kolektor wydechowy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Kiker
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: śr lut 06, 2008 20:31
Lokalizacja: Opolskie
Kontakt:

kolektor wydechowy

Post autor: Kiker » pn gru 07, 2009 22:50

Mam do wymiany uszczelke między głowica a kolektorem, jak najlepiej sie za to zabrać? trzeba sciagac kolektor dolotowy z gaźnikiem czy da rade od dołu?
Nie wiem czy ruszać tych spinek [ ] czy tylko śruby odkrecic, odgiąć włożyc nowa uszczelke i skrecić.
Aha silnik 1.6 PN
Bede wdzięczny za wskazówki



Awatar użytkownika
bombel-g2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 360
Rejestracja: śr gru 12, 2007 14:26
Lokalizacja: SŁOKÓW/OPOLE
Kontakt:

Post autor: bombel-g2 » pn gru 07, 2009 23:03

kolego-przedewszystkim porządne klucze -śruby i nakrętki beą pewnie nadpalone-takze moze sie conieco przekręcić-czego nie zycze- oczywiscie ze jak sciągniesz ssący- bedzie duzo wiecej miejsca-uszczelka duzo nie kosztuje a za jedną robotą mozesz tez zmienic- sprawdz w jaskim stanie uszczelka pod głowicą. bo jesli nigdy nie wymieniana- to kiedyś przyjdzie na to czas- ale czy to ty bedziesz robił????? to zadaj sobie to pytanie czy pojezdzisz jeszcze tym autem czy raczej na sprzedaż- bo ja bym sciągnoł głowice i zrobił tez uszczelke- jak nie robione- ale to zalezy ja długo pojezdzisz jeszcze. no i jak z kasą.... pozdro


Kamil
tel.792310032 kupię katalizatory wszystkie
Monowtrysk w PN-nce już śmiga... aż miło

Kiker
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: śr lut 06, 2008 20:31
Lokalizacja: Opolskie
Kontakt:

Post autor: Kiker » pn gru 07, 2009 23:09

ja raczej tylko ta uszczelke chce wymienic z wydechowego, auto raczej dlugo nie pobedzie do 2 lat max, chce wyminic bo juz mocno z boku dmucha i przy tym dziwnie pierdzi. najwyzej moge z ssacego wymienic, ale glownicy nie chce ruszac.
Raczej bede sam robic.



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » wt gru 08, 2009 01:02

Kiker pisze:Mam do wymiany uszczelke między głowica a kolektorem, jak najlepiej sie za to zabrać? trzeba sciagac kolektor dolotowy z gaźnikiem czy da rade od dołu?
od dółu nie da rady :) ja sciagalem dwa kolektory.. z tego wzgldu ze ssacy zaslania wydchowy :) cieeeezko sie dostac do srubek , nie probowałem z dołu.. bo nie mam kanału .. walczylem przy pomocy lusterka i malej grzchoteczki... ale to by było zbyt piękne.. jedna szpilka sie ukrecila od wydechowego.. wiec na to trzeba sie tez przygotowac... :)



uszczelki pod głowica nie ma sensu ruszac :) bo dobrych rzeczy sie nie wymienia, az nei padną.. :) ni ma sensu pakowac sie w koszty :) co do spinek, to mozesz sprobowac odgiąc na podpitych , bo wiem jakie sa pozniej jaja z zapięciem ich na miejsce :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Kiker
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: śr lut 06, 2008 20:31
Lokalizacja: Opolskie
Kontakt:

Post autor: Kiker » ndz gru 13, 2009 15:22

przy odkręcaniu kolektora ssacego wyleci mi płyn chlodniczy?
chce ssacy wymontowac by miec lepsze dojscie do wydechowego.



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » ndz gru 13, 2009 20:44

Kiker pisze:przy odkręcaniu kolektora ssacego wyleci mi płyn chlodniczy?
troszke na pewno :)
zdejmij wezyk z kolektora ssacego , zaslep go i tyle :) wyleje Ci sie troszke z kolektroa i moze głowicy .


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Kiker
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: śr lut 06, 2008 20:31
Lokalizacja: Opolskie
Kontakt:

Post autor: Kiker » pn gru 14, 2009 00:00

Kiker pisze: troszke na pewno :)
.
później bedzie trzeba odpowietrzać?



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » pn gru 14, 2009 12:03

Kiker pisze:później bedzie trzeba odpowietrzać?
sam sie odpowietrzy jak wlejesz płyn, odpalisz auto, poczekasz az sie właczy wiatrak, wciagnie płyn, uzupełnisz stan i zakrecisz korek.. ot całe odpowietrzanie.. , zreszta ten uklad jest samoodpowietrzający , wiec głownie w tym działaniu chodzi uzupełnienie płynu do stanu prawidłowego..


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Kiker
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: śr lut 06, 2008 20:31
Lokalizacja: Opolskie
Kontakt:

Post autor: Kiker » pn gru 14, 2009 16:08

Ok dzieki za info:) :pub:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 85 gości