Automatyczne ssanie ? = 1.6 PN / MK2 1990
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
zed
U mnie w silniczku 1.6 PN z gaźnikiem pierburg 2EE już doszedłem co było z tymi wysokimi obrotami. Walnięty był nastawnik przepustnicy. Po wymianie uszczelki pod gaźnik (myślałem że to ona powodowała) i nastawnika obroty mam elegancko ustawione i sie trzymaja
Mogę kilka fotek podesłać na e-maila jak ktoś chce pozdro

-
andymaniac
- Nowicjusz

- Posty: 7
- Rejestracja: czw wrz 09, 2004 13:15
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
z checią zobaczę jak to przekleństwo w 2ee wygląda..zed pisze:U mnie w silniczku 1.6 PN z gaźnikiem pierburg 2EE już doszedłem co było z tymi wysokimi obrotami. Walnięty był nastawnik przepustnicy. Po wymianie uszczelki pod gaźnik (myślałem że to ona powodowała) i nastawnika obroty mam elegancko ustawione i sie trzymajaMogę kilka fotek podesłać na e-maila jak ktoś chce pozdro
![]()
-
zed
-
zed
Nowego to nawet nie szukaj bo bedzie wart tyle co cały silnik. Ja na początku szukałem całego gaźnika bo to sie już bardziej opłaca ale później dorwałem taki nastawnik z gaźnika montowanego w oplach bo ten gaźnik był praktycznie taki sam. Założyłem i chodzi bez zarzutu. Trzeba po prostu popatrzeć na taki nastawnik czy wygląda podobnie jak ten walnięty (czy wielkość jest taka sama, wejście od elektroniki czy pasuje no i dwa wyjścia podciśnienia do założenia wężyków, które wchodzą też do gaźnika). Powodzenia przy szukaniu 
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 75 gości
