Wymiana gumowej osłony przegubu (mk2)

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
yaroz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 14:10
Lokalizacja: SZO
Kontakt:

Wymiana gumowej osłony przegubu (mk2)

Post autor: yaroz » śr cze 01, 2005 12:00

Jak jest z ta wymiana??Jakie klucze i co jest jeszcze potrzebne??Oslone kupilem-zestaw (gumowa oslona, smar, zaciski, nakretki i innne *#cenzura#*).Co trzeba po kolei zrobic?.Jak narazie to wiem ze trzeba sciagnac kolo :jezor: a co dalej??



Awatar użytkownika
rzodkiew
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 415
Rejestracja: ndz wrz 26, 2004 23:21
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Post autor: rzodkiew » śr cze 01, 2005 12:13

odkrec sworznia na wahaczu i zbij go tak zeby wahacz opuscil sie na dol, wczesniej odkrec srube na przegubie , potem wysun przegob posciagaj opaski z niego i sciag przegob ( mlotkiem , nie trzeba duzej sily) potem sciag gumowa oslone , nasmaruj przegob zaloz nowa oslone nabij przegob i poskrecaj w odwrotnej kolejnosci jak rozkrecales. powodzenia , nie jest to trudne powinienes sobie poradzic.



Awatar użytkownika
hyper74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 611
Rejestracja: sob kwie 02, 2005 21:51
Lokalizacja: Bukowiec

Post autor: hyper74 » śr cze 01, 2005 12:24

musisz jednak uważac żeby dobrze założyć marżete ( gume ) ... nie przekręć jej i założ w odpowiednie miejsce bo może pęknąć bardzo szybko... u mnie mechanior przekręcił i pękło po 2 tygodniach i w koło macieju...


...Nie jeździj szybciej niż twój anioł stróż potrafi latać...

stc
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pn kwie 18, 2005 23:15

Post autor: stc » pn cze 06, 2005 16:54

Witam
Własnie wrociłem z garażu i niemoge odkręcic tych 6 srub na imbus ktore trzymaja ta gumowa osłone. Wśrodku te śrubu sa "wyrobione" i slizga mi sie imbus. :grrr:
Wiecie jak sobie znimi poradzić?? Nie wiem moze przyspawac cos donich czy jak??



Awatar użytkownika
Daniel Gnacy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: wt maja 31, 2005 22:10
Lokalizacja: Bogacica
Kontakt:

Post autor: Daniel Gnacy » pn cze 06, 2005 17:16

są takie wkłady na grzechotke tak jak imbus tylko gwiazdka wbijasz je młotkiem i powinny sie odkrecic!



Awatar użytkownika
rzodkiew
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 415
Rejestracja: ndz wrz 26, 2004 23:21
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Post autor: rzodkiew » pn cze 06, 2005 18:10

wez cienki srubowkret plaski i wydlub caly syf ktory jest w srobach, na bank sa zasyfione i imbus nie wchodzi do konca , mialem tak samo, a jak juz to nie pomoze to tak jak kolega przedemna pisal inny imbus i mlotek i odkrecaj pomalu ale mocno, nie szarp bo nie odkrecisz, pozdro i powodzenia



Awatar użytkownika
vorlog
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 300
Rejestracja: czw sty 27, 2005 00:17
Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska

Post autor: vorlog » pn cze 06, 2005 21:11

TO NIE SĄ ŚRUBY TYPU IMBUS ANI TORX, NIE WPROWADZAJCIE LUDZI W BŁĄD!
TO SĄ ŚRUBY Z GNIAZDEM WIELOWPUSTOWYM DWUNASTOROWKOWYM!
UŻYCIE INNYCH KLUCZY TO GWARANCJA USZKODZENIA ŁBÓW ŚRUB!
KLUCZE WIELOWPUSTOWE MOŻNA ŁATWO KUPIĆ (KOŃCÓWKI DO GRZECHOTKI),
NIE WOLNO STOSOWAĆ GŁUPICH SPOSOBÓW, BO CIEKAWE CZYM PÓŹNIEJ ODKRĘCIĆ TAKIE ŚRUBY!?

Sorry, że wrzeszczę, ale szlag mnie trafia, gdy ktoś pisze takie bzdury...
V.


Golf i Kałasznikow powstały na bazie tej samej filozofii-prostota, niezawodność i swoista elegancja...

Awatar użytkownika
king66
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 252
Rejestracja: pt lis 26, 2004 11:56
Lokalizacja: chełmno, kuj-pom
Kontakt:

Post autor: king66 » pn cze 06, 2005 23:57

u mnie byla wiertarka i pol dnia siedzenia w kanale...
potem komplet srub za 8zl nowki bo uzywanych to nie mialem ochoty zakladac w koncu maja sie odkrecic a nie wywiercic

jesli bedziecie kiedys zakladali gume zewn. na przegub nie radze wyrzucac starych objemek... nowe sa beznadziejne i zaciskowe bez zabkow
wiec lepiej zalozyc stare sa poprostu pewniejsze...


tak naprawdę to tylko M-B W114280CE albo carrera911 72' ...oba mnie kręcą (MB, VAG, PORSCHE... reszta to podróba)

Awatar użytkownika
rzodkiew
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 415
Rejestracja: ndz wrz 26, 2004 23:21
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Post autor: rzodkiew » wt cze 07, 2005 00:08

powiem tak to co piszesz ze nie wolno stosowac innych kluczy niz powinny to sprawdza sie tylko w teorii ( nie obraz sie , chodzi mi akurat o ta sprawe) wiem co pisze bo sam z tym robilem u siebie i gdyby nie inne klucze to siedzialbym w kanale jeszcze pewnie do tej pory :rotfl: wlasnie te dwunastorowkowe sruby to jest nieporozumienie z reguly tam jest sporo syfu to raz a dwa ze nie jest to na wierzchu do odkrecenia tylko pod autem wiec dostep jest taki jaki jest i roznie bywa , jak sie raz zeslizgnie klucz w takiej srubie to na 99% juz jej tym kluczem nie odkrecisz ale nie jest to regula. pisalem tak bo wiem to z wlasnego doswiadczenia. pozdrawiam



Awatar użytkownika
cichy64
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: ndz sty 17, 2010 23:20
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: cichy64 » śr cze 23, 2010 06:42

a mo0ge zbic przegub zewnetrzy gdy jest pulos przykrecona do auta?

w ktorym miejscu puknac mlotkiem zeby zeskoczyl ?


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=409990

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 84 gości