[mk2] 1,3Dymiący samochód

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Grzywa
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: sob mar 25, 2006 13:52
Lokalizacja: POZNAŃ/okolice

Post autor: Grzywa » sob cze 17, 2006 12:04

jak leci czarny dym do obsatwilbym ze dostaje niewlasciwa mieszanke w sensie do wymiany filtr paliwa albo powietrza lub cos z wtryskiem...powodzonka


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=239728][b]mk3[/b][/url]

Awatar użytkownika
Simon_VR
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: śr maja 31, 2006 01:23
Lokalizacja: Olkusz
Kontakt:

Post autor: Simon_VR » sob cze 17, 2006 12:41

jezeli dymek specyficznie smierdzi (jak aceton) to wtrysk



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » sob cze 17, 2006 16:21

jak czarny to zla mieszanka paliwowo powietrzna(jak masz sade to moze juz padla lub jakisz czujnik temperatury).gdyby na niebiesko to by olej bral.



Awatar użytkownika
łyssy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 274
Rejestracja: sob lut 04, 2006 23:57
Lokalizacja: limanowa

Post autor: łyssy » sob cze 17, 2006 19:13

a co to znaczy jak z rury wydechowej wydobywa sie biała chmurka, najczęściej jak zimny silnik lub jak jest mokro, wilgotno lub deszczowo, nie ma żadnych innych niepokojących objawów-silnik chodzi jak złoto



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » sob cze 17, 2006 19:40

jak zauwazylem na bialo to chyba kazdy jak zimny to kopci.



rafcykz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: pn maja 15, 2006 17:07
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: rafcykz » sob cze 17, 2006 22:03

Ja podlacze sie do tematu. Otoz mam podobny problem, tzn po zapaleniu silnik chodzi na niskich obrotach i po chwili gasnie ( szczegolnie jak jest zimny) Czyzby nie zalaczalo mi sie ssanie? (czy w tych temperaturach wogole Wam sie zalacza np. rano?) Czytalem juz kilka postow na ten temat, i czy to mozliwe zeby byl to czujnik temp? Tylko teraz nie wiem ktory, bo przy swoim 1.3NZ mam niebieski i czarny - warto wymianiac, jak sadzicie?



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » sob cze 17, 2006 22:06

rafcykz, bardzo duzo pisane bylo o tym,urzyj opsji SZUKAJ na gorze.a zawsze lepiej zakladac nowe posty aby bylo latwiej kozystac z opcji SZUKAJ dla innych uzytkownikow w przyszlosci.a na stronie NA KAZDY TEMAT jest klub milosnikow 1.3 i czytalem tam o twoim problemie.



Awatar użytkownika
łyssy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 274
Rejestracja: sob lut 04, 2006 23:57
Lokalizacja: limanowa

Post autor: łyssy » ndz cze 18, 2006 11:32

jak chodzi o ssanie to mi zawsze się załącza jak silnik zimny, tyle że jak w słoneczku stał i ciepłe powietrze to tylko chwilkę są wyższe obroty iszybko spadaja na około 800-900 obr/min



rafcykz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: pn maja 15, 2006 17:07
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: rafcykz » ndz cze 18, 2006 13:43

Ale chociaz ci sie zalacza, a u mnie nic :( i jesli mu nie przygazuje to zgasnie. Teraz to jeszcze jakos sobie radze, ale co bedzie zima...bez ssania to nie jazda



Awatar użytkownika
brajan
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: czw paź 28, 2004 18:14
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: brajan » ndz cze 18, 2006 15:28

trzeba sprawdzić czujnik temp. ten niebieski i szczelność odmy olejowej czy gdzieś nie łapie lewego powietrza



rafcykz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: pn maja 15, 2006 17:07
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: rafcykz » ndz cze 18, 2006 22:13

A tak wogole, to ssanie w golfach zalacza sie samo czy trzeba podeptac troche pedal? Trzeba deptac po przekreceniu kluczyka?
brajan, orientujesz sie moze, ile moze kosztowac taki czujnik i gdzie go dostane?



Awatar użytkownika
Maiki X
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: śr lut 15, 2006 19:54
Lokalizacja: Chorzów
Kontakt:

Post autor: Maiki X » ndz cze 18, 2006 22:22

Panowie jak chodzi o dymienie to tak po zapaleniu zawsze dymi gdyz dostaje wiecej paliwa(na zimnym) teraz kolory dymu:

a)fioletowy badz niebieskawy silnik bierze olej
b)czarny za duzy skład mieszanki (za bogaty)
c)na biało(intensywnie) płyn chłodacy dostaje sie do cylindrow badz układu wydechowego


Best Life is VW drive!!!! :satan:

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 71 gości