Dziwny problem chyba z silnikiem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

luki0906
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: pt paź 17, 2008 11:12
Lokalizacja: Kępno

Dziwny problem chyba z silnikiem

Post autor: luki0906 » czw paź 22, 2009 11:14

Witam mam nietypowy problem z moim mk4 1.6 SR z 1998r. Otóz byłem na stacji zatankowałem po korek pb 95 no i od razu po zatankowaniu auto strasznie muliło wiecej niz 100 nie jechało... gdy wskazówka paliwa spadła o jedna krseke problem znikł...Wyjezdziłem całe paliwo i znowu zatankowałem do pełna i znowu ten sam problem...
tankowałem zawsze na innej stacji...Nie wiem w czym moze byc problem...

Prosze o pomoc



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19378
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » czw paź 22, 2009 11:18

więcej paliwa to cięższe auto, a takie wolniej jedzie :P
A tak na poważnie, wymieniałeś kiedyś filtr paliwa? Na jakich stacjach tankujesz?



Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » czw paź 22, 2009 11:18

Dodatkowe kilogramy:) dlatego wolniej jedzie.


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

luki0906
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: pt paź 17, 2008 11:12
Lokalizacja: Kępno

Post autor: luki0906 » czw paź 22, 2009 11:27

No bez przesaby ze auto cieższe zawsze tankowałem do pełna a tankuje tak 2-3 razy w miesiacu...Przewaznie sam jezdze i przewaznie na pusto...I nigdy sie tak nie zdarzało...Za pierwszym razem jak zaczeło sie tak dzac to zatankowałem na lukoilu.... We wrzesniu mechanik miał wymienic wszystkie filtry...No i chyba paliwa tez wymienił
Ostatnio zmieniony czw paź 22, 2009 11:30 przez luki0906, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19378
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Post autor: Qto » czw paź 22, 2009 11:42

luki0906 pisze:We wrzesniu mechanik miał wymienic wszystkie filtry...No i chyba paliwa tez wymienił
Filtr paliwa się raczej rzadko wymienia dlatego proponuję się upewnić.
Może następnym razem spróbuj zalać jakieś "lepsze" paliwko z serii V-power, Verva czy coś takiego.
Z tym obciążeniem to oczywiście żarcik był:)



Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

Post autor: Byku21 » czw paź 22, 2009 12:06

Filtr paliwa do sprawdzenia i węglowy także bym zobaczył czy nie jest,gdzieś uszkodzony,bo niektórzy mieli podobne problemy przez niego...


Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm

Vii
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 978
Rejestracja: śr paź 21, 2009 13:54
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: Vii » czw paź 22, 2009 12:10

Qto pisze:
luki0906 pisze:We wrzesniu mechanik miał wymienic wszystkie filtry...No i chyba paliwa tez wymienił
Filtr paliwa się raczej rzadko wymienia dlatego proponuję się upewnić.
Może następnym razem spróbuj zalać jakieś "lepsze" paliwko z serii V-power, Verva czy coś takiego.
Z tym obciążeniem to oczywiście żarcik był:)
Te paliwa tak na prawde to tylko chwyt marketingowy a roznica nijaka pod kazdym wzgledem ;) hmmm u mnie, gdzie mieszkam była afera bo paliwo zostało pomieszane z ropom i zostało sprzedane.. Pozniej z autami działy sie wlasnie takowe cuda, nie chce nic sugerować ale to wlasnie byl lukoil .. hahaha.. sprawdzić jak wyglada stan filtra paliwa, jesli brudny to polecam takze zobaczyć do baku i co tam sie bedzie znajdować. :chytry:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 81 gości