1.6 SR i wasze problemy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

speede
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 345
Rejestracja: wt gru 14, 2004 02:00
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: speede » czw wrz 03, 2009 08:35

Witam, Mam dalej problemy z SR. Przepustnica wyczyszczona i niestety z rana to strzela dlawi sie i wogole do bani. Czasem zalacza mi sie checn engine ale pozniej gasnie. Oto bledy ktore zebralem:
17811 - System recyrkulacji spalin: różnica w regulacji
P1403 - 35-00 - -
16514 - d cylindrów 1 - sonda 1: usterka elektryczna w obwodzie prądowym
P0130 - 35-00 - -
17811 - System recyrkulacji spalin: różnica w regulacji
P1403 - 35-10 - - - Sporadyczny
16556 - d cylindrów 1; system pomiaru paliwa: system za bogaty
P0172 - 35-10 - - - Sporadyczny
16502 - Czujnik temperatury płynu chłodzącego (G62): sygnał za wysoki
P0118 - 35-10 - - - Sporadyczny

jeszcze pare tygodni temu palil z rana ok, ateraz sie buntuje. czasem wogole nawet nie zalapie. Poprostu loteria. Jak zapali to sie dlawi i jedynie pomaga noga na gazie lub przygazowka. Pozniej juz ok. Po nagrzaniu trzyma obroty i przyspiesza jak trzeba zas na biegu jalowym nie rowno prazcuej- rzuca troche silnikiem czuc pod siedzeniem nie rowna prace silnika. Nie wiem czy sie sugerowac tymi bledami. Co mi doradzicie? Silnik 1,6 SR BFQ przepustnica sterowana elektrycznie. 170 tys nie wymienialem zadnych czujnikow. jedynie sonde za katalizatorem - bo byla walnieta.



Awatar użytkownika
dimmer
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: śr sty 28, 2009 18:26
Lokalizacja: małopolskie Tarnów

Post autor: dimmer » czw wrz 03, 2009 16:44

Koledzy pytanko mam .. po zdjęciu klapki wlewu paliwa razem z tą gumą ukazuje sie tam jakis "mechanizm pisze mechanizm bo własnie nie wiem co to jest czy to jest odpowietrzenie baku???? i jeszcze jeden problemik od czasu wymiany termostatu spada mi pozom płynu chłodzącego wczesniej przed wymiana było ok wszystko poziom był . co oze byc przyczyną???
Ostatnio zmieniony pt wrz 04, 2009 13:52 przez dimmer, łącznie zmieniany 1 raz.


Jeśli Twój problem się wyjaśnił to wróć do tematu gdzie zadałeś pytanie i napisz jak go rozwiązałeś. To wiele nie kosztuje, a pomaga innym!

murawpio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: śr sty 28, 2009 21:20
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: murawpio » pt wrz 04, 2009 17:30

Witam, planuję zakup osłony pod silnik do 1.6SR ale najczęściej trafiam na osłony od silników diesel'a. Czy ktoś orientuje się czy osłona pod silnik od wersji diesel'a pasuje do wersji benzynowej?



Awatar użytkownika
dimmer
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: śr sty 28, 2009 18:26
Lokalizacja: małopolskie Tarnów

Post autor: dimmer » pt wrz 04, 2009 18:26

murawpio pisze:Witam, planuję zakup osłony pod silnik do 1.6SR ale najczęściej trafiam na osłony od silników diesel'a. Czy ktoś orientuje się czy osłona pod silnik od wersji diesel'a pasuje do wersji benzynowej?
hmmm nie próbowałem tego czy bedzie pasowac bo mam osłone do benzyny kupioną za 80 zeta i jest ch...warta ale jak bywam u mechanika ..(często) .. to po oględzinach z pewnoscia stwierdził ze od diesla bedzie pasowac bez problemu... jesli masz gdzies auto złom na którym kupisz taka osłone z mozliwoscią oddania to możesz spróbowac:) i jak cus to napisz czy pasowała:)
Ostatnio zmieniony pt wrz 04, 2009 18:26 przez dimmer, łącznie zmieniany 1 raz.


Jeśli Twój problem się wyjaśnił to wróć do tematu gdzie zadałeś pytanie i napisz jak go rozwiązałeś. To wiele nie kosztuje, a pomaga innym!

murawpio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: śr sty 28, 2009 21:20
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: murawpio » pt wrz 04, 2009 18:45

z zakupem zamiennika jeszcze się wstrzymam. Planuje zakup używanej oryginalnej ale nie byłem pewien czy na pewni pasuje od diesla. Jeśli ktoś sprawdzał czy osłona pod silnik pasuje do benzyny od diesla proszę o kontakt



Adamskibyd
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: ndz kwie 19, 2009 21:52
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Skoda Octavia III

Post autor: Adamskibyd » pt wrz 04, 2009 20:18

pytanie z innej beczki: ja daleko/ ile mozna przejechac na rezerwie w naszych silnikach 1.6 SR?:>



Awatar użytkownika
dimmer
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: śr sty 28, 2009 18:26
Lokalizacja: małopolskie Tarnów

Post autor: dimmer » pt wrz 04, 2009 20:42

Adamskibyd pisze:pytanie z innej beczki: ja daleko/ ile mozna przejechac na rezerwie w naszych silnikach 1.6 SR?:>
ile można to około 70 km ale to zalezy,, ponoc rezerwa zapala sie nie koniecznie przy takiej samej ilosci paliwa w baku..moze to byc 10... lub 9 lub 11 litrów jednakze nikt nie zaleca jazdy przy małej ilosci paliwa w baku czasem może sie to zle skończyc....

po zmianie pompy paliwa szarpanie znika na 2 biegu, spadki i wzrosty mocy przy jezdzie pod górke równiez, wiecej mocy duzo ładniej wchodzi na obroty:) pali wiecej ale przyjemniej sie jezdzi
Ostatnio zmieniony wt wrz 08, 2009 17:05 przez dimmer, łącznie zmieniany 2 razy.


