SWAP z 1.6B na 1.3B

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
pytlex
+ 12 VWolt!
+ 12 VWolt!
Posty: 117
Rejestracja: wt paź 13, 2009 22:18
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

SWAP z 1.6B na 1.3B

Post autor: pytlex » ndz lut 07, 2010 20:35

Witam. Po długich pracach nad moim golfem RĘCE I OPADŁY... nie mam siły już zeby sie grzebać a samochód jednak jest niezbędny dla mnie do codziennego życia. :)
Przedmiotem który spowodował całe zamieszanie jest prawdopodobnie gaźnik (pierburg 2ee) ale ja mam juz na to że tak powiem wyje**ne i chce zrobić SWAP na jakiś mniejszy silniczek. Interesuje mnie konkretnie silnik 1.3B na pełnym wtrysku oraz zeby mi posłużył jeszcze długo np. taki -> http://moto.allegro.pl/item898173504_vw ... ys_km.html

I teraz pytanie: Co jest potrzebne do dokonania takiego zabiegu?? wiadomo... silnik xD ale chce wiedziec co kupic zeby od razu zabrac sie do roboty i skończyć prace bez przerywania (żeby się nie okazalo ze czegos brakuje). Moze jakies części będą pasować od starego osprzętu ?? Najlepiej jakby ktoś konktertnie wypisał co i jak bo szykalem na forum i jakoś moje wyszukiwania były nieudolne :P

A i jeszcez jedno ile taka zabawa może kosztować...??



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz lut 07, 2010 20:41

silnik, ze skrzynią i cały osprzęt czyli wiekszość z tego ci widac pod maską na tej fotce plus sterownik silnika wiązki itd, jeśli musisz się liczyć z kasą rzecz staje sie nieopłacalna.
Jeśli jedynym problemem jest gaźnik i sam silnik jest ok możesz założyć gaźnik Webera wg porady z tego forum, możesz trochę poczytać forum i dowiedzieć się jak naprawić ten co masz, albo założyć zwykły 2E2 (potrzebna ci będzie tylko inna podstawka pod taki gaźnik i parę węży do jego podgrzewania).
Nie wyobrażam sobie żeby koszty przekroczyły 5 stówek, nawet jeśli nic nie będziesz robił sam.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
pytlex
+ 12 VWolt!
+ 12 VWolt!
Posty: 117
Rejestracja: wt paź 13, 2009 22:18
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Post autor: pytlex » ndz lut 07, 2010 20:46

500zł to nie tak dużo...



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz lut 07, 2010 20:53

to już kwota przy najbardziej laickim podejściu z Twojej strony, czyli zakup regenerowanego gaźnika, albo zakup tajemniczego zastępczego gaźnika ze strony gaznik.pl (to chyba własnie Weber ale nie wiem na pewno) plus montaż i strojenie. Jeśli byś sam coś zrobił będzie taniej.

Może trochę drożej :) http://www.allegro.pl/item907044180_rat ... aznik.html


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Jesionvr6
...
...
Posty: 892
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 16:25
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: Jesionvr6 » ndz lut 07, 2010 21:36

dokładnie zmień sam gaznik i bedzie po problemie i nie bedziesz musiał bawić sie z kabelkami, pompami itd sam osobiście stroiłem webera od 125p i bardzo ładnie to chodzi i potrafi być oszczędne


Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 102 gości