Problem z 1.8 GU Pierburg 2e2 (przerywa)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- pinstonvw
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: śr sty 27, 2010 00:33
- Lokalizacja: Bogatynia
- Kontakt:
Problem z 1.8 GU Pierburg 2e2 (przerywa)
Mam problem z moim 1.8 GU na gaźniku Pierburg 2e2. Sam gaźnik jest wyregulowany idealnie. Problem polega na tym, że silnik przerywa mi zarówno podczas ruszania jak i jazdy! Nie da się wogóle jechać na benzynie. MASAKRA. Wygląda to tak jakby albo się zalewał, albo wypadałby zapłon. Po wypaleniu paliwa i przełączeniu na lpg wszystko jest OK. Jedzie się przyjemnie i gładko, bez znaczenia czy zimny czy gorący. Wcześniej było to samo z silnikiem 1.6 EZ. Pytanie do WAS brzmi: co to może być? Już wszystko sprawdzałem ręce odpadają. Na forum nie znalazłem takiego postu odnośnie samego silnika GAŹNIKOWEGO. Czekam na jakieś porady!!!
Pozdro
Pozdro
- pinstonvw
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: śr sty 27, 2010 00:33
- Lokalizacja: Bogatynia
- Kontakt:
Tak będzie prościej... sprawdzałem kopułkę, palec, świece (wymienione). Podstawa pod gaźnikiem również cała i sprawna. Ssanie działa prawidłowo. Zapłon ustawiony. Komora pływakowa szczelna, zawór iglicowy nie przepuszcza. Problem objawiałby się również na LPG, ale jest wręcz przeciwnie. Na benzynie "trup", a na LPG idzie jak burza.
...
Może autko za mało tego paliwa dostaje ... gdzieś zasyfione przewody ,, pompka przytkana itp .. HA - może być i stare paliwo . Kumpel się kiedyś dziwił ,że mu na benie dziwnie auto chodzi.... okazało się ,że miał paliwo zalane rok temu ... tak tylko do odpalania .. a później już tylko LPG ...
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
- pinstonvw
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: śr sty 27, 2010 00:33
- Lokalizacja: Bogatynia
- Kontakt:
Nie noooo.. paliwo mam świeże tankuje sobie co miesiąc. Napisze taką uwagę albowiem. Miałem założoną starą pompkę paliwa, i co się okazało odziwo zamiast zmniejszyć swój wydatek tłoczenia wręcz przeciwnie zwiększyła wydajność i tak się gaźnik zalewał. Wymieniłem pompkę na nową i problem ustał. Ale nadal przerywa dziwne i śmieszne. Kiedyś tego problemu nie było. Szedł jak burza.
...
- tommi9097
- Ma gadane
- Posty: 155
- Rejestracja: pt gru 25, 2009 18:23
- Lokalizacja: Biłgoraj woj. Lubelskie
- Kontakt:
kolego ja bym tu stwierdził ze wina lezy po stronie pompki paliwowej , prawdopodobnie mozesz miec podtartą, nie jezdziłes długo na rezerwie??? Bo miałes LPG i nie tankowałes bezyny? Jezeli tak to jest taka opcja (dajmy na to jest taka sytuacja masz mało PB w zbiorniku resztki, pompka paliwowa wówczas pobiera paliwo i powietrze tak jak by chodzi na sucho i sie zaciera bo łapie raz troszke bezyny i troszke powietrza, jezeli juz sie podetrze tak juz klapa, ewentualna wymiana na nową bo na tej juz nie pojezdzisz dlatego masz efekt przerywania pompka nie daje stosownej ilosci paliwa
Ostatnio zmieniony śr lut 03, 2010 04:33 przez tommi9097, łącznie zmieniany 3 razy.
Poszukuje VW Mk1 Caddy...
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
pinstonvw, było wiele razy o przelewaniu gaźnika. Winny jest zazwyczaj zawór wzbogacania mieszanki. Wykręca się go patrzy czy membranki nie sa dziurawe i jeśli tak to wymienia lub zaslepia kawałkiem gumy. Warto jeszcze podstawę gaźnika sprawdzić próbą z dezodorantem i ew. zmenić. Któraś z tych dwóch rzeczy na 90 procent. Szczegóły co i gdiz znajdziesz wyszukiwarka.
a z tym
a z tym
to wiesz, nie da sie wyregulować niesprawnego przelewajacego gaźnikapinstonvw pisze:Sam gaźnik jest wyregulowany idealnie.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- pinstonvw
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: śr sty 27, 2010 00:33
- Lokalizacja: Bogatynia
- Kontakt:
Przecież napisałem, że podstawa jest szczelna. Pompka również jest NOWA. Zawór wzbogacania mieszanki - membrana cała nie popękana. Także wydaje mi się to coś innego. Pytanie co takiego?
[ Dodano: 04 Lut 2010 20:50 ]
Zauważyłem ostatnio pewną zależność. Autko stoi na wolnych obrotach, i jak depnę gaz do dechy to potrafi nawet zgasnąć! Jeśli delikatnie stopniowo to płynnie narastają obroty. Czyżby to był jednak ten zawór wzbogacania mieszanki?!?
[ Dodano: 15 Mar 2010 22:41 ]
Najwidoczniej przypchany był w/w zawór, jak również zepsute ssanie automatyczne. Przepustnica otwierała się na maksa, nie było szans żeby ustawić te 4.5 mm szczeliny na rozruchu. Już wszystko jest cacy
[ Dodano: 04 Lut 2010 20:50 ]
Zauważyłem ostatnio pewną zależność. Autko stoi na wolnych obrotach, i jak depnę gaz do dechy to potrafi nawet zgasnąć! Jeśli delikatnie stopniowo to płynnie narastają obroty. Czyżby to był jednak ten zawór wzbogacania mieszanki?!?
[ Dodano: 15 Mar 2010 22:41 ]
Najwidoczniej przypchany był w/w zawór, jak również zepsute ssanie automatyczne. Przepustnica otwierała się na maksa, nie było szans żeby ustawić te 4.5 mm szczeliny na rozruchu. Już wszystko jest cacy
...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 76 gości