Przekładnia kierownicza

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Adamskibyd
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: ndz kwie 19, 2009 21:52
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Skoda Octavia III

Post autor: Adamskibyd » śr wrz 30, 2009 22:21

będę w takim razie patrzył...sytuacja jest taka że wczoraj wymieniłem czujnik ciśnienia oleju ten co idzie m.in. od węża wspomagania bo ciekł,myślałem, że pomoże...ale niestety nie:/ płyn jest w normie a płyn był czerwonawy...jeśli chodzi o pompe to głośno pracuje gdy do końca skręce kierownicą...a tak to normalnie chodzi...



grizzly83

Post autor: grizzly83 » śr paź 07, 2009 12:29

Hej
Auto mam już sprawne , tak więc pisze dla innych na przyszłość :grin:
Wyciekł mi jak wyżej płyn od wspomagania , myślałem , że to z pompa szczelność straciła i byłem w błędzie :crazy:
Okazało się , że wyciek nastąpił z przekładni kierowniczej ( maglownicy ) , wykręciliśmy ją i faktycznie należy się ją dać do regeneracji ... , lecz zrobiłem zupełnie coś innego i to polecam najbardziej tzn. zakupiłem ori przekładnie nówkę vw golf IV za kwotę 900zł , następnie starą przekładnie która nadawała się do regeneracji sprzedałem za 300zł = co dało mi finalnie 600zł za nówkę ori . Pompa wspomagania okazała się w dobrym stanie więc ją zostawiłem.
Mechanik wziął 150zł za robociznę , autko już igiełka :grin: , nawet układ kierowniczy jakoś sprawniej działa :okej:
Ostatnio zmieniony śr paź 07, 2009 12:30 przez grizzly83, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
adpap
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 318
Rejestracja: sob paź 25, 2008 20:29
Lokalizacja: Sztum

Post autor: adpap » śr paź 07, 2009 12:33

grizzly83 pisze:Hej
Auto mam już sprawne , tak więc pisze dla innych na przyszłość :grin:
Wyciekł mi jak wyżej płyn od wspomagania , myślałem , że to z pompa szczelność straciła i byłem w błędzie :crazy:
Okazało się , że wyciek nastąpił z przekładni kierowniczej ( maglownicy ) , wykręciliśmy ją i faktycznie należy się ją dać do regeneracji ... , lecz zrobiłem zupełnie coś innego i to polecam najbardziej tzn. zakupiłem ori przekładnie nówkę vw golf IV za kwotę 900zł , następnie starą przekładnie która nadawała się do regeneracji sprzedałem za 300zł = co dało mi finalnie 600zł za nówkę ori . Pompa wspomagania okazała się w dobrym stanie więc ją zostawiłem.
Mechanik wziął 150zł za robociznę , autko już igiełka :grin: , nawet układ kierowniczy jakoś sprawniej działa :okej:
to fajnie, ze tak Ci sie udalo...
jedno pytanko - gdzie kupiles nowke ori za 900zl?



Adamskibyd
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: ndz kwie 19, 2009 21:52
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Skoda Octavia III

Post autor: Adamskibyd » śr paź 14, 2009 01:34

ja jeszcze u siebie nie sprawdzałem co i jak z powodu braku czasu:/ ale dodam tylko, ze gdy silnik jest zimny to odrazu po odpaleniu do momentu nagrzania sie silnika wspomaganie chodzi lekko i dobrze, a gdy silnik się nagrzeje wtedy staje się problem i chodzi ciężko...:/ taka sytuacja wskazuje na coś konkretnego?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 93 gości