Oznaczenie głowicy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
rosper85
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 135
Rejestracja: wt mar 24, 2009 23:47
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: rosper85 » pt kwie 09, 2010 15:49

no jasne, że po zdjęciach można trochę na temat stanu powiedzieć..... nowa to ona nie jest.... na pewno jeździła w samochodzie.. jeżeli jest sprawna to ok.. mimo wszystko przed włożeniem to auta dałbym do sprawdzenia szczelności :bajer:


[img]http://img217.imageshack.us/img217/3116/tdihi9gy3.jpg[/img] [img]http://img232.imageshack.us/img232/5782/eatsleepvwdp1.gif[/img]
[img]http://img176.imageshack.us/img176/4189/rosperpr9.jpg[/img]
Lubię jak kolumbryna po asfalcie płynie.. nie spodziewałbym się, że to kiedyś minie....

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pt kwie 09, 2010 16:24

Kolego sas_gti a na jakiej podstawie stwierdziłeś ze tak nie jest? Na podstawie zdjęć? (...) o stwierdzeniu stanu po zdjęciach to nie słyszałem jeszcze.
Ale co stwierdziłem za przeproszeniem i gdzie? Że jak nie jest? Czy ja gdzieś piszę cokolwiek o stanie tej głowicy? Nie.
Nie mam pojęcia w jakim jest ona stanie ale na pewno ze stanem "jak z fabryki" to ona ma niewiele wspólnego. Czytaj dokładniej następnym razem ale jak już chcesz to napiszę to co ja widzę na tych zdjęciach...Na pierwszy rzut oka widać, że jeździła w aucie, bo ma okopcone kanały jak każda uzywana głowica. Co więcej można powiedzieć o niej? A np to że komuś żał było kasy na takie same świece i w 1szym cylindrze jest inna świeca wkręcaona niż w drugim (To świetnie świadczy o jej poprzednim użytkowniku) Podandto widać że nieszczelny był kolektor wydechowy na trzecim garze. Tak nie wyglądają głowice w stanie 'jak z fabryki' :bajer:
Na oko wydaje mi się też, że ma małe zawory co znaczyłoby, że nie jest z gti i tyle w tym temacie ode mnie.
Wygląda też na to że ostatnia podpora wałka ma ładne wżery aczkolwiek zdjęcia są słabej jakości więc nie wiem czy to nie jest brud.
Podsumowując to wygląda ona jak każda inna używana głowica w niewiadomym stanie, dlatego więcej jak flaszkę dobrej wódki też bym za nią nie dał :smoke:
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pt kwie 09, 2010 16:32 przez sas_gti, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Post autor: RasPL » pt kwie 09, 2010 18:23

zawory nie są małe tylko normalne :bigok:


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
DepeMk2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: śr kwie 07, 2010 15:58
Lokalizacja: Żabów
Kontakt:

Post autor: DepeMk2 » pt kwie 09, 2010 18:55

rosper85, pisząc dosłownie nówka sztuka jak z salonu chodziło ze jest w stanie bardzo dobrym gdyż z nią byłem na sprawdzeniu szczelności bo również nie jestem za pakowaniem a może będzie ok i sam pracownik tam stwierdził ze warto ją gdzieś wcisnąć.RasPL, Tak jak właśnie napisałeś
http://www.okesion.nl/koppen%20D.htm a tu jeśli ktoś by miał kiedyś podobny problem.



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pt kwie 09, 2010 19:02

RasPL pisze:zawory nie są małe tylko normalne
jak zwał tak zwał. Ustaliliśmy wcześniej, że są dwie średnice tzn duże w gti i małe w zwykłych silnikach ale kolega stworzył jeszcze trzeci rozmiar czyli 'normalne' :)



Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Post autor: RasPL » pt kwie 09, 2010 20:26

sas_gti, a g60 ? nie ma czasem wiekszych od gti ? ta głowica jest z gti 8v koniec i kropka niech zmierzy średnicę zaworów ssących i napewno będzie 40


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » sob kwie 10, 2010 02:46

RasPL pisze:sas_gti, a g60 ? nie ma czasem wiekszych od gti ?
nie, są takiej samej średnicy ale są bodajże sodowane. Różnią się ale nie rozmiarem.

[ Dodano: Sob Kwi 10, 2010 02:47 ]
RasPL pisze:ta głowica jest z gti 8v koniec i kropka niech zmierzy średnicę zaworów ssących i napewno będzie 40
a mi sie wydaje (patzrąc na fotki) że przerwa miedzy zaworami jest za duża jak na zawory 40mm. A jak jest to zobaczymy po pomiarze.



Awatar użytkownika
DepeMk2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: śr kwie 07, 2010 15:58
Lokalizacja: Żabów
Kontakt:

Post autor: DepeMk2 » pn kwie 12, 2010 14:45

Zmierzyłem średnice zaworu ssącego i jest 40mm, przestrzeń miedzy zaworami wygląda na zdjęciach na duża ale w rzeczywistości ma około 3mm. A co do ,,sodowanych zaworów" to tak ma działać jak kiedyś w samolotach?
Ostatnio zmieniony pn kwie 12, 2010 14:46 przez DepeMk2, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pn kwie 12, 2010 17:54

sodowane są w g60, ale nie wiam jak mają działąć w samolotach więc nie odpowiem :)



Awatar użytkownika
DepeMk2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: śr kwie 07, 2010 15:58
Lokalizacja: Żabów
Kontakt:

Post autor: DepeMk2 » pn kwie 12, 2010 18:45

W samolotach zawory były nawiercane, zasypywane soda i zaślepiane tak żeby w miarę swobodnie się przemieszczały kiedyś na discovery pokazywali. Ale ciekawe jak to ma się w samochodach :bigok: aż mnie kolego zainteresowałeś tematem i będzie trzeba się dedukować



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pn kwie 12, 2010 19:15

DepeMk2 pisze:W samolotach zawory były nawiercane, zasypywane soda i zaślepiane
ale to chyba się nie nazywało sodowanie?
W g60 są sodowane ze wzgędu na to iż to jest doładowany motor.
Ostatnio zmieniony pn kwie 12, 2010 19:15 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
DepeMk2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: śr kwie 07, 2010 15:58
Lokalizacja: Żabów
Kontakt:

Post autor: DepeMk2 » wt kwie 13, 2010 11:39

Tzn podawali że były sodowane zawory wydechowe w celu zmniejszenia temperatury zaworów. Ale jakie to ma odzwierciedlenie co do zaworów w G60 to niestety pojęcia bladego nie mam a i zbytnio dedukować na necie się nie można :crazy:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 93 gości