Centralny zamek- problemy z montazem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
okulik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 381
Rejestracja: śr sty 05, 2005 01:37
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: okulik » śr mar 30, 2005 21:32

Kubus20 pisze:No i pisze, poniewaz pojawil sie kolejny maly problem. Rozbebeszylem dzisiaj drzwi(niestety przy tej operacji ucierpiala ramka od klamki :()
Chcialem sobie rozlozyc robote i dzisiaj zamontowac silowniki do drzwi i polaczyc silownik z ciegnem od zamka. I tu jest sek. Jak polaczyc silownik z tym ciegnem od zamka. W zestawie dostalem dodatkowe ciegno i takie cus kwadratowe do polaczenia obu ciegien tylko nie wiem jak to ze soba polaczyc bo nie ma tam za bardzo dojscia. Jak to skrecic? Czy trzeba wyciagac zamek, czy moze klamke. Napiszecie w jaki sposob polacczyliscie to u siebie.
Pozdrawiam

P.S. MOze mi ktos podesle ramke od wewnetrznej klamki bo moja sie rozpadla :(
ciegna ktore dostales laczysz z tym czym plastikowym co jest w zamku i zamyka i otwiera zamek. w tym plastiku sa dwa otwory w jednym jest drut od blokowania zamka cypelkiem a drugi wolny w ten wolny wkladasz ciegna od centralnego



Awatar użytkownika
Kubus20
VW Baron
VW Baron
Posty: 3221
Rejestracja: sob lut 12, 2005 14:10
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: Kubus20 » śr mar 30, 2005 22:32

Dzieki za odpowiedzi. Jutro kontynuuje batalie z centralnym w moim samochodzie. Bedzie ciezko ale dam rade. Powiedzialem sobie ze zaloze to sam i tak zrobie.
P.S. Dobrze ze jest to forum. Tutaj zawsze uzyskuje odpowiedzi na moje ciezkie :) pytania



Awatar użytkownika
Marek 81l
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: wt lis 30, 2004 20:38
Lokalizacja: Ruda Śl
Kontakt:

Post autor: Marek 81l » czw mar 31, 2005 00:13

A mnie udało sie bezproblemowo polączyc to za pomocą owej kostki.Ja tez mam 3 dzwiowke ale to chyba nie jest az taka roznica.Przy rozebranych dzwiach i zamkniętej szybie po lekkiej akrobacji srubokrętem jest to wykonalne.Montaz siłownika w jednych drzwiach zajął mi 20 min.Ale mysle ze lepiej zrobic to według porady wyzej.Mniej awaeyjna,bo mie moze sie rozkrecic ta kostka.Pozdro...


Był Mk2 :)
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS

Awatar użytkownika
Kubus20
VW Baron
VW Baron
Posty: 3221
Rejestracja: sob lut 12, 2005 14:10
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: Kubus20 » wt kwie 05, 2005 10:54

No i zabralem sie wreszcie do montazu tego centralnego zamka. Zamontowalem silownik master w prawych drzwiach(dlatego ze w lewych nie otwiera sie zamek z kluczyka), zaczepilem ciegno silownika w tym plastiku ktory odchodzi od zamka w fabrycznym otworze, przeciagnalem kable do wnetrza i na probe podlaczylem centralke od centralnego zamka i kiedy podlaczylem plus i minus od centralki do akumulatora zamek zamknal drzwi. Troche to dziwne dla mnie bo jesli tylko przytknalem kabelki do akumulatora i wlaczylem ta wtyczke do centralki zamka to zamek reagowal zamknieciem drzwi. Czy tak powinno byc??? A i drugi problem- po kilku probach takiej "zabawy" tym zamykaniem zamka silownik urwal mi ten plastik na ktorym bylo zamontowane cieglo,wiec teraz musze mocowac ciegno do ciegna od tego cypelka. Pytanie do Marek 81l: Jak zakombinowac zeby skrecic to na ten kwadracik???



Awatar użytkownika
Marek 81l
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: wt lis 30, 2004 20:38
Lokalizacja: Ruda Śl
Kontakt:

Post autor: Marek 81l » śr kwie 06, 2005 00:52

Ja to zrobiłem tak.Na to cięgno do ktorego jest zaczepiony grzybek do blokowania dezwi <w srodku>nalozylem tą rozciętom stroną kostke<o ile pamietam dwie srubki na krzyzak>weszla z oporem.Wczesniej natomiast nalożyłem tę koske na pręt przyczepiony juz do silownika.Najpierw poskładaj to sobie poza drzwiami.Przeloż przez siłownik pret,nalóz ta kostke<strona z jedną sróbka,dziura tylko na przelot>.Wsadz całośc do drzwi.Wymierz tak aby oba te pręty miały przynajmiej po 1,5cm obok siebie i zamocuj siłownik.Następnie połącz te prety nasadzając te kostke na ten orginalny.I skrec te trzy sruby,co jest w tej operacji najcięższe do wykonania.MUSI DZIALAC.


Był Mk2 :)
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS

Awatar użytkownika
Kubus20
VW Baron
VW Baron
Posty: 3221
Rejestracja: sob lut 12, 2005 14:10
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: Kubus20 » śr kwie 06, 2005 21:06

Koniec problemow> umowilem sie ze zanajomym ktory kilka(czyt. kilkaset :) ) zamkow juz zalozyl i wlozylismy alarm i centralny w ciagu kilku godzin. Tym niemniej dziekuje za odpowiedzi. Pozdro



koziolr
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: sob lip 05, 2008 10:01
Lokalizacja: mława

Post autor: koziolr » wt cze 01, 2010 23:00

Kubus20,
Widze ze jestescie ekspertami od centralek:)
Mam pytanko:
Jak podpiac pod kierunki centralny zamek gdyz przegladalem niektore posty i sterowniki centralki posiadaly dodatkowe wyjscie na kierunki a w moim jest tylko jedno wyjscie.
Wychodza 4 kalble do silownika sterujacego, 2 kable zasilajace i para kabli do alarmu.
Wiem ze niektrore centralki sa specjalnie przystosowane pod kierunki ale i takie mozna podlaczyć prosze o pomoc
pozdro...


Rafi

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 64 gości