyspieszania.

A czy w ogóle na wolnych obrotach chodzi równo?
Ostatnio zmieniony pt lip 24, 2009 18:46 przez Lipek81, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
bakuMK2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: czw lip 09, 2009 18:08
Lokalizacja: z 2giej strony kompa

Post autor: bakuMK2 » pt lip 24, 2009 23:37

LUCJAN1102 rozmawialem z mechanikiem mowil ze u mnie niema silniczka krokowgo (mial taki sam silnik kiedys, i nie robi juz w takich) wezyki sprawdze jutro i dam znac

LIPEK81 niechodzi na wolnych obrotach rowno.. bardzo systematyczne jakby jego "podrygi" co do zaplonu i tych przyspieszaczy poszukam wolnego szamana ale oni zawsze maja pelne rece roboty

jutro zadzwonie pewnie do serwisu bo zaden mechanik w okolicach rzeszowa i jaroslawia niechce sie tego podjac. jak bede mial czym to zfilmuje prace silnika i wrzuce na youtube ;] mam nadzieje ze to bedzie jakas tania glupota



Awatar użytkownika
Blade88
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: czw maja 21, 2009 22:51
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Blade88 » sob lip 25, 2009 00:28

wedlug mnie wyregulowanie zaplonu powinno pomoc


Niektore kobiety sa bezcenne, za wszystkie inne zaplacisz karta MasterCard xD

Awatar użytkownika
bakuMK2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: czw lip 09, 2009 18:08
Lokalizacja: z 2giej strony kompa

Post autor: bakuMK2 » pn lip 27, 2009 11:27

jutro jedzie na serwis... jak wroci napisze co bylo



Awatar użytkownika
bakuMK2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: czw lip 09, 2009 18:08
Lokalizacja: z 2giej strony kompa

Post autor: bakuMK2 » pn lip 27, 2009 22:09

znalazlem przyczyne obeszlo sie bez serwisu jak mialem w planach mianowicie dzisiaj zagladnalem znowu pod maske sprawdzic wezyki i zauwazylem przerwany kabel wisial kolo kolektora przykrecony do niego mala srubka z boku a druga jego czesc uciekala gdzies na podszybie pod aparat zaplonowy wiec bez wachania skercilem je bo kolor mial drucik ten sam i wszystko wrocilo do normy cieszylem sie jak dziecko bo przypuszczam ze kupe kasy zostalo mi w tym momencie w kieszeni. tak ze moja rada przed oddaniem auta z takim silnikiem do mechanikem sprawdzic wszystko co mozliwe czy dobrze jest podlaczone nic nie jest poprzerywane bo oni beda sprawdzac h*j wie co a drucik jak w moim przypadku bedzie wisial zadowolony... a kasa sie uplynnia. dzieki koledzy za wasze rady pozdrawiam szerokosci przyczepnosci.
temat do zamkniecia



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 90 gości