Post
autor: Paweł Marek » pn sie 10, 2009 20:07
system parkowania? Czyli chodzi ci o to żebyś załączał go tym przyciskiem a nie lewarkiem wstecznego? No to sprawdź miernikiem czy jakimś próbnikiem które styki zwierają sie po wciśnięciu przycisku i podepnij pod dnie kabel zasilający sterownik czujników parkowania. A od czego są dodatkowe styki w nim nie wiem, pewnie od podświetlenia, to tylko rozbiórka i rzut oka pomoże stwierdzić co jest do czego podłączone. Schematu pewnie nie znajdziesz bo oryginalnie takie przyciski były montowane rzadko, w autach z wyposażeniem spacjalnym np policyjnych do radia.
Ostatnio zmieniony pn sie 10, 2009 20:08 przez
Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.