Jak zrobi twoja metoda to sie zmieni kat.$layer pisze:Da się. Kąt się nie zmieni. Po wymianie takich elementów zawieszenia zawsze trzeba sprawdzić zbieżność. A jak odkręcasz wahacz do zmiany tuleji to odkręć sworzeń z trzech śrub o zostaw go w zwrotnicy. Chyba że do wymiany sworzeń...
Tuleje wahacza
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
No to jest troche zabawy z tym. Pamiętam ze w mk3 poszlo mi to sprawnie i bez komplikacji zobaczymy jak tu będzie.
Sworzen mam jeden nowy, a drugi zobaczymy przy wymianie.
Co do wahacza i tulejek radzicie zmieniać tą poziomą mniejszą tulejkę czy jej nie ruszac podobno one zadko kiedy się zużywają.
Sworzen mam jeden nowy, a drugi zobaczymy przy wymianie.
Co do wahacza i tulejek radzicie zmieniać tą poziomą mniejszą tulejkę czy jej nie ruszac podobno one zadko kiedy się zużywają.
SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
Nie zmieniaj jej, praktycznie tak jak piszesz ona się nie zużywa. Poza tym jak zrobiłeś w mk3 to tak samo w mk4 zrobisz. I to i to jest mcpherson .
Ostatnio zmieniony śr lut 03, 2010 21:48 przez Toledziak, łącznie zmieniany 1 raz.
- waski1
- _
- Posty: 2807
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV - Silnik: CFGB
- Kontakt:
Tak jest dobra metoda tylko trzeba zalac dobrze srodkiem penetrujacym i bawic sie ta nakretka zeby bardzo lekko sie odkrecala wkrecac wykrecac i tak w kolko.Toledziak pisze:Tak jak waski1 pisze, można odkręcić półoś. Jednakże kiedyś miałem przypadek,że nakrętka półosi nie puściła, a pneumatu nie mam. Odkręciłem sworzeń od wahacza i wyjąłem go wpychając trochę do sanek. Wtedy jest na tyle miejsca że nic sie nie dzieje.
[ Dodano: 03 Lut 2010 20:49 ]
Praktycznie nigdy.No moze za 10-15 lat ale wtedy to bedzie problem twojego synamarcin999 pisze:podobno one zadko kiedy się zużywają.
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
Ostatnio zmieniony śr lut 03, 2010 21:50 przez waski1, łącznie zmieniany 1 raz.
Sorki że odkopuje temat, ale nie chce zakładać nowego żeby bałaganu nie było
Jeśli chodzi o przykręcanie wahacza jak już wymienimy tuleje, to śruby należy dokręcać na opuszczonych kołach, czy może być na podnośniku jeszcze ? I jest jakaś różnica ?
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
[url=http://change.menelgame.pl/change_please/3600715/][img]http://tbn2.google.com/images?q=tbn:CXq2KpEUm7G09M:http://www.auto-blog.pl/wp-content/uploads/2008/02/volkswagen-golf-gti-w12-650-11.jpg[/img][/url]
- Progresywny
- Lubie to!
- Posty: 832
- Rejestracja: wt sty 12, 2010 19:30
- Lokalizacja: Stargard
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 95 gości