Witam ponownie niestety ze złą wieścią ZNÓW TO SAMO
Po wymianie regulatora wraz ze szczotkami było dobrze -a może tylko dlatego że wolno jeździłem... i znów po 4000 tyś obr mruga delikatnir kontrolka ładowania... spróbowałem naciągnąć pasek i niby było lepiej bo ok 5000 sie zapalała a teraz jak zapalam go z rańca to nawet na dosyć wolnych obrotach 2000-3000 sie zapala!!! i po ok 2 min jazdy cisza nic jak by było wszystko ok i sam niewiem czy rozbierać (jak tak to czego szukać) czy może da rade bez robierania alternatora (HELLA)....
[MK2] Problem z ładowaniem cz 2 :(((((
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[MK2] Problem z ładowaniem cz 2 :(((((
Ostatnio zmieniony śr sie 30, 2006 14:13 przez mmaniek8, łącznie zmieniany 1 raz.
mmaniek8, zmierz napięcie ładowania. Też mam problem z alternatorem - za późno zaczyna się wzbudzać, i napięcie nieco niskie daje. Wymieniłem reg. i nieco podniosło się napięcie ładowania, ale zauważyłem, że rosło jakby w miarę docierania się szczotek.
Rozebrać i pomierzyć alternator ( diody,uzwojenia) to nie jest bardzo skomplikowana sprawa.
Rozebrać i pomierzyć alternator ( diody,uzwojenia) to nie jest bardzo skomplikowana sprawa.
Miałem to samo...
Nie wiem jak u Ciebie ale u mnie problem byl naprawde prosty...
Wystarczyło że zagniotłem na nowo koncówke przewodu biegnącą z alternatora do rozrusznika no i oczywiscie przeczyscilem wszystkie styki na rozruszniku i dzieki Bogu do dzis jak reka odjal...
Pozdrawiam
Wystarczyło że zagniotłem na nowo koncówke przewodu biegnącą z alternatora do rozrusznika no i oczywiscie przeczyscilem wszystkie styki na rozruszniku i dzieki Bogu do dzis jak reka odjal...
Pozdrawiam
Re: Problem z ładowaniem cz 2 :(((((
tak jak koledzy piszą spradź najpierw styki, poczyść i podokręcaj jak trzebammaniek8 pisze:Po wymianie regulatora wraz ze szczotkami było dobrze -a może tylko dlatego że wolno jeździłem... i znów po 4000 tyś obr mruga delikatnir kontrolka ładowania... spróbowałem naciągnąć pasek i niby było lepiej bo ok 5000 sie zapalała a teraz jak zapalam go z rańca to nawet na dosyć wolnych obrotach 2000-3000 sie zapala!!! i po ok 2 min jazdy cisza nic jak by było wszystko ok i sam niewiem czy rozbierać (jak tak to czego szukać) czy może da rade bez robierania alternatora (HELLA)....
ale myślę że problem masz w alternatorze - uszkodzone diody (jak potrafisz spradzić i wymienić to koszty Ci spadną i to bardzo znacznie)
a jak nie to daj do regeneracji albo kup używkę ...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 74 gości