[mk2]zaplon

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Boo_Boo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: ndz wrz 26, 2004 10:56

[mk2]zaplon

Post autor: Boo_Boo » sob paź 02, 2004 13:50

Bylem ostatnio u mechanika i ustawil mi zaplon przy pomocy lampy stroboskopowej na ustawienia "fabryczne" ( pokryly sie znaczniki na kole i bloku silnika ) i golfik przestal praktycznie jezdzic !! dlawil sie po dodaniu gazu , zero mocy, np na dwojce przy wcisnietym na maxa pedale gazu ledwo wchodzil na obroty :[ . Olalem wiec ustawienie fabryczne i przyspieszylem zaplon i chodzi o wiele lepiej tylko ze mam pytanie jak wyczuc jak optymalnie ustawic wyprzedzenie zaplonu?? Bawilem sie w sluchanie czy zawory nie stukaja przy dodaniu gazu na wysokim biegu ale nie jestem pewien czy to dobra metoda. aa i co moze byc przyczyna tego ze na tych fabrycznych jest tak zle ?? Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony wt lut 14, 2006 23:30 przez Boo_Boo, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: zielu » sob paź 02, 2004 13:55

źle ustawiony gaźnik może być...
przy złym ustawieniu gaźnika a dobrym ustawieniu zapłonu mogło sie chyba tak dzieć bo owe dwa elementy w ogóle sie nie zgrywały ze sobą...
a jak zapłon masz źle nastawiony i gaźnik też to sie troche zgrywają i działa silnik w miare OK...
jakbyś miał idealnie nastawiony zapłon i gaźnik to powinno być SUPER
(chyba :) )


Obrazek

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » sob paź 02, 2004 15:16

6stopni ustaw


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » sob paź 02, 2004 22:02

po pierwsze podał b7s cos na temat silnika ?
co mamy ci powiedziec?


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

Awatar użytkownika
Boo_Boo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: ndz wrz 26, 2004 10:56

Post autor: Boo_Boo » sob paź 02, 2004 22:13

:crazy: zapomnialem ze nie mam podpisu z info o golfie :crazy: silniczek 1,6 PN 90r 175tys

Mam nadzieje ze to jednak nie gaznik bo w tym modelu nie da sie nic regulowac ( Pierburg 2ee )



bystry
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: ndz sty 22, 2006 13:40
Lokalizacja: monki
Kontakt:

to samo

Post autor: bystry » wt lut 14, 2006 21:49

wiec tak jakustawie lampa stroboskopowa to nei dzial poniewaz jest tam takei kolo napedzane paskiem rozzrzadu kotr skolei napedza zaplon i hyab pompe olejowa wiec jezeli zle ustawioen tto lam
pa sie nieda trzeba na sluch i z tym mam wlasnie problem ;/



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt lut 14, 2006 21:57

Boo_Boo pisze: pokryly sie znaczniki na kole i bloku silnika )
pewnie ustawił ci na znak "zerowy" a nie ten który ma być. POwinno się ustawiać w tym silniku z przyłączonym wężykiem podciśnieniowym do rozdzielacza zapłonu i na 18 stopni przed położeniem zwrotnym

[ Dodano: Wto Lut 14, 2006 9:00 pm ]
bystry pisze: lam
pa sie nieda
co takiego? Czemu ma się nie dać.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

jusci
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 211
Rejestracja: czw paź 07, 2004 18:25
Lokalizacja: Zamość LZ
Kontakt:

Post autor: jusci » wt lut 14, 2006 22:10

Rozrzad stroboskopowy
(odlaczony przewod prozniowy)(°/obr. na minute) 18 +- 1

Powinno się to ustawiać przy pomocy lampy stroboskopowej z regulowanym kątem. Jeżeli ci gościu ustawił na "zero" to nie dziwne że nie możesz jeździć bo masz zapłon spóźniony o 18 st. :bigok:


pozdro!

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt lut 14, 2006 22:13

jusci pisze:odlaczony
przyłączony ma być w tym modelu, do niektórych aut się odłącza i wtedu na -6 ustawia


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 113 gości