Problem z 1.8 GU Pierburg 2e2 (przerywa)

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
pinstonvw
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: śr sty 27, 2010 00:33
Lokalizacja: Bogatynia
Kontakt:

Problem z 1.8 GU Pierburg 2e2 (przerywa)

Post autor: pinstonvw » śr lut 03, 2010 00:24

Mam problem z moim 1.8 GU na gaźniku Pierburg 2e2. Sam gaźnik jest wyregulowany idealnie. Problem polega na tym, że silnik przerywa mi zarówno podczas ruszania jak i jazdy! Nie da się wogóle jechać na benzynie. MASAKRA. Wygląda to tak jakby albo się zalewał, albo wypadałby zapłon. Po wypaleniu paliwa i przełączeniu na lpg wszystko jest OK. Jedzie się przyjemnie i gładko, bez znaczenia czy zimny czy gorący. Wcześniej było to samo z silnikiem 1.6 EZ. Pytanie do WAS brzmi: co to może być? Już wszystko sprawdzałem :grrr: ręce odpadają. Na forum nie znalazłem takiego postu odnośnie samego silnika GAŹNIKOWEGO. Czekam na jakieś porady!!!
Pozdro :smoke:



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » śr lut 03, 2010 00:26

Filtr paliwa sprawdzony ... i przy okazji powietrza ?


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
pinstonvw
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: śr sty 27, 2010 00:33
Lokalizacja: Bogatynia
Kontakt:

Post autor: pinstonvw » śr lut 03, 2010 00:35

Filtr powietrza nowy! Filtr paliwa w tych gaźniczkach nie był stosowany. Jest jedynie taki wkład filtrujący (stożkowy) w samym gaźniku. Ale jest OK. Żadnych zanieczyszczeń nie ma.


...

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » śr lut 03, 2010 00:38

W takim razie do sprawdzenia na początek układ zapłonowy .. świece - kable WN .. i sam aparacik zapłonowy ( palec i kopułka) zobacz czy nie ma nic wypalonego .


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
pinstonvw
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: śr sty 27, 2010 00:33
Lokalizacja: Bogatynia
Kontakt:

Post autor: pinstonvw » śr lut 03, 2010 00:44

Tak będzie prościej... sprawdzałem kopułkę, palec, świece (wymienione). Podstawa pod gaźnikiem również cała i sprawna. Ssanie działa prawidłowo. Zapłon ustawiony. Komora pływakowa szczelna, zawór iglicowy nie przepuszcza. Problem objawiałby się również na LPG, ale jest wręcz przeciwnie. Na benzynie "trup", a na LPG idzie jak burza.


...

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » śr lut 03, 2010 00:47

Może autko za mało tego paliwa dostaje ... gdzieś zasyfione przewody ,, pompka przytkana itp .. HA - może być i stare paliwo . Kumpel się kiedyś dziwił ,że mu na benie dziwnie auto chodzi.... okazało się ,że miał paliwo zalane rok temu ... tak tylko do odpalania .. a później już tylko LPG ...


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
pinstonvw
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: śr sty 27, 2010 00:33
Lokalizacja: Bogatynia
Kontakt:

Post autor: pinstonvw » śr lut 03, 2010 00:57

Nie noooo.. paliwo mam świeże :) tankuje sobie co miesiąc. Napisze taką uwagę albowiem. Miałem założoną starą pompkę paliwa, i co się okazało odziwo zamiast zmniejszyć swój wydatek tłoczenia wręcz przeciwnie zwiększyła wydajność i tak się gaźnik zalewał. Wymieniłem pompkę na nową i problem ustał. Ale nadal przerywa :grrr: dziwne i śmieszne. Kiedyś tego problemu nie było. Szedł jak burza.


...

Awatar użytkownika
tommi9097
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 155
Rejestracja: pt gru 25, 2009 18:23
Lokalizacja: Biłgoraj woj. Lubelskie
Kontakt:

Post autor: tommi9097 » śr lut 03, 2010 04:29

kolego ja bym tu stwierdził ze wina lezy po stronie pompki paliwowej , prawdopodobnie mozesz miec podtartą, nie jezdziłes długo na rezerwie??? Bo miałes LPG i nie tankowałes bezyny? Jezeli tak to jest taka opcja (dajmy na to jest taka sytuacja masz mało PB w zbiorniku resztki, pompka paliwowa wówczas pobiera paliwo i powietrze tak jak by chodzi na sucho i sie zaciera bo łapie raz troszke bezyny i troszke powietrza, jezeli juz sie podetrze tak juz klapa, ewentualna wymiana na nową bo na tej juz nie pojezdzisz :bigok: dlatego masz efekt przerywania pompka nie daje stosownej ilosci paliwa :grin:
Ostatnio zmieniony śr lut 03, 2010 04:33 przez tommi9097, łącznie zmieniany 3 razy.


Obrazek
Poszukuje VW Mk1 Caddy...

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr lut 03, 2010 08:29

pinstonvw, było wiele razy o przelewaniu gaźnika. Winny jest zazwyczaj zawór wzbogacania mieszanki. Wykręca się go patrzy czy membranki nie sa dziurawe i jeśli tak to wymienia lub zaslepia kawałkiem gumy. Warto jeszcze podstawę gaźnika sprawdzić próbą z dezodorantem i ew. zmenić. Któraś z tych dwóch rzeczy na 90 procent. Szczegóły co i gdiz znajdziesz wyszukiwarka.
a z tym
pinstonvw pisze:Sam gaźnik jest wyregulowany idealnie.
to wiesz, nie da sie wyregulować niesprawnego przelewajacego gaźnika


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
pinstonvw
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: śr sty 27, 2010 00:33
Lokalizacja: Bogatynia
Kontakt:

Post autor: pinstonvw » śr lut 03, 2010 10:27

Przecież napisałem, że podstawa jest szczelna. Pompka również jest NOWA. Zawór wzbogacania mieszanki - membrana cała nie popękana. Także wydaje mi się to coś innego. Pytanie co takiego?

[ Dodano: 04 Lut 2010 20:50 ]
Zauważyłem ostatnio pewną zależność. Autko stoi na wolnych obrotach, i jak depnę gaz do dechy to potrafi nawet zgasnąć! Jeśli delikatnie stopniowo to płynnie narastają obroty. Czyżby to był jednak ten zawór wzbogacania mieszanki?!? :chytry:

[ Dodano: 15 Mar 2010 22:41 ]
Najwidoczniej przypchany był w/w zawór, jak również zepsute ssanie automatyczne. Przepustnica otwierała się na maksa, nie było szans żeby ustawić te 4.5 mm szczeliny na rozruchu. Już wszystko jest cacy :bajer:


...

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 61 gości