Problem z Monowtryskiem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Montrey1990
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 200
Rejestracja: czw lis 12, 2009 21:30
Lokalizacja: Krotoszyn
Auto: Golf 4 1.9TDi
Silnik: ALH
Kontakt:

Problem z Monowtryskiem

Post autor: Montrey1990 » pt lut 05, 2010 12:25

Otoz ostatnio bylem na vagu i pokazalo mi blad uszkodzony silniczek krokowy i tps kupilem uzywany monowtrysk za 150zl z silniczkiem krokowym i przykrecilem go do mojego auta i zmienila sie roznica bo juz tak czesto nie gasnie tyle ze jak sie rozgrzeje to skacza mu obroty tak od 1500 do 2000 tak z 3, 4 razy i spadaja i gasnie ktos mi powiedzial ze mam wyczyscic ten monowtrysk ale nie wiem czym moze byc rozpuszczalnik nitro?? a i wszystkie wezyki wymienilem od podcisnien na nowe pomocy prosze nie daje juz sobie z tym rady

[ Dodano: 05 Lut 2010 11:33 ]
A zapomnialem dodac ze mam silnik 1.6 abu 75km


MONTREY xD

agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » pt lut 05, 2010 12:34

Uszkodzony potencjometr TPSu daje podobne objawy
Sprawdzales VAGiem po zalozeniu innej przepustnicy?



Awatar użytkownika
Montrey1990
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 200
Rejestracja: czw lis 12, 2009 21:30
Lokalizacja: Krotoszyn
Auto: Golf 4 1.9TDi
Silnik: ALH
Kontakt:

Post autor: Montrey1990 » pt lut 05, 2010 12:39

bylem u tego goscia co mi podlanczal vaga i powiedzial ze mam posprawdzac nieszczelnosci czy nie lapie gdzies falszywego powietrza

[ Dodano: 05 Lut 2010 11:40 ]
nie nie sprawdzalem po zalozeniu innej przepustnicy vagiem

[ Dodano: 05 Lut 2010 11:44 ]
na starej przepustnicy gdy trzymalem pedal gazu np 2000 to same mi obroty spaday i nie trzymam obrotow na biegu jalowym gasł poprostu a na vagu pokazalo ze silniczek i tps uszkodzone


MONTREY xD

agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » pt lut 05, 2010 12:48

sprawdz czy nie ciagnie lewego powietrza pomiezy przepustnica a kolektroem ssacym
pomiedzy przepustnica a kolektorem jst taka guma do ktorej sie przykreca przepustnice - jak ja wymieniales to pewnie wiesz o co chodzi
sprawdz czy ta guma nie jest dziurawa, jest o dosc czest przyczyna w tych silnikach
przez lewe powietrze tez moze falowac na obrotach



Awatar użytkownika
Montrey1990
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 200
Rejestracja: czw lis 12, 2009 21:30
Lokalizacja: Krotoszyn
Auto: Golf 4 1.9TDi
Silnik: ALH
Kontakt:

Post autor: Montrey1990 » pt lut 05, 2010 12:51

aha sprawdze to dzisiaj bo zmienialem ta gume nie na nowa ale uzywana dobra moglem cos pominac:) dzieki za pomoc aa i czym moge wyczyscic monowtrysk? nitro rozpuszczalnik moze byc??


MONTREY xD

agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » pt lut 05, 2010 12:58

Obejzyj ta gume dokladnie, mozesz nawret poruszac przepustnica na pracujacym silniku i zobaczyc czy cos sie zmieni
czemu chcesz go czyscic?
z wierzchu mozesz go myc nitro, do srodka bym raczej nie wlewal
do czysczenia wtryskow sa specjalne praeparaty
skoro odpala na nim to raczej niw wymaga czyszczenia



Awatar użytkownika
Montrey1990
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 200
Rejestracja: czw lis 12, 2009 21:30
Lokalizacja: Krotoszyn
Auto: Golf 4 1.9TDi
Silnik: ALH
Kontakt:

Post autor: Montrey1990 » pt lut 05, 2010 13:10

nic sie nie zmienia pewnie sie wypalila i gdzies ciagnie lewe powietrze a czyscic bo troche brudny jest ten stary i to mocno w srodku

[ Dodano: 05 Lut 2010 21:08 ]
nadal mam problem po wymianie monowtrysku a obecnie teraz silnik zachowoje sie tak ze jak zimny to na ssaniu mam 3500obr na liczniku puzniej jak temp podskoczy pod pierwsza kreske to spadaja i ma 900 obr i sie trzesie a gdy mu dam gazu to skacza obroty tak ze 3 razy od 1500 do 1800 i znowu spada do 900 sprawdzilem juz gume pod monowtryskiem i jest ok podcisnienia tez ok macie jeszcze jakis pomysl co to moze byc?? mam 1.6 abu 75km

[ Dodano: 05 Lut 2010 21:13 ]
a i czy moze byc tez uszczelka winna pod kolektorem ssacym??


MONTREY xD

agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » pt lut 05, 2010 22:53

moze byc uszczelka ale jezeli nikt jej nie ruszal i auto nie strzelilo to raczej nie jej wina
jezeli masz mozliwosc to podepnij pod VAGa
zobacz czy nie ciagnie leego powietrz pomiedzy kolektorem a serwem
obejzyj diokladnie caly dolot pomiedzy przepustnica a kolektorem ssacym
czy na biegu jalowym obroty sa stabilne czy przerywa?
Nie czuc benzyny?
Jak przekladales przepustnice to razem z TPSem czy go przekladales osobno, co z silniczkiem do regulacji obrotow, ruszales go?



Vii
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 978
Rejestracja: śr paź 21, 2009 13:54
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: Vii » pt lut 05, 2010 22:54

agrala pisze:jezeli masz mozliwosc to podepnij pod VAGa
a jak nie ma, to zapraszam do mnie, tym bardziej ze kolega daleko nie ma z Krotka do mnie :)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 86 gości