Nie odpala, miga kontrolka oleju, chmura dymu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Rafiti
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: śr paź 21, 2009 09:02
Lokalizacja: Suwałki

Nie odpala, miga kontrolka oleju, chmura dymu

Post autor: Rafiti » śr paź 21, 2009 09:15

Witam wszystkich. Jestem tu nowy i proszę i poradę w sprawie mojego Golfa. Mianowicie mam taki problem: po dłuższym czasie (np. po nocy) na zimnym silniku przekręcam kluczyk i silnik kręci ale nie chce załapać dając dużo białego dymu spod maski, spod podwozia i tłumika. Kręcąc i kręcąc około minut ( z przerwami)(miga kontrolka oleju) zaczyna "łapać" co chwile i coraz częściej i częściej, aż w końcu (podobnie jak w starym ciągniku 30) załapie puszczając biały dym z tłumika i wtedy chodzi trochę za głośno i trochę budą trzęsie. Po chwili ustaje i jest wszystko dobrze. Kolejny problem mam z paskiem od alternatora, piszczy mi. Wymieniałem go nieraz i za każdym razem jest dobrze 2-3 dni a poźniej znów piszczy okrutnie. Proszę o pomoc. Ps. Kiedyś jakieś 2 lata temu ścięło mi na trasie klin (mechanicy nie wiedzieli jakim cudem) i wtedy wszystkie zawory, "szklanki" były do wymiany, jestem z tego powodu trochę uczulony i boję się, że może mi znów sie to stać ;/



Marioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1163
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:23
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Marioo » śr paź 21, 2009 10:34

Po pierwsze to z objawami takimi jak opisujesz, jakieś dymienie z pod maski przy odpalaniu itd to ty już dawno powinieneś ten samochód do mechanika zaprowadzić. A nie czekać aż ktoś na forum coś powie, jezeli do tej pory nic sam nie zrobiłeś to nawet jak ci ktoś podpowie to za dużo sam nie zdziałasz.
Na początek to napisz jaki silnik itd.



Vii
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 978
Rejestracja: śr paź 21, 2009 13:54
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: Vii » śr paź 21, 2009 13:58

Heeeh postarajmy sie improwizować.. Rozbebłana uszczelka pod głowica, nie trzymanie odpowiedniego cisnienia oleju przez pierscienie - do wymiany, być moze dostaje Ci sie płyn chłodniczy rowniez do komory spalania i jara sie razem z olejem, mozna tutaj rozwijac wyobraznie ale co jest tak na prawde powie Ci mechanik, zrob diagnostyke cisnienia oleju to po pierwsze [moze czujnik szwankuje TYLKO], po drugie zobacz na głowice i nizej czy jest czysta czy zalana olejem.. Ogolnie jesli to wszystko co opisalem, to w ryj siana Ci pojdzie na to.. co do alternatora to raczej łozysko do wymiany co nie jest kosztowne. Iiiiiiiiiiiiiiiiiii auto do mechanika, nie jezdz nim jak nie chcesz go zatrzec ;)
Ostatnio zmieniony śr paź 21, 2009 14:01 przez Vii, łącznie zmieniany 2 razy.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 101 gości