Problem z Monowtryskiem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Montrey1990
- Ma gadane
- Posty: 200
- Rejestracja: czw lis 12, 2009 21:30
- Lokalizacja: Krotoszyn
- Auto: Golf 4 1.9TDi
- Silnik: ALH
- Kontakt:
Problem z Monowtryskiem
Otoz ostatnio bylem na vagu i pokazalo mi blad uszkodzony silniczek krokowy i tps kupilem uzywany monowtrysk za 150zl z silniczkiem krokowym i przykrecilem go do mojego auta i zmienila sie roznica bo juz tak czesto nie gasnie tyle ze jak sie rozgrzeje to skacza mu obroty tak od 1500 do 2000 tak z 3, 4 razy i spadaja i gasnie ktos mi powiedzial ze mam wyczyscic ten monowtrysk ale nie wiem czym moze byc rozpuszczalnik nitro?? a i wszystkie wezyki wymienilem od podcisnien na nowe pomocy prosze nie daje juz sobie z tym rady
[ Dodano: 05 Lut 2010 11:33 ]
A zapomnialem dodac ze mam silnik 1.6 abu 75km
[ Dodano: 05 Lut 2010 11:33 ]
A zapomnialem dodac ze mam silnik 1.6 abu 75km
MONTREY xD
- Montrey1990
- Ma gadane
- Posty: 200
- Rejestracja: czw lis 12, 2009 21:30
- Lokalizacja: Krotoszyn
- Auto: Golf 4 1.9TDi
- Silnik: ALH
- Kontakt:
bylem u tego goscia co mi podlanczal vaga i powiedzial ze mam posprawdzac nieszczelnosci czy nie lapie gdzies falszywego powietrza
[ Dodano: 05 Lut 2010 11:40 ]
nie nie sprawdzalem po zalozeniu innej przepustnicy vagiem
[ Dodano: 05 Lut 2010 11:44 ]
na starej przepustnicy gdy trzymalem pedal gazu np 2000 to same mi obroty spaday i nie trzymam obrotow na biegu jalowym gasł poprostu a na vagu pokazalo ze silniczek i tps uszkodzone
[ Dodano: 05 Lut 2010 11:40 ]
nie nie sprawdzalem po zalozeniu innej przepustnicy vagiem
[ Dodano: 05 Lut 2010 11:44 ]
na starej przepustnicy gdy trzymalem pedal gazu np 2000 to same mi obroty spaday i nie trzymam obrotow na biegu jalowym gasł poprostu a na vagu pokazalo ze silniczek i tps uszkodzone
MONTREY xD
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
sprawdz czy nie ciagnie lewego powietrza pomiezy przepustnica a kolektroem ssacym
pomiedzy przepustnica a kolektorem jst taka guma do ktorej sie przykreca przepustnice - jak ja wymieniales to pewnie wiesz o co chodzi
sprawdz czy ta guma nie jest dziurawa, jest o dosc czest przyczyna w tych silnikach
przez lewe powietrze tez moze falowac na obrotach
pomiedzy przepustnica a kolektorem jst taka guma do ktorej sie przykreca przepustnice - jak ja wymieniales to pewnie wiesz o co chodzi
sprawdz czy ta guma nie jest dziurawa, jest o dosc czest przyczyna w tych silnikach
przez lewe powietrze tez moze falowac na obrotach
- Montrey1990
- Ma gadane
- Posty: 200
- Rejestracja: czw lis 12, 2009 21:30
- Lokalizacja: Krotoszyn
- Auto: Golf 4 1.9TDi
- Silnik: ALH
- Kontakt:
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
Obejzyj ta gume dokladnie, mozesz nawret poruszac przepustnica na pracujacym silniku i zobaczyc czy cos sie zmieni
czemu chcesz go czyscic?
z wierzchu mozesz go myc nitro, do srodka bym raczej nie wlewal
do czysczenia wtryskow sa specjalne praeparaty
skoro odpala na nim to raczej niw wymaga czyszczenia
czemu chcesz go czyscic?
z wierzchu mozesz go myc nitro, do srodka bym raczej nie wlewal
do czysczenia wtryskow sa specjalne praeparaty
skoro odpala na nim to raczej niw wymaga czyszczenia
- Montrey1990
- Ma gadane
- Posty: 200
- Rejestracja: czw lis 12, 2009 21:30
- Lokalizacja: Krotoszyn
- Auto: Golf 4 1.9TDi
- Silnik: ALH
- Kontakt:
nic sie nie zmienia pewnie sie wypalila i gdzies ciagnie lewe powietrze a czyscic bo troche brudny jest ten stary i to mocno w srodku
[ Dodano: 05 Lut 2010 21:08 ]
nadal mam problem po wymianie monowtrysku a obecnie teraz silnik zachowoje sie tak ze jak zimny to na ssaniu mam 3500obr na liczniku puzniej jak temp podskoczy pod pierwsza kreske to spadaja i ma 900 obr i sie trzesie a gdy mu dam gazu to skacza obroty tak ze 3 razy od 1500 do 1800 i znowu spada do 900 sprawdzilem juz gume pod monowtryskiem i jest ok podcisnienia tez ok macie jeszcze jakis pomysl co to moze byc?? mam 1.6 abu 75km
[ Dodano: 05 Lut 2010 21:13 ]
a i czy moze byc tez uszczelka winna pod kolektorem ssacym??
[ Dodano: 05 Lut 2010 21:08 ]
nadal mam problem po wymianie monowtrysku a obecnie teraz silnik zachowoje sie tak ze jak zimny to na ssaniu mam 3500obr na liczniku puzniej jak temp podskoczy pod pierwsza kreske to spadaja i ma 900 obr i sie trzesie a gdy mu dam gazu to skacza obroty tak ze 3 razy od 1500 do 1800 i znowu spada do 900 sprawdzilem juz gume pod monowtryskiem i jest ok podcisnienia tez ok macie jeszcze jakis pomysl co to moze byc?? mam 1.6 abu 75km
[ Dodano: 05 Lut 2010 21:13 ]
a i czy moze byc tez uszczelka winna pod kolektorem ssacym??
MONTREY xD
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
moze byc uszczelka ale jezeli nikt jej nie ruszal i auto nie strzelilo to raczej nie jej wina
jezeli masz mozliwosc to podepnij pod VAGa
zobacz czy nie ciagnie leego powietrz pomiedzy kolektorem a serwem
obejzyj diokladnie caly dolot pomiedzy przepustnica a kolektorem ssacym
czy na biegu jalowym obroty sa stabilne czy przerywa?
Nie czuc benzyny?
Jak przekladales przepustnice to razem z TPSem czy go przekladales osobno, co z silniczkiem do regulacji obrotow, ruszales go?
jezeli masz mozliwosc to podepnij pod VAGa
zobacz czy nie ciagnie leego powietrz pomiedzy kolektorem a serwem
obejzyj diokladnie caly dolot pomiedzy przepustnica a kolektorem ssacym
czy na biegu jalowym obroty sa stabilne czy przerywa?
Nie czuc benzyny?
Jak przekladales przepustnice to razem z TPSem czy go przekladales osobno, co z silniczkiem do regulacji obrotow, ruszales go?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 86 gości