Jeśli Twój problem się wyjaśnił to wróć do tematu gdzie zadałeś pytanie i napisz jak go rozwiązałeś. To wiele nie kosztuje, a pomaga innym!

Awatar użytkownika
bicker83
KIEROVWNIK
KIEROVWNIK
Posty: 418
Rejestracja: pt mar 13, 2009 02:34
Lokalizacja: GSL / IRL
Kontakt:

Post autor: bicker83 » pn wrz 14, 2009 01:04

PucekMario pisze:Witam , jestem posiadaczem MK4 1.6 sr od prawie roku, mam problem z predkością, chodzi mianowicie o fakt że przy 170km/h przestaje juz sie rozpedzac obroty około 5300, już czytałem o problemie awaryjnego działania systemu w komp. komputer nie wykazał bledów, w czym tkwi problem. pozdrawiam
Poldaczam sie do zapytania. Identyczy problem mam ze swoim autem, ztym ze nie dzieje sie to caly czas ale w jakichs 80% przypadkow kreci sie do okolo 5200 i koniec. Przez to robi sie czasami niebezpiecznie jak mi odetnie przy wyprzedzaniu.

[ Dodano: 14 Wrz 2009 11:33 ]
nikt nie wie dlaczego tak?

[ Dodano: 14 Wrz 2009 12:10 ]
ignac_bdg pisze:Sprawdź przepustnice

a ja bym pod kompa podpiął
Wszyscy to pisza.....
czy ta przepustnica cos daje...
nie zawsze z tego co wyczytalem i chyba nie ma zlotego srodka.
Ana moje odcinanie przy 5200 to juz chyba nikt nic nie proadzi


[img]http://www.bicker.republika.pl/av.gif[/img]

Był [b]MK4 - AKL[/b]
Teraz jest [b]A6 - APU[/b]
Bedzie [b]MK4 GTTDI[/b]

Marcin83-
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pn paź 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Marcin83- » pn wrz 14, 2009 14:27

Mam ten sam problem!
Są dni, że ciągnie do przodu jak szalony nawet 200 km/h . Są też takie że 170 ledwo wydusi. Zaznaczam, że nie jest to wina paliwa.
Nie mam pomysłu na to....



grizzly83

Post autor: grizzly83 » pn wrz 14, 2009 15:39

200km / h autem z silnikiem AKL 1.6 8V ??? :goof:
Stary , jestem pełne podziwu ale z drugiej strony wątpię czy poleci 200km/h
Maksymalna prędkość to 188km/h fabrycznie a w rzeczywistości 190 poleci.



Awatar użytkownika
bicker83
KIEROVWNIK
KIEROVWNIK
Posty: 418
Rejestracja: pt mar 13, 2009 02:34
Lokalizacja: GSL / IRL
Kontakt:

Post autor: bicker83 » pn wrz 14, 2009 15:58

grizzly83 pisze:200km / h autem z silnikiem AKL 1.6 8V ??? :goof:
Stary , jestem pełne podziwu ale z drugiej strony wątpię czy poleci 200km/h
Maksymalna prędkość to 188km/h fabrycznie a w rzeczywistości 190 poleci.
no to malo wiesz... jak mi nie odcina tez 200 sie na blacie pojawia na nawet jakies 205, nwigacja pokazuje 199


[img]http://www.bicker.republika.pl/av.gif[/img]

Był [b]MK4 - AKL[/b]
Teraz jest [b]A6 - APU[/b]
Bedzie [b]MK4 GTTDI[/b]

grizzly83

Post autor: grizzly83 » pn wrz 14, 2009 16:01

No dobra niech ci będzie :helm:
Wnioskuje , że przez szerokie laczki wolniej się toczy ... , albo dlatego ,że oszczędzam swój silnik :okej:
Ostatnio zmieniony pn wrz 14, 2009 16:02 przez grizzly83, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
bicker83
KIEROVWNIK
KIEROVWNIK
Posty: 418
Rejestracja: pt mar 13, 2009 02:34
Lokalizacja: GSL / IRL
Kontakt:

Post autor: bicker83 » pn wrz 14, 2009 16:10

grizzly83 pisze:No dobra niech ci będzie :helm:
Wnioskuje , że przez szerokie laczki wolniej się toczy ... , albo dlatego ,że oszczędzam swój silnik :okej:
dobra nie schodzmy z tematu... czekamt caly czas na odpowiedz na pytanie o odciecie przy 5200...


[img]http://www.bicker.republika.pl/av.gif[/img]

Był [b]MK4 - AKL[/b]
Teraz jest [b]A6 - APU[/b]
Bedzie [b]MK4 GTTDI[/b]

Awatar użytkownika
Jazz_Blue
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 875
Rejestracja: pt lis 07, 2008 21:01
Lokalizacja: BB
Kontakt:

Post autor: Jazz_Blue » pn wrz 14, 2009 17:28

Koledzy z innej beczki, ile wchodzi płynu chłodniczego w naszych silnikach, AKL?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 104 gości